Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 28 Μαρτίου σήμερα.....

Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Η καλή σύζυγος!

Ένα ζευγάρι εφοπλιστών, τρώει σ” ένα κυριλέ εστιατόριο.
Ξαφνικά, μια πανέμορφη ξανθιά πέφτει πάνω στο σύζυγο και...


αρχίζει να τον φιλάει, να τον χαϊδεύει και να τον αποκαλεί «Τζουτζούκο μου», «Μωράκι μου» και τέτοια.

Μόλις η πιτσιρίκα φεύγει, η εμβρόντητη σύζυγος σηκώνεται αγριεμένη και φωνάζει:
- Άτιμε, προδότη, βρωμιάρη, θα σε χωρίσω .
- Είσαι σίγουρη ? , λέει εκείνος με απόλυτη ηρεμία.
- Αν είμαι ? Βρε θα σε κάνω ρεζίλι .
- Ξεχνάς το προγαμιαίο συμβόλαιο ? Αν με χωρίσεις, θα χάσεις τα πάντα . Λεφτά, κοσμήματα, αυτοκίνητα, ταξίδια .
Η κυρία το ξανασκέφτεται, βάζει μπροστά το συμφέρον της, καταπίνει την πληγωμένη περηφάνια της και το βουλώνει.
Συνεχίζουν να τρώνε αμίλητοι ώσπου η σύζυγος σχολιάζει:
-Καλέ, εκείνος εκεί κάτω, ο Παπατρέχας ο βιομήχανος δεν είναι ?
-Μμμ, ναι, αυτός είναι.
-Κι αυτή μαζί του ποια είναι ? Γιατί σίγουρα η γυναίκα του δεν είναι .
-Η ερωμένη του είναι .
-Πφφφ. Σίίίγα την γκόμενα . Η δικιά μας είναι πολύ πιο καλή …

kikirikou.gr

5 σχόλια:

  1. Δεν ειναι κοθολου ανεκδοτο ειναι πραγματικοτητα αs ψαχτουν καποιοι στα γυρω χωρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  2. Αυτός: Ναι, επιτέλους. Δεν μπορούσα να περιμένω άλλο.
    Αυτή: Θέλεις να φύγω;
    Αυτός: Όχι, ούτε καν να το σκέφτεσαι.
    Αυτή: Με αγαπάς:
    Αυτός: Φυσικά. Όσο πάει και πιο πολύ.
    Αυτή: Μ' έχεις απατήσει ποτέ;
    Αυτός: Όχι βέβαια.
    Αυτή: Θα με φιλήσεις;
    Αυτός: Οπωσδήποτε.
    Αυτή: Θα με χτυπήσεις;
    Αυτός: Είσαι τρελή; Δεν είμαι τέτοιος τύπος.
    Αυτή: Μπορώ να σ' εμπιστευτώ;
    Αυτός: Ναι!
    Αυτή: Αγάπη μου!
    Τώρα διαβάστε το ανάποδα, από κάτω προς τα πάνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  3. Μπαίνει ο σύζυγος αιφνιδιαστικά στο σπίτι του και βλέπει την γυναίκα του στο κρεβάτι με τον καλύτερο του φίλο.
    Βγάζει το πιστόλι και μπαμ μπαμ καθαρίζει τον φίλο του.
    Μετά από μια μικρή σιωπή, λέει η γυναίκα του:
    - Τάκη, έτσι όπως πας σε λίγο θα μείνεις χωρίς φίλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι ένα ζευγαρι το οποίο κάνει σεξ μέσα στην κρεβατοκάμαρα τους.ξαφνικά ανοίγει η πόρτα και μπαίνει μέσα ο 7χρόνος γιος τους...
    - Μπαμπα,τι κάνεις εκεί;
    - Να παιδί μου, βάζω βενζίνη στην μαμα!
    - Πωωω ρε μπαμπά, πρέπει να καίει πολύ!!!
    - Το πρωί της έβαζε και ο νονός!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια κυρία πηγαίνει στο γιατρό.
    - Γιατρέ μου θα ήθελα ο άνδρας μου να γίνει πιο...πιο, ξέρετε εσείς, πιο Ταύρος, τέλος πάντων.
    Και ο Γιατρός:
    - Κυρία μου γδυθείτε. Ας αρχίσουμε από τα κέρατα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή