Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΑΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕ...
ΜΙΑ ΩΡΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΗΝ
Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Η ΓΛΩΣΣΑ.
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ Κ. ΓΚΟΛΦΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΩΡΙΣ ΑΜΟΙΒΗ , ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ, ΚΑΘΕ Π Ε Μ Π Τ Η ΑΠΟΓΕΥΜΑ 5-6 ΣΤΗΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ.
ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΥ
Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΑΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕ...
ΜΙΑ ΩΡΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΗΝ
Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Η ΓΛΩΣΣΑ.
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ Κ. ΓΚΟΛΦΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΩΡΙΣ ΑΜΟΙΒΗ , ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ, ΚΑΘΕ Π Ε Μ Π Τ Η ΑΠΟΓΕΥΜΑ 5-6 ΣΤΗΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ.
΄Ορε Ζβαλιώτισες!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάτε καλά μωρέ; Λύθηκαν τα προβλήματα των χωριανών και είπατε να λύσετε και των μεταναστών τώρα;
Αν θέλετε να προσφέρετε γνώση,να βρείτε ποιά παιδάκια του χωριού θέλουν ενισχυτική διδασκαλία και δεν έχουν χρήματα να την πληρώσουν μέσα σε αυτή την γ... κρίση και να φτιάξετε ένα τμηματάκι να τα βοηθήσετε.Οι πολυπολιτισμικές θεωρίες και η θολή κουλτούρα μπορεί να προσφερόταν για άλλες εποχές αλλά τώρα έχουν ξεπεραστεί από τις εξελίξεις.Ο καιρός που έδεναν τα σκυλιά με τα λουκάνικα και είχαμε χώρο για ΄΄ευαισθησίες΄΄πέρασε ανεπιστρεπτί για τους Έλληνες.Ήλθαν ώρες δύσκολες και πρέπει να κοιτάξουμε το δικό μας σπίτι πιά.Προτιμάτε να μάθετε ελληνικά τους μετανάστες και να αφήσετε τα ζβαλιωτόπουλα χωρίς βοήθεια;
Ξέρω ότι σε κάποιους αυτά ακούγονται ρατσιστικά και θα αρχίσει ξανά η καραμέλα.Δεν έχει κανείς το μονοπώλιο της ευαισθησίας και της φιλανθρωπίας.Οι καιροί όμως απαιτούν να βοηθήσουμε τη νεολαία αυτής της χώρας να προκόψει και να βγεί όσο γίνεται αλώβητη από αυτό τον ορυμαγδό.Εάν είναι δύσκολο να μοιραστεί υλική τροφή στα παιδιά μας τουλάχιστον με νύχια και με δόντια να μην τους στερήσουμε την πνευματική.Κάνενας λαός δε χάθηκε από πείνα αλλά πολλοί έσβησαν όταν έχασαν τα στοιχεία της ταυτότητάς τους και αυτά είναι που διακυβεύονται τώρα.
Αγαπητές γυναίκες του συλλόγου,ξέρετε ότι από αυτό το βήμα σας έχω στηρίξει και έχω επικροτήσει κάθε πρωτοβουλία σας.
Εδώ όμως δε μπορώ παρά μόνο να πώ ότι έχω στεναχωρηθεί πολύ με την πρωτοβουλία σας.Επανιεραρχήστε τις προτεραιότητές σας και δώστε έμφαση στα προβλήματα που ήδη εμφανίζονται στα παιδιά του χωριού.Άλλωστε αυτά θα μείνουν πίσω να κρατήσουν το χωριό και όχι οι περαστικοί.Όσο και αν δεν αρέσει αυτό σε κάποιους.
Εάν θέλετε καταγράψτε και μια ίσως αιρετική άποψη, μην την πετάξετε.Η διαφωνία είναι και εποικοδομητική ενίοτε.
ΖΒΑΛΑ
υ.γ. Εάν σας στεναχώρησα συγχωρείστε με.Αυτό ήθελα.
Προς Θεού,μην αρχίσουμε κουβέντα για ρατσισμούς κτλ και βλέποντας το δέντρο χάσουμε το δάσος.
Δεν γνωρίζω πώς ιεραρχεί και με ποιά κριτήρια τις δράσεις του(και είναι πάρα πολλές απ οτι διαβάζω και μαθαίνω) ο υπερδαστήριος Σύλλογος Γυναικών στην Πολύδροσο , αλλα όσον αφορά την εμμονή σου στο σχόλιο σου(βλέπω μιά περίεργη εμμονή..) στούς μετανάστες θα ήθελα να σε ρωτήσω *
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε την ιδια λογική , κατά τη γνώμη σου, πρέπει να αντιμετωπισθούν
και οι χιλιάδες πλέον Έλληνες που σωρηδόν εδω και 3 χρόνια φεύγουν εξαιτίας
της ανεργίας και των ξεπουλημένων πολιτικών απο την πατρίδα μας και εγκαθίστανται στήν Αμερική ,στην Αυστραλία και στις διάφορες Ευρωπαικές χώρες ?
Τι λες?
Ή μήπως εμείς είμαστε κάτι ξεχωριστό απο τους άλλους λαούς , κάτι
σαν ο επιούσιος λαός του θεού στη γή?
Τι τα θες τα ψαγμένα ρε Ζβάλα;Μάλλον είσαι προβοκάτορας και περιμένεις να τσιμπήσουν το δολωματάκι που τους ρίχνεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιός και που μίλησε για επιούσιους λαούς και άλλες τέτοιες αηδίες;Ποιός παραγνώρισε τους Έλληνες της ξενιτιάς;Φτύστε ρε παιδιά την καραμέλα...
ΑΡΤΟΤΕΝΤΑ
Φίλε/η ΑΡΤΟΤΕΝΤΑ.Δεν έχω να απολογηθώ τίποτα και σε κανέναν.Είναι η απόψή μου και σε όποιον αρέσει.Τη λέω ευθαρσώς και χωρίς περιστροφές.Πιστεύω ότι θα εκληφθεί καλοπροαίρετα από αυτούς που είναι νοήμονες και έχουν κριτική σκέψη και αποκρυσταλλωμένη άποψη.Το ξαναλέω, εάν δεν έγινε κατανοητό ,πως αποκλειστικά προνόμια ή χρησικτησία στην ευαισθησία δεν δικαιούται κανείς.Επιούσιοι λαοί,ξεχωριστοί λαοί κτλ είναι μακριά από την πνευματικοηθική μου συγκρότηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ φίλε 7:56,έτσι είναι αν έτσι νομίζεις ,που έλεγε και ο Πιραντέλο. Εγώ έχω ζήσει ο ίδιος την πίκρα του ξενιτεμού και δε δέχομαι υποδείξεις και ψευτορητορείες.Ζήστα και εσύ και τα ξαναλέμε.
Τέλος πάντων,εγώ δε θα επανέλθω στο ζήτημα ότι και να γραφεί εδώ.Κατέθεσα τη θέση μου και έως εκεί.Τίποτα περισσότερο,τίποτα λιγότερο.Να είσαστε όλοι καλά.
ΖΒΑΛΑ
υ.γ ΑΡΤΟΤΕΝΤΑ σε περιμένω για καφέ στις μουριές.
Ο καθένας δικαιούται να βλέπει φαντάσματα και να νομίζει ότι τον κυνηγούν από παντού οι γνωστοί ψευτονταήδες.Άστους να λένε.Άκου το πουλάκι τσίου καλύτερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡαντεβού το Σάββατο το μεσημέρι στην τηλιά
τότε.Αντε καλό βράδυ τώρα γιατί το πρωί έχουμε και χωράφια.
ΑΡΤΟΤΕΝΤΑ
ΡΕ ΜΠΑΓΑΣΙΔΕΣ ΚΑΛΑ..ΔΕΝ ΚΟΙΜΑΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΣΕΙΣ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΤΙΣ 1.42 ΣΤΙΣ 2.08 ΣΤΙΣ 2.42 ΜΕΤΑΜΕΣΟΝΥΚΤΙΩΣ?
ΕΙΧΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΣΑΣ ΕΒΑΛΑΝ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΤΡΥΠΑΚΙ.
ΣΑΣ ΕΡΙΞΑΝ ΤΟ ΤΥΡΑΚΙ ΚΑΙ ΤΣΑΚ ΤΟ ΤΣΙΜΠΙΣΑΤΕ....
ΜΥΓΑ ΕΧΕΤΕ?ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΑΛΛΙΩΣ.
Α ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΑ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΗΜΕΡΑ ΜΗΝ ΟΡΓΩΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΠΝΙΑ
ΤΙΠΟΤΑ ...... ΟΧΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.
Υ.Γ 1. ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΤΟΝ 7. 56(ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΟ ΛΑΟ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΟΥΣΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΨΩΜΑΚΙ ΠΟΥ ΤΡΩΜΕ)) ΝΑ ΑΓΚΑΛΙΑΖΟΥΝ ΝΑ ΕΝΤΑΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΛΑΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΠΑΝΕ( ΠΑΛΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΜΠΟΣΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ )ΕΚΕΙ ΚΑΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΑΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ Η ΝΑ ΤΟΥΣ ...ΠΡΟΓΚΑΝΕ?
Υ,Γ 2.ΤΙ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΕΡΜΕΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΗΣ ΣΟΥΒΑΛΑΣ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ
ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ(ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΙ ..ΜΑΤΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΧΩΡΙΟ) ΓΙΑ ΤΗ ΣΟΥΒΑΛΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΙΣ ΤΟΣΕΣ ΑΛΛΕΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ(ΜΟΝΟ ΜΙΑ..) ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ?
ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΙΣ ΣΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΟΙΧΟ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΕΝΔΡΟ(ΖΒΑΛΑ..)ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΑΣΟΣ?
ΕΛΕΟΣ ΕΛΕΟΣ ΕΛΕΟΣ.......
Α ΞΕΧΑΣΑ *ΤΑ ΠΛΑΤΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΗΛΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΥΡΙΕΣ!
ΕΙΧΑΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ.ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΡΑ 0 ΔΙΧΑΣΜΟΣ.ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΚΑΤΙ(ΛΑΤΟΜΕΙΟ) ΞΑΦΝΟΥ ΚΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΟΥΜΕ.Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ ΒΡΩΜΙΚΑ ΚΟΛΠΑ. ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΡΑΔΟΚΕΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕεεεπ..πατριώτες
ΑπάντησηΔιαγραφήΩς εδώ και μη παρέκει.Φτάνει.
Τα είπατε.Τά φιλοσοφίσατε.Έβγαλε ο καθένας τα απωθημένα του,εκτονωθήκατε
Ο χρόνος όμως τελείωσε.
Αλήθεια έχουμε καταλάβει όλοι ότι οι μόνοι φορείς που σήμερα
προσπαθούν στην κυριολεξία ,ναι στην κυριολεξία,να σταθούν όρθιοι στο χωριό είναι οι Σύλλογοι?
Αν δεν μπορούμε ,για τους λόγους του ο καθένας μας ,νά τους στηρίξει
με προσωπική παρουσία να τούς αφήσουμε τουλάχιστον ήσυχους να κάνουν τη δουλεία τους.
Καί να ξέρετε κάτι που σίγουρα το ξέρετε..Οποιος δουλεύει αγαπητοί φίλοι κάνει και λάθη.
Αλάνθαστοι είναι μόνον αυτοί που δεν δούλεψαν ποτέ, αλλα και αυτοί που έχουν επιλέξει την κριτική * εκ του καναπέως*.
*Λιγότερα συνθήματα και πιό πολύ δουλειά *όπως έλεγε και ο αείμνηστος Μάνος Λοίζος.
ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ.
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΑ......
ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ ΑΝΟΙΚΤΑ !
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΡΓΑΤΕΣ ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΜΑΣ !
ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ !
ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΥΣ !
ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΥΣΟΞΥΛΑ !
ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΕΡΕΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕΙΣ !
ΕΝΩ ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΟΣΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ?????
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ !
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ !
ΧΩΡΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΑΙΩΝΕΣ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ Η ΜΙΚΡΟΨΥΧΙΑ ΑΠΛΑ ΣΑΝ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΕΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ ΕΙΣΡΟΗ !!! ΜΟΝΟ ΜΕ ΝΟΜΙΜΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ !
ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΚΗΦ. ΠΑΛΛΑΣ
protasi pros ton sillogo ginaikon peste se olous tous daskslous,kathigites,franbtistes,kathigites ksenon glosson na kanoun matrhimata dorean se paidia pou exoun anagki kai oi goneis den mporoun na plirosoun(na doume posoi tha mazeutoun?)i tsouxtra
ΑπάντησηΔιαγραφήΑι κυρίαι και οι δεσποινίδαι του Συλλόγου Γυναιών Πολύδροσου προφανώς ζουν σε άλλον πλανήτη ενός μακρινού ηλιακού συστήματος κάποιου άλλου γαλαξία πέρα μακριά σε κάποιο παράλληλο σύμπαν μιας άλλης διάστασης, αλλιώς δεν εξηγείται!!! Θα ξυπνήσουν κάποια στιγμή και αυτές οι ωραίες κοιμωμένες, θα ξυπνήσουν απότομα απ’ τον ύπνο του δικαίου που τον κοιμούνται αβέρτα και ξυπνημό δεν έχουν, μόνο που τότε θα είναι αργά για δάκρυα…
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαιρετίσματα απ’ το πρόφραγμα της Ελλάδος μας αδέλφια, την παραμεθόριο Μακεδονία μας, χαιρετίσματα και όνειρα γλυκά εκεί στην Φωκίδα, και να αλλάζετε που και που κάνα πλευρό για να μην πιαστείτε.
ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ...ΑΝΩΝΥΜΕ ΤΩΝ 11.30 ΖΕΙΣ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ..ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ , ΔΕΝ ΟΣΜΙΖΕΣΑΙ, ΔΕΝ ΓΕΥΕΣΑΙ ΤΟ ΤΙ ΔΙΑΠΡΑΤΕΤΑΙ ΜΕΣΑ Σ' ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ
ΠΟΛΥΔΡΟΣΟ Η ΣΟΥΒΑΛΑ ΑΠ' ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΣΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ.
ΘΑ ΣΟΥ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΓΛΥΚΑ ΨΩΜΙΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΚΕΡΑΣΟΥΝ. ΘΑ ΣΟΥ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΤΟ ΣΚΟΥΠΙΔΙ ΣΟΥ,
ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΕ ΒΑΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.
ΚΑΜΑΡΩΣΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΕΛΕΟΥΣΑ ΠΩΣ ΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ.
ΕΛΑ ΝΑ ΤΙΣ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΟΠΩΣ Π.Χ. ΠΑΤΕΡΟΛΑΚΑ ,ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ .
ΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ,ΤΙΣ ΟΜΗΛΙΕΣ ΤΟΥΣ, ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ, ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΕΙΣ.
ΕΛΑ ΝΑ ΤΙΣ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΝ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΕΣ Η ΕΣΥ.
ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΜΗ ΣΕ...... ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕ.
Αγαπητέ φίλε Ανώνυμε των 9:31. Αξιέπαινες οι πρωτοβουλίες και οι δράσεις των γυναικών του Συλλόγου, αλλά,
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΩΤΟΝ. Αν έρθω ποτέ στο Πολύδροσο/Σουβάλα οι γυναίκες του Συλλόγου δεν θα μαζέψουν τα σκουπίδια μου, για τον απλούστατο λόγο ότι δεν πετάω σκουπίδια όπου να’ναι, μόνο σε κάδους απορριμμάτων που αν δεν υπάρχουν εκεί τριγύρω, τα κρατάω μέχρι να βρω έναν. Τώρα αν με βάλουν (εδώ γελάμε) να μαζέψω εγώ τα σκουπίδια που πέταξαν άλλοι, sorry κιόλας, ατύχησαν. Έχω μαζέψει σκουπίδια πολλές φορές από μόνος μου, σε πολλά μέρη (όχι μόνο στην ιδιαίτερη πατρίδα μου) επειδή έτσι ήθελα εγώ όμως, όχι κάποιος άλλος που θα μου το πει μάλιστα να το κάνω.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ. Το αν κοιμάμαι η αν είμαι ξύπνιος δεν μπορείς να το ξέρεις, μη πετάς κούφια λόγια στον αέρα. Το αν κοιμούνται ολόρθες όμως οι γυναίκες του Συλλόγου μας το έδειξαν με την εθνοσωτήρια πρωτοβουλία τους να μάθουν Ελληνικά στα πάκια, στα αλβανά και τον κάθε άλλο απολίτιστο που μας κουβαλήθηκε εδώ με το έτσι θέλω, στρογγυλοκάθισε του καλού καιρού και έχει και απαιτήσεις να του φτιάξουμε τη ζωή! (λες και εμείς του τη χαλάσαμε ή φταίμε για την δυστυχία του ή του είπαμε να έρθει εδώ). Ξέρεις πόσα Ελληνόπουλα δεν μαθαίνουν γράμματα στα Δημόσια Σχολεία της πατρίδας μας επειδή οι τάξεις έχουν γίνει μπουρδέλο απ’ τα, αλλόθρησκα στην συντριπτική τους πλειοψηφία, παιδιά των λαθρομεταναστών;;; Ξέρεις πόσα Ελληνόπουλα χρειάζονται φροντιστήρια και δεν τα στέλνουν οι γονείς τους επειδή δεν έχουν για τα δίδακτρα;;; Ξέρεις πόσα Ελληνόπουλα σταμάτησαν τις ξένες γλώσσες για τον ίδιο λόγο. Ξέρεις πόσα Ελληνόπουλα έχουν περάσει σε μια σχολή σε άλλη πόλη και δεν πάνε επειδή οι γονείς τους δεν έχουν χρήματα για να τα υποστηρίξουν στις σπουδές τους και δεν βρίσκουν δουλειά στην πόλη εκείνη για να συντηρηθούν;;; Και έρχονται αι κυρίαι του Συλλόγου και μαθαίνουν τζάμπα Ελληνικά στα αλλοδαπά! Και εμείς πρέπει να πούμε μπράβο! Ωραία ρε, άντε και εις ανώτερα, να τους στείλουν και στο Πανεπιστήμιο με έξοδα του Συλλόγου.
ΤΡΙΤΟΝ. Τι να φοβάμαι μη με… ;;; Για πες μου.
Και μια διόρθωση. Τώρα πρόσεξα ότι στο αρχικό μου μήνυμα αντί για Γυναικών έγραψα Γυναιών, λείπει το κ, ζητώ συγνώμη για το τυπογραφικό λάθος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι φίλος της Σουβάλας και της ηλεκτρονικής της έκφρασης * Πολύδροσος Παρνασσού*και σου γράφω απο την ακριτική ,λεβεντογέννα αντιφασιστική παν απ όλα και δημοκρατική(εις τους αιώνας των αιώνων) Κρήτη!.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίπα μέχρι σήμερα να μην εμπλακώ στο σχολιασμό τής πρωτοβουλίας που πήρε ο ενταδραστήριος Συλλογος Γυναικών Πολυδρόσου , σεβόμενος απόλυτα και επικροτώντας τις ποικίλες και αξιέπαινες δράσεις του αλλά και τις νηφάλιες φωνές και ενέργειες που τον στηρίζουν.
Βλέπω όμως οτι γι αυτές τις δραστηριότητες(και είναι πάρα πολλές!)απ οτι διαβάζω μαθαίνω και βλέπω , όταν επισκέπτομαι την Πολύδροσο , κάποιοι αποφεύγουν να τοποθετηθούν θετικά ,να πούν τον καλό τους λόγο και στρέφουν εναντίον του Συλλόγου τα αδελφοκτόνα (αραγε μήπως μπλέξαν τις εποχές?)και μισαλόδοξα πυρά τους .
Δεν προάγουν όμως ούτε το κοινό συμφέρον ανάλογες απόψεις, ούτε το παρόν και μέλλον του όμορφου χωριού μας γιατι το αγαπάω και το θεωρώ και εγω χωριό μου.
*Φίλος τής Σουβάλας , χίλιες φορές Σουβαλιώτης!*
Μέχρις εδώ λοιπόν.
Μήν δίνεται συνέχεια στη φαγωμάρα.
Όποιοι μπορούμε και με οποιοδήποτε τρόπο ας βοηθήσουμε τους Συλλόγους της Πολυδρόσου.
Όποιοι δέν μπορούν τουλάχιστον ας μήν τους πολεμούν και μάλιστα κάποιες φορές περίεργα και λυσαλέα ,σαν να επιθυμούν, οι ίδιοι ή οι κάποιοι που τυχόν εκπροσωπούν, σφόδρα τη διαλυσή τους...
ΣΗΜΕΙΩΣΗ-ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ*Αλήθεια αγαπητέ Κύριε τι άλαξε και ενω στις 29/11 ησουν αγράμματος στις 3/12 έμαθες νά γράφεις?Δέν πιστευω να παρακολούθησες τα
φροντιστήρια του Συλλόγου Γυναικών για τους μετανάστες ?
Εκτός εάν ανήκεις σε ομάδα ατόμων που παρακολουθεί εντατικά μαθήματα σε φροντιστήρια....*μ ό ν ο γ ι α Έ λ λ η ν ε ς *.
*ΦΙΛΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΟΣ*
Στην τρίτη σειρά το υπερδραστήριος έγινε εντα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ηλεκτρονικός δαιμων..
*ΦΙΛΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΟΣ*
Όπως διαπιστώνουμε όλοι μας αγαπητέ «αντιφασίστα» (μίλησε κανείς εδώ μέσα υπέρ του μουσολίνι και του χίτλερ ρε παιδιά…) και «δημοκρατικότατε» Κρητικέ «της αριστεράς και της προόδου», συγκινήθηκες βαθύτατα και έκλαψες με λυγμούς για τα Ελληνόπουλα που ανέφερα στο μήνυμά μου. Σε συγχαίρω για τη ευαισθησία σου, την φιλοπατρία σου και το αδελφικό σου ενδιαφέρον για τους πατριώτες σου!!! Λέξη δεν έβγαλες, μιλιά, ούτε καν απλή αναφορά, έτσι για τα προσχήματα! Επίσης ΣΗΜΕΙΩΝΕΙΣ-ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΣ: «*Αλήθεια αγαπητέ Κύριε τι άλαξε και ενω στις 29/11 ησουν αγράμματος στις 3/12 έμαθες νά γράφεις?Δέν πιστευω να παρακολούθησες τα φροντιστήρια του Συλλόγου Γυναικών για τους μετανάστες ? Εκτός εάν ανήκεις σε ομάδα ατόμων που παρακολουθεί εντατικά μαθήματα σε φροντιστήρια....*μ ό ν ο γ ι α Έ λ λ η ν ε ς *.»
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου την είδες ρε δόλιε και ταλαίπωρε στο μήνυμα μου την… αγραμματοσύνη;;;!!! Ένα τυπογραφικό λάθος έκανα, γράφοντας στο πληκτρολόγιο μου ξέφυγε ένα κ, αγραμματοσύνη είναι αυτό;;;!!! Αν το είχα κάνει σκοπίμως δεν θα ζητούσα συγνώμη για το λάθος όταν το παρατήρησα. Για εσένα δηλαδή που την λέξη «υπερδραστήριος» την έγραψες «ενταδραστήριος»!!! τι μπορούμε να πούμε, ότι είσαι στούρνος; ντουβάρι; ξύλο απελέκητο; αμόρφωτος; απαίδευτος; αστοιχείωτος; άσχετος; τενεκές ξεγάνωτος; Διάλεξε και πάρε. Προφανώς είσαι απόφοιτος της τετάρτης δημοτικού μετά από δεκάξι χρόνια σχολειό σαν τον Ζήκο (τέσσερα χρόνια η κάθε τάξη).
Αν υπάρχει πλέον κάτι σαν Εθνικός διχασμός αυτό οφείλεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στην αριστερά, που βγάζει σπυριά ακόμη και όταν ακούει τις λέξεις, Ελλάς, Πατρίδα, Έθνος, Ορθοδοξία και Σημαία. Για εσάς πατρίδα σας είναι όλη η γη, για εμάς η Ελλάδα, για εσάς θρησκεία είναι ο Μαρξ, ο Στάλιν, ο Χότζα και ο Μάο, για εμάς η Ορθοδοξία, για εσάς σημαία σας είναι η κοκκινόμαυρη με τα κόκκινα και κίτρινα αστέρια και σφυροδρέπανα, για εμάς η Γαλανόλευκη με τον Σταυρό, για εσάς αδέλφια σας είναι οι πακιστανοί, οι νιγηριανοί, οι αλβανοί, οι σκοπιανοί, οι βούλγαροι, οι ινδοί κτλ, για εμάς αδέλφια μας είναι οι Έλληνες και Ελληνίδες που εσείς τους έχετε κυριολεκτικά γραμμένους, επειδή δεν κουβαλούν τα ίδια σάπια μυαλά με εσάς (άραγε μήπως μπλέξατε τις εποχές? εσύ και τα συντρόφια σου αντιφασίστα και δημοκρατικότατε Κρητικέ?). Αυτές είναι οι διαφορές μας με την θλιβερότατη μειοψηφία της παντού και πάντα ανθελληνικής, άθεης και αντεθνικής αριστεράς, που την ανέχεται η συντριπτικότατη πλειοψηφία του Ελληνικού λαού λόγω δημοκρατίας, για την οποία κόπτεται και η μειοψηφία, η οποία άνετα όμως θα εξαφάνιζε από προσώπου γης την πλειοψηφία μόνο και μόνο επειδή δεν συμφωνεί μαζί της! Πιο φασιστική και αντιδημοκρατική και μισαλλόδοξη και αδελφοκτόνα νοοτροπία/ιδεολογία δεν γίνεται «αγαπητοί»… αντιφασίστες και δημοκράτες της πεντάρας-μειοψηφίας!
Και κάτι τελευταίο ταλαίπωρε αντιφασίστα και δημοκρατικότατε Κρητικέ απ’ το (εις τους αιώνας των αιώνων) ΠΑΣΟΚονήσι, για την φράση «μόνο για Έλληνες» που ανέφερες, στην απέλπιδα και με βλακώδη συλλογιστική προσπάθειά σου να με καταχωρήσεις στους οπαδούς της χρυσής αυγής, σε ενημερώνω πως όχι, δεν είμαι χρυσαυγίτης, δεν την ψήφισα στις εκλογές και ούτε πρόκειται να την ψηφίσω. Αν ήμουν, πίστεψε με, δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να το παραδεχτώ, αλλά δυστυχώς για εσένα, δεν είμαι. Είμαι απλά ένας Έλληνας πατριώτης που αγαπώ την Πατρίδα μου την Ελλάδα και πονάω γι’ αυτή.
Άντε καληνύχτα δόλιο και ταλαίπωρο αντιφασιστικό και δημοκρατικότατο Κρητικό αλαλάζων κύμβαλο, και σου εύχομαι και εις ανώτερα, δηλαδή από ξεγάνωτος τενεκές να γίνεις γανωμένος.
ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΤΩΝ ΙΙ.26 ΣΤΙΣ 3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΣΟΥ ΔΟΘΗΚΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΦΟΡΜΗ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΑ ΕΣΩΨΥΧΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΣΕ ΕΠΝΙΓΑΝ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ ΧΩΡΙΣ ΤΙΣ ΜΟΡΦΩΜΕΝΕΣ Η ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΑΜΟΡΦΩΤΕΣ ΒΡΙΣΙΕΣ ΣΟΥ.
ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΜΑΝΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΣΕΣ ΑΛΛΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΕΝΔΗΣΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΥΤΕ ΣΕ ΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕΓΑΛΗ ΟΥΤΕ ΣΕ ΧΡΗΜΑ ΚΑΛΩΣ Η ΚΑΚΩΣ .ΤΗΝ ΕΠΕΝΔΗΣΑ ΣΤΟ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΩ ΤΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΗΤΕ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ ΗΤΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΔΙΩΞΕ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΠΟΛΕΜΟ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΓΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΠΑΤΑΛΗΣΑΝ ΕΦΑΓΑΝ ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΗΣΤΙΚΑΝ ΠΡΟΔΟΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΥ ΙΣΩΣ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΕΙΣ,ΑΚΟΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΘΕΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.ΕΓΩ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΧΩ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΜΟΥ ΤΑ ΚΑΜΑΡΙΑ ΜΟΥ? ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΔΙΑΣΚΟΡΠΙΖΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΩ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ. ΧΕΣΤΙΚΑ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ ΤΙΣ ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΙΣ ΔΕΞΙΕΣ .ΕΜΕΝΑ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΕΦΥΓΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ΓΙ ΑΥΤΟ ΙΣΩΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΣΥ,ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΖΗΤΑΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΄΄ ΝΑ ΑΚΟΥΟΝΤΑΙ ΄΄ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΟΥ.ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΠΟΙΗΘΕΙ ΟΙ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΑΠ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΝΑ ΤΕΘΟΥΝ ΟΙ ΟΡΙΣΜΟΙ ΤΟΥΣ.
ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΤΟ ΟΤΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ. ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΩΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ . ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΙΣ ΠΑΝΤΡΕΥΤΙΚΑΝ ? ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΠΑΝΤΡΕΥΤΙΚΑΝ ΤΟΣΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΕΣ ΓΕΡΜΑΝΙΔΕΣ ΑΓΓΛΙΔΕΣ .ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΚΑΡΔΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΝΟΡΑ.
ΣΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΕΛΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΣΟΥ ΚΑΤΙ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΝΑ ΣΕ ΚΕΡΑΣΟΥΝ . ΘΑ ΓΛΥΚΑΘΕΙΣ.
ΡΕ ΣΟΥΒΑΛΙΩΤΕΣ ΤΙ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ?ΤΡΕΧΕΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΦΥΓΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΤΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΣΑΣ ΒΗΜΑΤΟΣ (BLOG) ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΤΕ ΟΛΗ ΤΗ ΧΟΛΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΟΤΙ ΩΡΑΙΟ ΠΑΕΙ ΝΑ ΣΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΣΑΣ ΣΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΧΩΡΙΟ ΣΑΣ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΣΥΜΟΡΦΩΘΕΙΤΕ.
ΘΑ ΑΦΗΣΕΣΕΤΕ ΝΑ ΣΤΗΘΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙΠΟΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΣΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ
ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ?
ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΓΥΡΩ ΣΑΣ.ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΣΑΣ (ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΙΛΑΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΤΑΛΟΦΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΡΓΙΟΛΑΤΑ)ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΣΤΗ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΟΥΝ !
ΑΛΑΞΤΕ ΤΡΟΠΑΡΙ.ΟΠΩΣ ΠΑΤΕ ΘΑ ΔΙΑΛΥΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΕΣΤΕ ΠΑΛΙ
ΣΕ ΕΝΑ ΦΑΥΛΟ ΚΥΚΛΟ ΜΙΖΕΡΙΑΣ ΚΑΚΟΗΘΕΙΑΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΜΙΣΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΜΦΙΛΙΟΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΙΑΧΩΝ.
ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕ??ΜΑΣ ΠΙΑΣΑΝΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΕΡΙ ΑΛΛΩΝ ΤΥΡΒΑΖΟΥΜΕ.
Υ,Γ *ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΤΕ ΚΑΤΙ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΑ Δ.Σ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΣΟΦΟΣ
ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΔΟΜΕΝΟΣ ΛΑΟΣ ΜΑΣ*ΚΡΥΨΟΥ ΚΑΙ ΦΩΝΑΞΕ*.
*ΠΑΡΝΑΣΣΙΩΤΗΣ*
Μέρος Πρώτο
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητή μου κυρία (4 Δεκεμβρίου), πας καλά;;; εμένα αποκαλείς/βαφτίζεις ΠΑΣΟΚο και δεξιό;;;!!! Γιατί; επειδή είπα την αλήθεια για την εθνοπροδοτική αριστερά και την αλληλεγγύη της όχι στους Έλληνες και Ελληνίδες αλλά στον κάθε πακιστανό, νιγηριανό, αλβανό και μπαγκλαντεσιανό λαθρομετανάστη; που τον υποστηρίζουν ακόμη και όταν κάνει εγκλήματα! Ήμουν ξεκάθαρος στο προηγούμενο μήνυμα μου, «Είμαι απλά ένας Έλληνας πατριώτης που αγαπώ την Πατρίδα μου την Ελλάδα και πονάω γι’ αυτή», που στο διάολο είδες το ΠΑΣΟΚ, την δεξιά και την αντιδημοκρατικότητα. Δεν είμαι ρε και ούτε ήμουν ποτέ σαν τα μούτρα σας δεξιός ή αριστερός, Έλληνας είμαι, αλλά εσείς οι παλιοί δεν μπορείτε να το καταλάβετε αυτό, δεν το χωράει το στενό σας το κεφάλι. Για τα εσώψυχα που λες πάντως έχεις δίκιο, η αγανάκτηση που νιώθω και η οργή μου για την ανεγκέφαλη γενιά που ανήκεις είναι απερίγραπτη. ΆΚΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ ΚΥΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΒΑΛΤΟ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ και εσύ και οι συνομήλικοι σου, είτε σου αρέσει να το ακούς είτε δεν σου αρέσει, έχεις και εσύ τα χέρια σου βαμμένα με το αίμα της Ελλάδος. Ανήκεις στην γενιά που ΣΑΡΑΝΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ, σαράντα, ούτε ένα ούτε δύο, ΣΑΡΑΝΤΑ, ψήφιζε τον κάθε ελεεινό απατεώνα κλέφτη και τον κάθε αριστεροδεξιό εθνοπροδότη και καταρήμαξε την Ελλάδα. Αυτοί οι κλέφτες, οι πανάχρηστοι, οι ανίκανοι και οι προδότες δεν έκαναν πραξικόπημα για να αρπάξουν την εξουσία, κάποιοι τους ψήφιζαν για δεκαετίες ολόκληρες, ΓΙΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ, παραβλέποντας τα εγκλήματά τους, διότι αυτό κάνατε, δεν τα αγνοούσατε, τα παραβλέπατε, δίχως να σκέφτεστε τις ολέθριες συνέπειες που νομοτελειακά κάποτε θα ερχόντουσαν. Δεν σας ένοιαζε τίποτα εκτός από το στενό προσωπικό και οικογενειακό σας συμφέρον. Και να τα αποτελέσματα. Και μου λες εσύ εμένα για τα παιδιά σου;;;!!! Λυπάμαι που έφυγαν, αλήθεια σου λέω, λυπάμαι, αλλά χέσε μας. Είμαι 30 χρονών, νέο παιδί, έχω σπουδάσει, έφτυσα αίμα για να βρω μια δουλειά της προκοπής με αξιοπρεπή μισθό/ένσημα κτλ. και μετά από 8 χρόνια που έκανα ότι σκατοδουλειά υπήρχε με ελεεινές αποδοχές, τώρα είμαι εδώ και 6 μήνες άνεργος, δουλειά δεν βρίσκω, απ’ την πόλη μου δεν μπορώ να φύγω για πολλούς και διάφορους λόγους, το μέλλον δεν το σκέφτομαι πια, οικογένεια δεν θα κάνω, προοπτικές δεν υπάρχουν για τίποτα, και άλλα πολλά και… «ωραία». Και μου λες εσύ για τα παιδιά σου;;;!!! Γιατί τα λες σε εμένα;;; εγώ στα έδιωξα στα ξένα ή εσύ και η γενιά σου και το σκυλολόι της γενιάς σου που κυβερνούσε ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΨΗΦΟ την Πατρίδα μας ΣΑΡΑΝΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ, κατεδαφίζοντας τη. Εγώ ποτέ μου δεν ψήφισα κανέναν από αυτό το σκυλολόι της μεταπολίτευσης. Τράβα πες τα παράπονα σου για τα ξενιτεμένα σου παιδιά στους δεξιούς και αριστερούς πολιτικάντηδες που ψήφιζες τόσα χρόνια. Εμένα ρε κανένας δεν με πήρε απ’ το χεράκι να μου πει τι γίνεται και τι καπνό φουμάρουν οι πολιτικάντηδες που μας κυβερνούσαν/κυβερνούν και προς τα πού οδεύουμε κτλ. εσάς ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ σας κορόιδευαν μεσ’ τα μούτρα σας, σας δούλευαν, σας πουλούσαν, σας πρόδιδαν και ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ τους προσκυνούσατε! ΣΑΡΑΝΤΑ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ. Πιο στουρνάρια δεν γίνεται!!! Δεν υπάρχουν λέξεις για να σας περιγράψουν.
Και αυτή την καραμέλα που πιπιλάτε από δω κι από κει εσείς οι μεγαλύτεροι της γενιάς των γονιών μου, ότι εμείς οι νεώτεροι σπέρνουμε τον διχασμό με αυτά που λέμε (διότι δεν τα λέω μόνον εγώ), τις ΠΙΚΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ δηλαδή για τις ευθύνες σας και τις τραγικές σας ενοχές για όλα αυτά που ζούμε και την κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει, κόφτε τη πια γιατί καταντήσατε αηδία. Ρημάξατε τις ζωές μας, καταστρέψατε το μέλλον μας, ρίξατε την γενιά μας στα σκουπίδια και την αγέννητη επερχόμενη γενιά στα αζήτητα, διότι με τις μαλακία που σας έδερνε (και σας δέρνει ακόμα) ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ, δεν θα γεννηθούν ούτε τα μισά παιδιά της, διότι οι γονείς τους θα ήμασταν εμείς οι νέοι και μέσα σε αυτούς και εγώ, που δεν μου περνάει καν απ’ το μυαλό να κάνω οικογένεια για τον απλούστατο λόγο ότι κυριολεκτικά δεν μπορώ πλέον να ζήσω ούτε τον εαυτό μου.
ΩΠΑ ρε μεγάλε απο την Μακεδονία που αγαπάς την Πατρίδα σου . ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΣΟΥΒΑΛΙΩΤΕΣ που στηρίζουμε τους συλλόγους τι κάνουμε!!!!!!! μαλακία βαράμε όπως είπε κάποτε και η αξεπέραστη σε αυτά "βγινιά " - ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ - αντε Πια με αυτές τις μαλακίες - ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΟΡΤΕΣ ΤΗΝ ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗ ΥΨΩΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΜΑΣ ΚΙ ΟΧΙ ΤΟ ΒΡΑΚΙ ΜΑΣ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΑΝΤΡΕΒΟΜΑΣΤΕ ΒΑΦΤΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΗΔΕΥΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑς. ΑΝΤΕ ΠΙΑ ΕΘΝΙΚΟΠΑΠΑΡΑ ΤΟΥ ΚΌΛΟΥ. ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΧΩΡΙΣΑΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΕΙΣΤΕ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΦΟΡΕΣΑΝ ΤΗΝ ΚΟΥΚΟΥΛΑ -ΟΙ ΔΩΣΙΛΟΓΟΙ- ΟΙ ΜΑΥΡΑΓΟΡΙΤΕΣ -ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΓΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΔΗΛΩΝΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΙΖΑΝ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΕΝΑ.
ΔιαγραφήΜια Σουβαλιώτισα κομμουνίστρια που πιστεύει στην ΈΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΕΙ ΕΘΝΙΚΊΣΤΡΙΑ. Ά ΚΙ ΑΝ ΚΑΤΕΒΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΑΤΡΙΔΟΓΝΩΣΙΑΣ - ΓΙΑ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ.
Μέρος Δεύτερο
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφήστε λοιπόν τους λαθρομετανάστες (και όχι «οικονομικούς μετανάστες», απαξάπαντες λαθραίοι και παράνομοι είναι) και κοιτάξτε και λίγο την Ελλάδα που την είχατε γραμμένη μη πω που τόσες δεκαετίες, με τα γνωστά αποτελέσματα. Το είπα και στο άλλο μήνυμα, τόσα Ελληνόπουλα αντιμετωπίζουν προβλήματα, εσείς για τους λαθρομετανάστες και τα παιδιά τους ενδιαφερθήκατε;;; Άι σιχτίρ πια, γαμώ τη γενιά σας παλιοστούρναρα.
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟΝ: Να μου λείπουν τα γλυκά του κουταλιού σας και τα κεράσματα σας που μας τα πρήξατε. Δεν θέλουμε γλυκά ρε ούτε κεράσματα, να αλλάξετε μυαλά θέλουμε, να ανοίξετε τα στραβά σας επιτέλους, να ενδιαφερθείτε για την ΕΛΛΑΔΑ και τους συμπατριώτες σας.
ΕΓΩ ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ(?) ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΣΤΟΝ ΟΧΕΤΟ ΣΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ Η ?ΑΧΝΑ? ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΥΓΚΑ?
ΠΟΙΟΙ ΣΕ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝ ΡΕ ΛΕΒΕΝΤΗ ΚΑΙ ΚΑΡΑΜΠΟΥΖΟΥΚΛΗ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΕΛΕΗΤΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΟΥ ΣΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΤΗΣ ΣΟΥΒΑΛΑΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥΣ?
ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ (ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΑΛΛΑ Ο ΛΥΚΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΓΕΡΑΣΕ..ΕΞΑΛΛΟΥ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΑΠ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΜΑΘΗΤΟΥΔΙΑ ΤΟΥΣ) ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΣΑΝ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΣΚΕΡΒΕΛΕΔΕΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΣΟΥ ΜΕ ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΟ ΤΡΟΠΟ ΣΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΜΟΝΟΥ ΚΑΙ ΥΠΕΡΔΡΑΣΤΗΡΙΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟΤΕ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΠΟΛΥΔΡΟΣΙΩΤΩΝ ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ?ΣΕΡΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΕΣ?
ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ*ΡΕ ΜΗΠΩΣ ΣΑΣ ΕΤΣΟΥΞΕ Η ΣΥΜΠΟΡΕΥΣΗ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΤΗΣ ΣΟΥΒΑΛΑΣ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΚΟΠΟ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΑ?
Υ.Γ 1. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΣΟΥ ΜΗΝ ΚΑΡΦΩΝΕΣΑΙΑΙΑΙΑΙ..
Υ.Γ 2.ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΤΟΥ BLOG ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΝ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΤΑ ΨΕΥΔΩΝΥΜΑ..
ΙΔΙΟ ΥΦΟΣ ΙΔΙΑ ΦΡΑΣΕΟΛΟΓΙΑ ΜΗΠΩΣ ΙΔΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ...ΛΕΩ...
Επειδή ανήκω και εγώ στη νέα γενιά απευθύνομαι στον 2.43.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ φίλε μου τα προβλήματα στην αρχή τα είδες στην αριστερά, τώρα τα ψιλορρίχνεις και στη πασοκοδεξιά ( γιατί μη μου πεις ότι διαφέρουν σε κάτι ), η αριστερά πότε κυβέρνησε και δεν το καταλάβαμε??????.
Όταν φώναζε για τα δικαιώματά μας ότι οι κοπρίτες της χουντοπασοκοδεξιάς μας ρημάζανε μας κλέβανε εσύ και οι όμοιοί σου τους βρίζατε και δυστυχώς συνεχίζεται.
Το παραμύθι αφήστε γιατί όχι μόνο δεν κυβέρνησε αλλά κυνηγήθηκε κιόλας.
Για να τελειώνουμε φίλε μου ξεκίνησες με αφορμή μια κίνηση που έκανε ο σύλλογος των γυναικών σωστή η λάθος δική τους πρωτοβουλία είναι με προσφορά χωρίς αμοιβή.
Πιστεύω πως αν υπάρξει άλλη προσφορά ο δραστήριος και καταξιωμένος στη Πολύδροσο σύλλογος θα το δει θετικά.
Είναι κρίμα πάντως να καταπιάνεσαι από ένα τέτοιο θέμα και να κάνεις κριτική σε όλους.
Τώρα αν εσύ ενδιαφέρεσαι γιατί εσύ είσαι περισσότερο Έλληνας από μια μάννα Ελληνίδα με τρία Ελληνόπουλα στη ξενιτιά …….
Επειδή και ο Παπανδρέου με το Καραμανλή και τα άλλα ρεμάλια έκαναν ότι έκαναν για την ΕΛΛΑΔΑ μη το λες και συ.
Επίσης το ΄΄ΑΚΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΥΡΑ ΜΟΥ……΄΄ …..απλά με στεναχωρεί, να το λες σε μια μάννα!!!!!!!!!!!! Τίποτα άλλο.
Πω πωωωωω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε 3/12 12.21 ,3/12 11.26 ,4/12 2.43.. άφρισες!!
*Ισυ εις ξυφίγι ιντιλώς....*καλά.. δεν κοιμάσαι καθόλου?
Πω πω ...βρυκολάκιασες!!
Θα πάθεις τιποτα ...ηρέμησε...αγόρι μου και είσαι και ..ξενιτεμένος
και είσαι απο πάνω και ....άνεργος...
ανεργος?? χα χα χα χα χα !!!!!
και εγω νέος είμαι αλλά δεν κάνω ετσι..απαπαπααααα
υ.γ νέος ρωμαλέος και ωραίος αλλά ... κουμουνιστής(λυπάμαι που στο χάλασα εδώ) !!!
ΣΤΟΝ 2.43
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΕ ΦΙΛΕ ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΙ ΨΗΦΙΖΕΣ???
ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΡΙΝ ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ?????
Ρε αυτος απο τη Μακεδονια η απο οπου αλλου παει καλα;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι γλυκομιλητος ξουουουουου ρε!!!!!!!!!
Πατριωτης με τα ουλα του οι αλλοι τι ειναι;;; .
ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΦΙΛΕ 2:43 ΕΜΕΙΝΕΣ ΣΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΣΤΟ ΚΑΜΠΟ ΜΕ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙΔΡΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΕΝΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΕΛΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟΘΕΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΕΧΟΥΝ
ΛΥΠΑΜΑΙ.
στον 2.43. θελει ο φασιστας να κρυφτει κι η χαρα δεν τον αφηνει
ΑπάντησηΔιαγραφήΌτι σας κατέβει λέτε, εγώ πρώτη φορά γράφω σε αυτό το ιστολόγιο και ούτε τους Συλλόγους σας θέλω να διαλύσω, ούτε έχω τίποτα με εσάς εκεί στο Πολύδροσο. Για ποιες ταμπακιέρες και καθοδηγήσεις και ανελέητες επιθέσεις στους Συλλόγους της Σουβάλας!!! μου λέτε. Την συγκεκριμένη κίνηση του Συλλόγου Γυναικών κατέκρινα (όχι όλο τον Σύλλογο και την δράση του) και εξήγησα το γιατί. Και στην τελική τι συμφέρον θα είχα εγώ από την βόρεια Ελλάδα, που δεν σας ξέρω καν, να διαλύσω έναν Σύλλογο ενός χωριού της Φωκίδας!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τα πολιτικά νομίζω ότι ήμουν σαφέστατος, ήμουν και είμαι ακομμάτιστος, οι σοσιαλιστικές και δεξιές κυβερνήσεις της μεταπολίτευσης διέλυσαν την Ελλάδα με την βοήθεια της αριστεράς που παίζει το παιχνίδι της, και πιστεύω πως μια κυβέρνηση αριστεράς απλά θα ρίξει την ταφόπλακα στην Πατρίδα μας μια ώρα νωρίτερα απ’ ότι θα την ρίξουν οι άλλες κυβερνήσεις. Άποψή μου.
Τώρα αν σας πείραξαν τα περί ευθυνών της γενιάς σας, τι να κάνουμε, έτσι είναι. Κάποιοι ευθύνονται για την κατάσταση αυτή και δεν είναι μόνο οι αριστεροδεξιοί ή δεξιοαριστεροί (αν σας κάθετε καλύτερα ο όρος) πολιτικάντηδες αλλά ΚΥΡΙΩΣ αυτοί που τους κρατούσαν και τους κρατούν ακόμα στην εξουσία σαράντα χρόνια. Και αυτοί δεν είναι η δική μου γενιά αλλά η προηγούμενη, τι να κάνουμε τώρα.
Ότι έγραψα το έγραψα από ψυχής, γιατί απηύδησα πια, απωθημένα δεν έχω. Κράξτε τώρα όσο θέλετε τα νιάτα της Πατρίδας σας που δεν έχουν πια στον ήλιο μοίρα και σε εμένα βάλτε ότι ταμπέλες θέλετε, φασίστας, δεξιός, πασόκος κτλ, για να βγάλετε τα δικά σας απωθημένα, που απ’ ότι φαίνεται έχετε μπόλικα.
Καληνύχτα σας.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΝΤΑΝΙΑ ΤΩΝ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΛΟΓΟΥΣ ΤΕΛΙΚΑ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΟΥ ,ΜΟΛΙΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ
ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΜΟΝΙΜΑ ΣΤΗ ΣΟΥΒΑΛΑ,ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΩ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΛΕΝΤΙ ...
ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ...ΕΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΖΑΡΙΑ ΟΤΑΝ
ΤΟΥΣ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ?
ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΨΥΧΡΑΙΜΟ ΧΕΙΜΩΝΑ
ΝΙΚ.ΣΤΥΛΙΑΣ
Η ΑΡΤΟΤΕΝΤΑ , η alogomyga ΤΑ ΚΑΡΚΑΒΕΛΙΑ Η ΖΒΑΛΑ Ο ΚΟΥΚΝΑΣ ,το τσιμπούρι,η Λάσι ,ο Μυρμηδονας Ο *Ε*,η βερβέρα,ο μπουσνάκης και βάλε και βάλε και όλοι οι κατά τα άλλα λαλίστατοι...χάθηκαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί εχουν να πούν επι του ακαθίστου εξάψαλμου ύμνου του βαθιά νυχτωμένου
Μακεδόνα??Ακου Μακεδόνας και άνεργος μάλιστα ? χα χα χα χα χα !
Αν αγαπάτε τους Συλλόγους απαντήστε τώρα.
ΤΗΝ ΕΠΑΝΩ ΣΟΥΒΑΛΑ ΤΗ ΞΕΧΑΣΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΟΙΠΟΝ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΣΟΥΒΑΛΙΩΤΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΜΑΣ ( ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ).
ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΜΕ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΦΕΤΟΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ.
Ο ΔΕ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΜΥΑΛΟ ΣΤΟΝ ΑΝΘΙΜΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΣ ΚΑΤΗΦΟΡΙΣΕΙ.
Μέρος Πρώτο
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίχα αποφασίσει να μην ασχοληθώ ξανά με το θέμα, αλλά απ’ ότι βλέπω τα όσα έγραψα σε απλά Ελληνικά χρειάζονται επεξήγηση!
Κατ’ αρχήν δικά μου μηνύματα είναι τα παρακάτω,
Ανώνυμος 29 Νοεμβρίου 2012 11:30 μ.μ.
Ανώνυμος 3 Δεκεμβρίου 2012 12:21 π.μ.
Ανώνυμος 3 Δεκεμβρίου 2012 12:33 π.μ.
Ανώνυμος 3 Δεκεμβρίου 2012 11:26 μ.μ.
Ανώνυμος 4 Δεκεμβρίου 2012 2:43 μ.μ. (Μέρος πρώτο)
Ανώνυμος 4 Δεκεμβρίου 2012 2:43 μ.μ. (Μέρος δεύτερο)
και
Ανώνυμος 4 Δεκεμβρίου 2012 8:12 μ.μ.
Χρειάζεται αυτή η διευκρίνιση επειδή ο Ανώνυμος 4 Δεκεμβρίου 2012 5:56 μ.μ. με κατηγορεί ότι άφρισα και ότι ξημεροβραδιάζομαι έως τα άγρια χαράματα στο ιστολόγιο σας και δεν κοιμάμαι καθόλου. Όλα τα μηνύματα μεσημέρι γράφτηκαν εκτός από δύο που τα δημοσίευσα στα άγρια μεσάνυχτα στις δωδεκάμισι το βράδυ.
Ο Ανώνυμος 3 Δεκεμβρίου 2012 10:38 π.μ. (ΦΙΛΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΟΣ), που απ’ τις πρώτες του γραμμές επέλεξε να χρησιμοποιήσει τους όρους «αντιφασίστας» και «δημοκράτης» για να περιγράψει τον εαυτό του, λες και απευθυνόταν σε κάποιον που δήλωσε «φασίστας» και «χουντικός», άφησε υπονοούμενο ότι είμαι χρυσαυγίτης, προφανέστατα επειδή μίλησα για τα δικά μας παιδιά τα Ελληνόπουλα, και του απάντησα δεόντως με την άποψη μου για την αριστερά (όπως αυτή είναι σήμερα), διότι την ορολογία που χρησιμοποίησε την χρησιμοποιούν κατά κόρον οι αριστεροί, όπως και τον όρο «χρυσαυγίτης» που τον κρεμάνε σαν ταμπέλα τους τελευταίους μήνες σε όποιον μιλάει για την Πατρίδα του, μαζί με τις τόσες άλλες γνωστές ταμπέλες που χρησιμοποιούν τόσα χρόνια. Και για τα Ελληνόπουλα κουβέντα.
Μετά βγήκε η κυρία Ανώνυμη 4 Δεκεμβρίου 2012 7:53 π.μ. και μου είπε ότι βγάζω τα εσώψυχα μου για την αριστερά και την δημοκρατία!!! και ότι τα παιδιά της έφυγαν στο εξωτερικό από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ-ΝΔ που και εγώ ψήφιζα!!! και ίσως ψηφίζω ακόμα!!! Ναι, τα παιδιά της έφυγαν επειδή τα δύο προαναφερθέντα κόμματα ρήμαξαν την Ελλάδα, εγώ όμως τι φταίω και από που κι ως που εγώ είμαι ψηφοφόρος τους. Επειδή δεν είμαι αριστερός;;; Και αυτό το «ΧΕΣΤΙΚΑ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ ΤΙΣ ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΙΣ ΔΕΞΙΕΣ». Ποιες κυβερνήσεις ΜΟΥ και ποιες δεξιές ιδέες ΜΟΥ;;;!!! Τα όσα ανέφερα για τα Ελληνόπουλα είναι δεξιές ιδέες;;; Η αλήθεια για την αριστερά όπως την περιέγραψα είναι δεξιά ιδέα; ή το πρόσωπο που δείχνει παντού η ίδια η αριστερά; (τα παραδείγματα και οι αποδείξεις είναι κυριολεκτικά άπειρα). Εσείς εκεί κάτω μπορεί να είστε όλοι κομματικοποιημένοι και έτσι να τα βλέπετε τα πράγματα, κάποιοι άλλοι σε ολόκληρη την υπόλοιπη Ελλάδα, όπως εγώ που ζω στη Μακεδονία (το ξαναλέω, γιατί κάπως φαίνεται πως με πολιτογραφείτε χωριανό σας), ΔΕΝ είναι, και δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά στο αρχικό μου μήνυμα δεν κατέταξα κανέναν στην αριστερά ή την δεξιά, δεν μίλησα για κόμματα και ούτε είπα πως πίσω από την κίνηση του Συλλόγου βρίσκονται αριστεροί. Αλλά εσείς οργιστήκατε με την απλή και γενική αναφορά μου στην αριστερά, που ΔΕΝ αναφερόμουν καν στον Σύλλογο και τις γυναίκες του αλλά στον Κρητικό που με εμμέσως με αποκάλεσε χρυσαυγίτη. Εσείς τι παρεξηγηθήκατε;;;!!!
Μέρος Δεύτερο
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο μήνυμα μου Ανώνυμος 4 Δεκεμβρίου 2012 2:43 μ.μ. (Μέρος πρώτο) και Ανώνυμος 4 Δεκεμβρίου 2012 2:43 μ.μ. (Μέρος δεύτερο) αναφέρομαι σε ποσοστό 99% στην προηγούμενη γενιά ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ και σε ποσοστό 1%, στην τελευταία παράγραφο δηλαδή, στην κίνηση του Συλλόγου με απλή παρατήρηση για την ευαισθησία του στους ξένους και όχι στα Ελληνόπουλα. Από πού καταλάβατε τώρα εσείς ότι ολόκληρο το μήνυμα αφορά τον Σύλλογο Γυναικών και τις γυναίκες που τον αποτελούν και κατ’ επέκταση τους Σουβαλιώτες/Πολυδροσιώτες, αυτό, ομολογώ, δεν μπορώ να το καταλάβω πως το καταλάβατε!!!!!!!!!!! Έλεος ρε παιδιά, Ελληνικά μιλάμε, να καταλαβαινόμαστε τουλάχιστον. ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ ΜΙΛΑΩ, όχι για εσάς τους Σουβαλιώτες. Και κάτι ακόμα, κομματική και ιδεολογική και γω δεν ξέρω τι άλλη χροιά στο κείμενο μου ΔΕΝ υπάρχει, οπότε τα παρακάτω απ’ τον Ανώνυμος 5 Δεκεμβρίου 2012 10:07 π.μ. (ΕΘΝΙΚΟΠΑΠΑΡΑ ΤΟΥ ΚΌΛΟΥ. ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΧΩΡΙΣΑΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΕΙΣΤΕ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΦΟΡΕΣΑΝ ΤΗΝ ΚΟΥΚΟΥΛΑ -ΟΙ ΔΩΣΙΛΟΓΟΙ- ΟΙ ΜΑΥΡΑΓΟΡΙΤΕΣ -ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΓΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΔΗΛΩΝΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΙΖΑΝ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΕΝΑ) σας τα επιστρέφω ως το καλύτερο εμετικό, να το χρησιμοποιείτε όταν το στομαχάκι σας είναι ανακατωμένο για να βγάζετε τη χολή σας. Εγώ ΚΑΝΕΝΑΝ από εσάς δεν χαρακτήρισα με χαρακτηρισμούς που χαρακτηρίσατε εσείς εμένα. Εκτός και αν στο τοπικό ιδίωμα του χωριού σας το «κοιμισμένος» είναι η έσχατη και χειρότερη οχετώδης βρισιά!!! Γιατί εγώ μόνο αυτόν τον χαρακτηρισμό είπα.
Για τους άλλους που κοροϊδεύουν πιο κάτω δεν έχω να πω τίποτα. Για τον Ανώνυμος 4 Δεκεμβρίου 2012 6:02 μ.μ. που ρωτάει τι ψήφιζα εγώ πριν 40 χρόνια, υπονοώντας ότι είμαι χουντικός, του υπενθυμίζω ότι είμαι 30 ετών, άρα την περίοδο εκείνη ήμουν αγέννητος, λίγο δύσκολο να ψήφιζα. Αλλά για να του λύσω την απορία, και γεννημένος να ήμουν τότε, χουντικός ΔΕΝ θα ήμουν όπως ΔΕΝ είμαι και τώρα. Αν εσείς θεωρείτε χούντα τον ακομμάτιστο πατριωτισμό και την φιλοπατρία, ε τι να πω.
Τέλος, για όσους ακόμα δεν το κατάλαβαν, το ξαναλέω, το μήνυμα που σας πείραξε τόσο πολύ και αφρίσατε (ναι φίλτατοι, εσείς αφρίσατε) αναφερόταν στον Σύλλογό σας ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ. Όλα τα άλλα αφορούν την προηγούμενη γενιά που -είτε σας ή μας αρέσει είτε όχι- κατέστρεψε την Ελλάδα με την ψήφο της στον κάθε λυμεώνα και προδότη τα τελευταία ΣΑΡΑΝΤΑ χρόνια, αυτή είναι η πικρή αλήθεια. ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΑΣ ούτε στον Σύλλογο Γυναικών Πολύδροσου ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ και ΣΤΗΝ ΟΛΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ. Μόνο στην συγκεκριμένη κίνηση-πρωτοβουλία αναφέρομαι. Ξεκολλήστε το μυαλό σας, Ελληνικά μιλάμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αυτά και αντίο σας, και σε όσους γελούν και κοροϊδεύουν που είμαι άνεργος εύχομαι εκ βάθους καρδίας να μην βρεθούν ΠΟΤΕ στην ανεργία.
* Ευχαριστώ το ιστολόγιο για την φιλοξενία.
ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΖΕΣ ΤΙ ΕΓΡΑΨΕΣ ΣΤΙΣ 4 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 2.43 ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΤΑ ΔΙΝΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΟ ΚΑΜΑΡΙ ΤΟΥΣ
ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!!!!!!
ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΟΥ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΣ ΤΙ ΕΓΡΑΦΕΣ.
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΑΡΤΟΤΕΝΤΑ ,Ο ΚΟΥΚΝΑΣ?Η ΖΒΑΛΑ,Η ΤΣΟΥΧΤΡΑ,ΤΟ ΤΣΙΜΠΟΥΡΙ,Ο ΜΠΟΥΣΝΑΚΣ,
Η ΑΛΟΓΟΜΥΓΑ,ΤΑ ΚΑΡΚΑΒΕΛΙΑ,, Ο * Ε* ,Η ΒΕΡΒΕΡΑ ,Η ΛΑΣΙ ,Ο ΜΥΡΜΗΔΟΝΑΣ Κ.Λ.Π Κ.Λ.Π
ΤΕΛΙΚΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ Η ΟΧΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ ΤΟΥ ... ΨΕΥΤΟΜΑΚΕΔΟΝΑ (ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ?)ΑΠΟ ΤΗΝ .... ΠΟΛΥΔΡΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ ΜΕ ΑΠΩΤΕΡΟ ΣΚΟΠΟ ΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥΣ?
Εδώ είμαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓυναίκαι πάσαι του Συλόγου Γυναικών?Μήν ακούτε κανέναν.
Προχωρήστε μπροστά !Μή φοβάστε διάολο!
Τους έχει τσούξει τόσο πολύ, όσο δεν φαντάζεστε(αυτό είναι το μόνιμο πρόβλημά τους οταν συναντιώνται), που κάτι επιτέλους πάει νά γίνει σε αυτό το χωριό.
Να περιμένετε και άλλες χειρότερες και πιο μελετημένες επιθέσεις...αυτοί ειναι μανούλες σε αυτά....
Οι εποχές είναι δύσκολες και πονηρές...
Ενώ εσεις ενδιαφέρεστε για το χωριό κάποιοι γλειωδέστατοι τρωγλοδείτες ασχολούνται μέρα νύχτα με εσάς.
Εχουν αναλάβει εργολαβίες με συγκεκριμένες οδηγίες απο τα αφεντικά τους.
Αυτό ισχυει και για τους άλλους Συλλόγους του χωριού αλλά οχι σε τέτοια έκταση.
Υ.Γ Γειά σου επάνω Σουβάλα
-ΚΑΡΚΑΒΕΛΙΑ-
Όρε Σουβαλιώτες, τι σκέψεις είναι αυτές που κάνετε και τι συμπεράσματα είναι αυτά που βγάζετε! Χαίρε βάθος!!! Χαίρε βάθος απύθμενον και ύψος δυσθεώρητον!!! Χαίρε ύψος δυσανάβατον ανθρωπίνοις λογισμοίς κτλ κτλ κτλ. Ρε εσείς, έχετε πλάκα τελικά. Σας κυνηγάω λέει και σας επιτίθεμαι με απώτερο σκοπό να διαλύσω τους Συλλόγους σας!!! Σιγά μην είμαι και ο υπερκατάσκοπος των πέντε ηπείρων και των επτά θαλασσών! Την πικρή αλήθεια ότι για τα όσα τραβάμε σήμερα και για την καταστροφή της Ελλάδας φταίει η προηγούμενη γενιά (η γενιά ε, για την γενιά μιλάμε και μίλησα παραπάνω στην κυρία που μου είπε για τα ξενιτεμένα της παιδιά, όχι για τον Σύλλογο σας και τα μέλη του και τους υπόλοιπους Σουβαλιώτες, Ελληνικά μιλάμε, άλλο η γενιά ενός λαού, άλλο Σύλλογος, είναι δύο απολύτως διαφορετικά πράγματα, η γενιά είναι η γενεά μιας περιόδου περίπου τριάκοντα χρόνων και βάλε, ο Σύλλογος πάλι είναι η συνάθροιση κάποιων ατόμων και η σύσταση σωματείου για κάποιους σκοπούς. Μιλάμε δηλαδή για δύο απόλυτα άσχετους μεταξύ τους όρους που δεν είναι δυνατόν να μπερδεύονται μεταξύ τους, το ξαναλέω, Ελληνικά μιλάμε, και στην τελική η απορία είναι εύλογη, πως γίνεται να μιλάς για μια γενιά ολόκληρη και το τι έχει κάνει και ο άλλος να νομίζει ότι μιλάς για έναν συγκεκριμένο Σύλλογο και το τι κάνει… τι να πει κανείς, η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά) ο άλλος το χαρακτηρίζει αμπελοφιλοσοφία! Ντάξει ρε φίλε, δεν φταίει η προηγούμενη γενιά (όχι Σύλλογος και δη ο Σύλλογος Γυναικών, για τη γενιά μιλάμε, την γ ε ν ι ά, μη λέμε πάλι τα ίδια…) που είχε τις τύχες της Πατρίδας μας στα χέρια της, οι άτιμοι οι εξωγήινοι φταίνε από το Νεφέλωμα του Ωρίωνα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆντε γεια σας, και εύχομαι ολόψυχα να τα βρείτε εκεί μεταξύ σας. Και κάτι ακόμα, όποιος δεν συμφωνεί σε κάτι με εσάς (σε κάτι πολύ συγκεκριμένο στην προκειμένη περίπτωση) δεν σημαίνει ότι θέλει να σας διαλύσει, ότι είναι χωριανός σας ή συντοπίτης σας που έχει προηγούμενα μαζί σας κλπ μπαρμπούτσαλα. Κόψτε κάτι και χαλαρώστε λίγο, τι μανία καταδιώξεως είναι αυτή! (και τι ακατανοησία των Ελληνικών!!!!) Ο καθένας έχει τις απόψεις του φίλτατοι, κακό δεν είναι.
Ο φίλος σας απ’ τη Μακεδονία, 650 χιλιόμετρα μακριά, που τάχα είναι χωριανός σας και κάποια αφεντικά που τσοπανοσκυλιάσανε του είπαν να αναλάβει εργολαβίες για να σας πάει κόντρα!!!!!!! κλπ βλακείες (ρωτήστε τους διαχειριστές του ιστολογίου να σας πουν αν γράφω από τον τόπο σας ή από την βόρεια Ελλάδα, άντε για να τελειώνουμε με τις υποψίες σας).
Συμπατριώτισές μου συνεχίστε τις ωραίες δραστηριότητες σας μαζι με τους άλλους Συλλόγουςτου χωριού μας.Αφήστε τον κάθε κακόμοιρο στην μίζερη μοναξιά του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαστε μαζί σας.Σας στηρίζουμε σε κάθε σας βήμα.
Υ.Γ Θέλουμε ενημέρωση για το μεταλείο.
ΚΟΥΚΝΑΣ
Αγορίνα μουουου..Αγόρι μου γλυκό...
ΑπάντησηΔιαγραφήπου κατάλαβες τις χοντρομαλακιές σου που έριχνες στο ηλεκτρονικό χαρτί και τώρα ευτυχώς άρχισες να τα στρογγυλεύεις και να τα μαζεύεις.Γιατί ενώ φαίνεσαι έξυπνος και είσαι καλογραφότατος , απο μαθητεία.....άντε λίγος Γεωργαλάς, άντε λίγος Γκαίμπελς ,άντε λιγος Hess ,άντε λίγο απο εδώ άντε λίγο απο εκεί.. μονόπλευρα πασαλίματα δηλαδή.
Και εμείς έχουμε πολιτικές απόψεις αλλά δέν τίς μπλέκουμε με το χωριό μας ,τους Συλλόγους του και το κοινό συμφέρον και γινόμαστε μια γροθιά
όταν θίγονται τα παραπάνω.
Ας ανεβάσει το ιστολόγιο του * polydrososparnassou* ένα καθαρά πολιτικό θέμα για διάλογο χωρίς να εμπλέκονται Συλλογοι και χωριό και εκεί θα
δεις πατριωτάκι τι εστι βερύκοκο!
Τέλος θα ήθελα να σε ρωτήσω ευθέως.Στην γενιά που έχει
βάψει ,κατ εσένα , τα χέρια της με αίμα, που έιναι στουρνάρι ,που είναι προδοτική ,που τέλος πάντων φταίει για όλα ,προφανώς βάζεις και τον πατέρα σου και τη μάνα σου,τους θείους σου και όσους απο το σόι σου ειναι περίπου σε αυτές τις ηλικίες.Ετσι δέν είναι?
Μέρος Πρώτο
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτον Ανώνυμος 6 Δεκεμβρίου 2012 10:38 π.μ.
Άντε άλλη μια φορά να μεταφράσω τα Ελληνικά στα Ελληνικά!!! Καταρχήν, ούτε αγορίνα σου είμαι ούτε αγόρι σου γλυκό και ούτε στρογγυλεύω και μαζεύω τίποτα. Που τα είδες τα στρογγυλέματα και τα μαζέματα, φίλτατε;;; Στο ότι αναγκάζομαι να εξηγήσω τα απλά Ελληνικά επειδή λέτε ότι σας κατέβει και βγάζετε ότι συμπεράσματα θέλετε διαστρεβλώνοντας αυτά που έγραψα κρεμώντας μου ότι ταμπέλα υπάρχει;;; (μέχρι και ταγματασφαλίτη με είπατε…)!!!
Σε μια διαδικτυακή συζήτηση ή έστω σχολιασμό μπορεί να ειπωθεί και κάτι πέραν του κυρίου θέματος, όπως ακριβώς και στις πρόσωπο με πρόσωπο συζητήσεις. Αυτό το κάτι παραπάνω, άπτεται του κυρίου θέματος «εμμέσως», δεν αφορά δηλαδή αυτό καθ’ εαυτό το κύριο θέμα «άμεσα», αφορά όμως μια παράμετρό του (καταλαβαίνεις τι με βάζεις να γράφω τώρα και να εξηγώ; τα αυτονόητα! Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό, αλήθεια σου λέω, τέλος πάντων…). Λοιπόν, αν διαβάσεις ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ την συζήτηση απ’ την αρχή έως το τέλος, θα διαπιστώσεις ότι δεν κομματικοποίησα και πολιτικοποίησα εγώ την συζήτηση/σχολιασμό. Στο μήνυμα μου 3 Δεκεμβρίου 2012 12:21 π.μ., απαντώντας στον Ανώνυμο 2 Δεκεμβρίου 2012 9:31 π.μ., εξηγώ τους λόγους για τους οποίους διαφωνώ με την κίνηση του Συλλόγου, και επειδή μίλησα για τα Ελληνόπουλα αμέσως μετά ο Ανώνυμος από την Κρήτη (3 Δεκεμβρίου 2012 10:38 π.μ.) -που απ’ την ορολογία που χρησιμοποιεί χτυπάει από χιλιόμετρα ότι είναι αριστερός (και δικαίωμα του)- άφησε υπονοούμενο ή έστω προσπάθησε να με στιγματίσει ως χρυσαυγίτη. Εκεί λοιπόν στο μήνυμα 3 Δεκεμβρίου 2012 11:26 μ.μ., απαντώντας στον Κρητικό και μόνο στον Κρητικό, αφού του επέστρεψα τον χαρακτηρισμό (διότι χρυσαυγίτης δεν είμαι) είπα την γνώμη μου και για την αριστερά όπως αυτή είναι σήμερα. ΔΕΝ αναφέρθηκα στον Σύλλογο και τις γυναίκες μέλη του, ούτε στους Σουβαλιώτες, ούτε είπα ότι είστε όλοι αριστεροί, ούτε είπα ότι αυτές είναι αριστερές, ούτε τίποτα, που στο διάολο είδατε ότι αναφέρομαι σε εσάς συγκεκριμένα ειλικρινά ΔΕΝ μπορώ να καταλάβω!!! και δεν ξέρω αν το προσέξατε αλλά στον Ανώνυμο 2 Δεκεμβρίου 2012 9:31 π.μ., που σκιαγράφησε εν συντομία λίγες απ’ τις άλλες δραστηριότητες του Συλλόγου του είπα σχετικά με αυτές ότι είναι «Αξιέπαινες οι πρωτοβουλίες και οι δράσεις» τους, ΑΛΛΑ με την συγκεκριμένη τους κίνηση διαφωνώ για αυτόν και για αυτόν τον λόγο, που συνοψίζεται στο ότι στους χαλεπούς καιρούς που έχουμε περιέλθει πρέπει να κοιτάξουμε «τα του οίκου μας», τον αδελφό μας και τον συμπατριώτη μας.
Εκεί λοιπόν φίλτατε, ακριβώς σε εκείνο το σημείο, βγήκε η κυρία, που όπως φαίνεται θίχτηκε από την αναφορά μου στην αριστερά και την γνώμη που έχω για την αριστερά, ΠΟΥ ΤΗΝ ΔΙΑΤΥΠΩΣΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΟΥΝ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΟΥΤΕ ΣΤΟΥ ΣΟΥΒΑΛΙΩΤΕΣ αλλά στον Κρητικό που με είπε εμμέσως χρυσαυγίτη, και αφού άρχισε να μου λέει ότι βγάζω τα εσώψυχα μου για την αριστερά, την δημοκρατία κτλ, με βάφτισε πασοκτσή και νεοδημοκράτη, είπε πως τους ψήφιζα τόσα χρόνια!!! για να μην βγει η αριστερά να κυβερνήσει!!!, ότι αυτοί ανάγκασαν τα παιδιά της να ξενιτευτούν (αυτό είναι το μόνο στο οποίο έχει δίκιο) κτλ κτλ και μετά γυρίζει και μου λέει ΑΥΤΗ η κυρία, για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ στη συζήτηση, ότι τα όσα είχα πει έως εκείνη τη στιγμή τα είπα εναντίον του Συλλόγου!!! Συγκεκριμένα λέει «ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΤΟ ΟΤΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ…» αφήνοντας εμμέσως πλην σαφώς να φανεί ότι καταφέρομαι εναντίον του! Και μου μιλάς εμένα για Γκέμπελς ρε συ! Έπεσε η διαστρέβλωση της διαστρέβλωσης, έβαλε λόγια στο στόμα μου, και μου λες εμένα για Γκέμπελς.
Μέρος Δεύτερο
ΑπάντησηΔιαγραφή«««ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ Ξέρεις τι μου θύμισε η κυρία αυτή, αυτό που έχουμε ζήσει όλοι μας σε αυτή τη χώρα όταν γίνεται κάτι ή όταν χρειαζόμαστε κάτι και ψάχνουμε τον αρμόδιο και αρμόδιο… δεν βρίσκουμε. Κανείς δεν έχει ευθύνη και ο ένας πετάει το μπαλάκι στον άλλον. Έτσι και εδώ. Μίλησα για τις ευθύνες της προηγούμενης γενιάς και η κυρία βγήκε και μου είπε ότι μου είπε σαν να μην ανήκει στην γενιά αυτή και σαν να μην έχει μερίδιο ευθύνης, όπως έχουν ΟΛΟΙ, ΑΠΑΞΑΠΑΝΤΕΣ της γενιάς αυτής, ή έστω αν θέλεις η συντριπτικότατη πλειοψηφία της. Τι να κάνουμε ρε παιδιά, κάποιοι φταίνε για ότι έγινε και για εδώ που φτάσαμε και δεν είναι μόνον οι πολιτικάντηδες, αλλά κυρίως όλοι αυτοί που τους κρατούσαν στην εξουσία σαράντα χρόνια. Όλοι μας φέρουμε ευθύνες, που αν τις βάλεις στη ζυγαριά αυτή θα γυρίσει στην πλευρά της προηγούμενης γενιάς, τι να κάνουμε τώρα. Όταν είπα σε έναν φίλο από την Κομοτηνή που μου είπε ότι θα ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ, ότι το κόμμα αυτό αναγνωρίζει την παράνομη τουρκική ένωση ξάνθης, άρα βαφτίζει την μειονότητα τουρκική, μου είπε «έλα μωρέ τώρα…». Όταν είπα σε άλλον φίλο που μου είχε πει ότι θα ψήφιζε τον ΓΑΠ, ότι ο άνθρωπος αυτός έχει δηλώσει πως η εθνική του συνείδηση είναι ρευστή, και ότι θα πρέπει να παραδώσουμε μερικά στρέμματα γης για να κοιμόμαστε ήσυχοι, μου είπε και αυτός «έλα μωρέ…». Όταν είπα σε έναν νεοδημοκράτη που θα ψήφιζε Καραμανλή, ότι δεν θα βάλει κανέναν λυμεώνα στην φυλακή όπως έλεγε, μου είπε και αυτός «θα τους αλλάξει τα φώτα»! Έ, έλα μωρέ ο ένας, έλα μωρέ ο άλλος, και μερικοί ονειροπαρμένοι και τα είδαμε τα χαΐρια μας φίλτατοι. ΚΛΕΙΝΕΙ Η ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ»»»
Μετά έλαβε την απάντηση (4 Δεκεμβρίου 2012 2:43 μ.μ. μέρος πρώτο/δεύτερο) για την γενιά στην οποία ανήκει και τις τραγικότατες ευθύνες που την βαραίνουν, επειδή με την ψήφο της γενιάς αυτής σαράντα χρόνια φτάσαμε εδώ που φτάσαμε. Εκτός κι αν, το είπα και πιο πάνω, τα τελευταία σαράντα χρόνια δεν ψήφιζε ο Ελληνικός λαός τον κάθε αριστεροδεξιό λυμεώνα και τον κάθε δεξιοαριστερό προδότη αλλά ερχόντουσαν και ψηφίζανε εξωγήινοι απ’ το Νεφέλωμα του Ωρίωνα. Εκεί λοιπόν, στο κείμενο αυτό, αναφερόμενος ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στην προηγούμενη γενιά που δεκαετίες ολόκληρες έδινε κάτι 80άρια% στον ολέθριο δικομματισμό, την χαρακτήρισα «στουρνάρι», ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ ΠΟΥ ΕΔΙΝΕ 80% ΣΤΟΥΣ ΛΥΜΕΩΝΕΣ, ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΕΝΙΑ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣΤΗΚΕ ΣΕ ΔΕΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ και έφερε την Ελλάδα εδώ που την έφερε, όχι τον Σύλλογο Γυναικών και τα μέλη του και εσάς τους Σουβαλιώτες. Πιο κάτω που λέω «Άι σιχτίρ πια, γαμώ τη γενιά σας παλιοστούρναρα.» ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ από τις ίδιες τις λέξεις που χρησιμοποιώ ότι ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΑ για την οποία μιλούσα πριν και όχι στον Σύλλογο. Το λέω ξεκάθαρα, γαμώ τη γενιά σας λέω, αν ήθελα να βρίσω τον Σύλλογο σας θα έλεγα γαμώ το Σύλλογο σας, ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΑ.
Όσο για αυτά που με ρωτάς φίλτατε για τα όσα λέω (και δεν τα λέω μόνον εγώ) για την προηγούμενη γενιά και τις ευθύνες της, υπάρχει μια παροιμία, «το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού». Άντε να τον κοροϊδέψουν μια φορά τον λαό, άντε σου βάζω δύο, εδώ όμως τον κορόιδευαν οι ίδιοι και οι ίδιοι εκατόν δύο φορές. Όπως καταλαβαίνεις μόνο σοφό δεν μπορούμε να χαρακτηρίσουμε τον λαό μας για τις πολιτικές του επιλογές, του ταιριάζει καλύτερα ο όρος «στουρνάρι» και «παλιοστούρναρο», δε νομίζεις;;; Όσο για τους γονείς μου τους το έχω πει, ότι ευθύνονται και αυτοί για τις πολιτικές τους επιλογές, και αυτοί σε αυτή τη γενιά ανήκουν.
Μέρος Τρίτο
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξήγησα δυο φορές αυτά που έγραψα, αν νομίζετε ότι καταφέρθηκα εναντίον του Συλλόγου σας ΓΕΝΙΚΑ και στο ΣΥΝΟΛΟ του, νομίστε το, τι να κάνω τώρα. Όσο για αυτό που γράφεις, «Ας ανεβάσει το ιστολόγιο του *polydrososparnassou* ένα καθαρά πολιτικό θέμα για διάλογο χωρίς να εμπλέκονται Συλλογοι και χωριό και εκεί θα δεις πατριωτάκι τι εστι βερύκοκο!», μου θυμίζει καφενειοκατάσταση της δεκαετίας του 1980 με τα πράσινα και τα μπλε και τα κόκκινα καφενεία και την διχόνοια που έφεραν (το έδωσε παραστατικά και ο Χάρρυ Κλυνν στον γάμο στο Λέτσοβο στην ταινία Αλαλούμ). Αν δεν φύγει απ’ τη μέση το σάπιο μεταπολιτευτικό έκτρωμα και δεν βγάλουμε από πάνω μας τον βραχνά των κομμάτων, στο τέλος θα μας πνίξουν, ήδη μας πνίγουν και μας εξοντώνουν.
Αυτά είχα να πω, τρίτη φορά δεν πρόκειται να κάτσω να εξηγήσω τι έγραψα.
Καλό σας βράδυ και ευχαριστώ ξανά το ιστολόγιο για την φιλοξενία, ήταν το τελευταίο μήνυμα αυτό.
Υστερόγραφο, επειδή ξέχασα να διευκρινίσω κάτι για το παρακάτω που μου λες, «κατ εσένα , τα χέρια της με αίμα, που έιναι στουρνάρι ,που είναι προδοτική ,που τέλος πάντων φταίει για όλα…». Όπως καταλαβαίνεις δεν κατηγορώ για εθνοπροδοσία τον ίδιο τον λαό, δεν θεωρώ προδότη αυτόν που ψήφιζε σαράντα χρόνια αυτά τα καθάρματα, αλλά τον θεωρώ βλάκα, αφού στρογγυλοκάθισε στην καρεκλίτσα του και άφησε όλους αυτούς να τον κοροϊδέψουν εκατόν δύο φορές και να τον παραμυθιάζουν σαράντα χρόνια. Είπαμε, το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό βράδυ
ΑΡΕΣ ΜΑΡΕΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΕΣ!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΣ ΤΟΝ ΓΝΩΣΤΟ 5 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 7:28 :ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΕΧΩ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΣΤO BLOG ΠΟΛΥΔΡΟΣΟ ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ. ~Ε~
ΑπάντησηΔιαγραφήτο Blog δεν ειναι αντικειμενικο, εχω σταματησει και εγω να γραφω. "ΜΥΡΜΗΔΟΝΑΣ"
ΑπάντησηΔιαγραφή