Στην ανάθεση των υπηρεσιών της ανακύκλωσης σε ιδιώτη προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες για τους επόμενους 3,5 μήνες, αναμένεται να προχωρήσει ο Δήμος Δελφών.... Το θέμα πρόκειται να τεθεί προς συζήτηση στη σημερινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
Να σημειώσουμε πως η Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Δελφών αδυνατεί, λόγω έλλειψης προσωπικού και μηχανολογικού εξοπλισμού (οχήματα), να ανταποκριθεί στις ανάγκες εκτέλεσης των εργασιών συλλογής και μεταφοράς ανακυκλώσιμου υλικού με ίδια μέσα και γι’ αυτό από όταν ξεκίνησε να λειτουργεί το σύστημα της ανακύκλωσης, η συγκεκριμένη εργασία ανατίθενται με διαγωνισμό σε ιδιώτη.
Το κόστος για την παροχή της υπηρεσίας, σύμφωνα με το μέχρι σήμερα πρόγραμμα αποκομιδής, ανήλθε για το διάστημα από τον Αύγουστο 2013 έως Ιούνιο 2014 (10 μηνών) στο ποσό των 187.941,60 ευρώ, στα πλαίσια σύμβασης με εργολάβο.
Σε περίπτωση ανάθεσης της εργασίας σε εργολάβο, σύμφωνα με συγκεκριμένιο πρόγραμμα που ακολουθείται τα τελευταία χρόνια, το κόστος βάσει της από τον Ιούνιο 2014 μελέτης της Δ/νσης Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας του Δήμου μας θα ανέλθει για διάστημα τριών και μισό (3,5) μηνών στο ποσό των 77.000,00 ευρώ.
Στην εισήγηση της αρμόδιας Διεύθυνσης επισημαίνεται πως για τη διακρίβωση της πλήρωσης του κριτηρίου της οικονομίας κλίμακας» προς εξεύρεση του οφέλους του Δήμου, τα οικονομικά, αριθμητικά και λοιπά στοιχεία, που λαμβάνονται υπόψη για την σύγκριση πρέπει να αφορούν τις ίδιες συνθήκες παροχής υπηρεσιών. Τονίζεται δε πως για την εξακρίβωση της επίτευξης του στόχου της οικονομίας κλίμακας πρέπει να ληφθούν υπόψη ότι εάν ο Δήμος εκτελούσε τις υπό ανάθεση υπηρεσίες με δικά του μέσα και προσωπικό και με τον τρόπο, που περιγράφεται στο πρόγραμμα παροχής υπηρεσιών, θα δαπανούσε συνολικώς ποσό τουλάχιστον 101.318,52 Ευρώ και δη θα δαπανούσε:
- ποσό 42.661,00 Ευρώ για την αμοιβή του προσωπικού εννέα (9) ατόμων (έκτακτο προσωπικό συμβασιούχων, ήτοι 1 οδηγός και 2 βοηθοί εργάτες για κάθε ένα από τα 3 απορριμματοφόρα).
- ποσό 33.600,00 Ευρώ, για την μίσθωση για 3,5 μήνες 3 απορριμματοφόρων τύπου πρέσσας.
- ποσό 18.497,96 € για έξοδα κίνησης καθώς και ποσό 6.559,56 Ευρώ, για έξοδα συντήρησης των τριών (3) απορριμματοφόρων.
(Από τα δεδομένα προκύπτει ότι τα συνολικά χιλιόμετρα για την εργασία που θα εκτελεστούν τους 3,5 μήνες θα είναι 21.865,20 χλμ.)
Το κόστος των τελών απόρριψης του υπολείμματος στο ΧΥΤΑ Λαμίας, ούτως ή άλλως, επιβαρύνει το Δήμο. Συνεπώς, για την παροχή του συνόλου των υπηρεσιών αποκομιδής ανακυκλώσιμου υλικού με ίδια μέσα και σύμφωνα με το ως άνω πρόγραμμα, ο Δήμος θα δαπανούσε, για διάστημα τριών και μισό (3,5) μηνών, ποσό τουλάχιστον των 101.318,52 Ευρώ, ενώ με την ανάθεση μέρους των εν λόγω υπηρεσιών για χρονικό διάστημα τριών και μισό (3,5) μηνών σε ιδιώτη θα δαπανήσει για την αμοιβή του αναδόχου το ποσό των 87.010 Ευρώ (77.000 + 13% ΦΠΑ) μείον την έκπτωση. Συνεπώς, στην περίπτωση ανάθεσης των υπηρεσιών αποκομιδής σε ιδιώτη, ο Δήμος θα έχει όφελος τουλάχιστον 14.308,52 Ευρώ και συνεπώς, επιτυγχάνεται οικονομία κλίμακας.
orafok.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.