Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, τιμάται η μνήμη των: Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου . .....

Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

ΠΡΟΣΟΧΗ! Απόπειρα εξαπάτησης από επιτήδειους!

Αναγνώστης μας έστειλε το ακόλουθο μήνυμα. Ενημερώστε τους συγγενείς σας και τους γνωστούς σας! ...

Σημερα το πρωι στις 9 πηγε στο σπιτι μου ενας αγνωστος και ειπε στους γονεις μου οτι εχω επιστροφη 3200 απο την εφορια και οτι του ειπα να παει σπιτι να ζητησει απο τους γονεις μου 600 ευρω για ενα παραβολο. Μαλιστα προσφερθηκε να παει τον πατερα μου στην τραπεζα να βγαλει τα χρηματα. Ευτηχως οι γονεις μου πηραν τηλεφωνο να με ρωτησουν και μεχρι να κλεισουν το τηλεφωνο εξαφανιστηκε, αυτοκινητο ασημι, γυρω στα 45 κοκκινοπος με μαλλια κανονικα. Πηγα και στην Ασφαλεια και κατήγγειλα το γεγονος. Καλο θα ειναι να ειδοποιηθουν και αλλοι γιατι απο οτι ακουσα και παρομοια σκηνικα εγιναν στην Ιτεα/Γαλαξιδι και σε αλλο γεγονος στην Αμφισσα μαλιστα πηραν 300 ευρω απο καποιον... 
amfissapress.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου