Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, τιμάται η μνήμη των: Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου . .....

Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Απίστευτο! Πολίτης πήγε αυτόφωρο επειδή αποκάλεσε "γαιδούρι" τον Πάγκαλο το μεσημέρι στη λίμνη Βουλιαγμένης

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Mάνου Νιφλή από το enikos, στις 12 το μεσημέρι ο πολίτης Κ.Ρ. είδε τον πρώην υπουργό στην λίμνη της Βουλιαγμένης και σχολίασε "Δείτε το γαϊδούρι που έχει το θράσσος να έρχεται και για μπάνιο", ο κ. Πάγκαλος τον πλησίασε "με το μπουρνούζι του" και του ζήτησε να...

επαναλάβει. 'Οταν ο πολίτης επανέλαβε όσα είχε πει ο πρώην υπουργός κάλεσε τον αστυνομικό της ασφάλειάς του ο οποίος ζήτησε τα στοιχεία του και όταν εκείνος αρνήθηκε κάλεσε την άμεση δράση

"Αμέσως ήρθαν 5 περιπολικά της αστυνομίας και δύο μοτοσικλετιστές της ομάδας "ΔΙΑΣ" λέει ο Κ.Ρ. και προσθέτει "Με έφεραν στο Α.Τ. της Βουλιαγμένης όπου ενημερώθηκα ότι ο κ.Πάγκαλος υπέβαλε μήνυση εναντίον μου,ρώτησα αν μπορούσα να υποβάλω κι εγώ μήνυση κατά του πρώην υπουργού και αν θα έμενε και εκείνος μαζί μου στο αστυνομικό τμήμα, "εμείς πάντως θα τον αναζητήσουμε" μου απάντησαν οι αστυνομικοί με τους οποίους δεν έχω κανένα πρόβλημα γιατί αντιλαμβάνονται και εκείνοι την αγανάκτησή μου ως πολίτη αυτής της χώρας" καταλήγει ο Κ.Ρ. εκφράζοντας ταυτόχρονα το παράπονο "Κανένας από τους ανθρώπους που βρίσκονταν στην λίμνη δεν αντέδρασε στην σύλληψή μου, μου έκανε τρομερή εντύπωση".

Τελικά λίγο νωρίτερα αφέθηκε ελεύθερος ο πολίτης που κρατούνταν στο Α.Τ. Βουλιαγμένης. 

tro-ma-ktiko.blogspot.gr

2 σχόλια:

  1. καταρχην φιλε Κ.Ρ. σε συγχαιρω για την πραξη σου (αν και δεν σου εφταιγε το γαιδουρακι για να το πεις "παγκαλο"). την ωρα που ενα μεγαλο μερος του ελληνικου λαου κοιμαται ακομη... εσυ μας αποδειξες οτι εισαι γνησιος ελληνας και οχι κοτα! οσο αφορα για την λιμνη της βουλιαγμενης... μην περειμενες να σε υποστηριζε κανενας... εκει και στην γυρω περιοχη μενει ολη η ντροπη της χωρας μας (μασωνοι,ψωνια και ανθρωποι που εχουν κατακλεψει τον λαο μας), εαν το εκανες σε καμια φτωχωγειτονια οπως κυψελη, πατησια κλπ. εκει μαλλον θα την ειχε πολυ ασχημα ο εν λογο πολιτικος. εγω προσωπικα σε ευχαριστω για την χαρα που μου εδωσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γραψτε τιποτα ρε κοοτεεεςς! χεστηκατε επανω σας... ολο φρου φρου και αρωματα εισαστε... γλυφοπολιτικοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή