Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Τίτη σήμερα 19 Μαρτίου....

Σάββατο 1 Απριλίου 2017

ΛΥΚΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΝΩ ΣΟΥΒΑΛΑ

ΕΚΤΑΚΤΟ
Στην Πάνω Σουβάλα , μένω μόνιμα εδώ και πολλά χρόνια με την σύζυγο μου .
Κάθε πρωί μόλις ξυπνήσω πηγαίνω βόλτα με την σκυλίτσα μου σε όλη την γύρω περιοχή , σαν τον Δραγάτη ......
Μπροστά η Κίρκη και πίσω εγώ !
Η Κίρκη , πάντα υπάκουη και χωρίς να απομακρύνεται πολύ, με συντροφεύει στην πρωινή μου βόλτα .
Αυτά μέχρι σήμερα το πρωί .

Καθώς φτάναμε κοντά στην στροφή προς τον Προφήτη Ηλία , η σκυλίτσα μου παίρνει δρόμο αλαφιασμένη και εξαφανίζεται .              
Μάταια την φώναζα . Χάθηκε από τα μάτια μου . Ξαφνιάστηκα γιατί δεν το είχε ξανακάνει αυτό . Δεν το κρύβω ότι απόρησα αλλά και ανησύχησα πολύ.
Μέχρι που οι ανησυχίες μου επαληθεύτηκαν . Είδα στα 100 μέτρα αυτό που άκουγα τόσα χρόνια , αλλά δεν το είχα αντιμετωπίσει . Λύκους !!!



Αργά χωρίς να κοιτώ προς το μέρος τους άρχισα να απομακρύνομαι και κρύφτηκα πίσω από δέντρο .
Με την μηχανή που έχω πάντα μαζί μου απαθανάτισα την σκηνή .


Απομακρύνθηκα αργά και σταθερά , καθώς έβλεπα ότι με είδαν μεν , αλλά δεν μου έδωσαν σημασία δε.
Τρομαγμένος , αλλά και με το άγχος μου για την Κίρκη , περπάτησα άλλα 200-300 μέτρα , και ξάφνου άλλη λαχτάρα
500 μέτρα πριν το σπίτι μου , είχα άλλη μια συνάντηση με την οπισθοφυλακή τους !!!


Ακινητοποιήθηκα , μέχρι που απομακρύνθηκαν , και μετά γεμάτος αγωνία έτρεξα να δω τι έγινε με την Κίρκη , που είχε εξαφανιστεί .
Ευτυχώς όμως επιστρέφοντας , την είδα ανακουφισμένος , να είχε λουφάξει έξω από την πόρτα του σπιτιού .
Όλα καλά !!


Και του χρόνου !!!!!!!!!
ΧΙΚ

2 σχόλια:

  1. Μία παράδοση του τόπου μας έλεγε ότι μόλις κλείσει η 45η αξιολόγηση και όταν το χωριό μείνει
    ορφανό από αντιδήμαρχο,λύκοι θα κατεβούν να κατασπαράξουν τους ιθαγενείς.
    Μία όμως καλή νεράιδα θα μαρμαρώσει τούς λύκους αλλά οι κάτοικοι θα πρέπει κάθε τέτοια μέρα να τους πετάνε κέρματα και να κάνουν μία ευχή μην τους ξανάβρει τέτοιο κακό.

    ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ήρθαν οι λύκοι την αυγή
    Μες στην αυλή μας φτάνουν
    καθώς μας πήραν τον Αντί
    θέλουν να μας ξεκάνουν

    Ω τι κακό και συμφορά
    Είμαστ΄ ορφανεμένα
    Πώς τάχατες τα άμοιρα
    Να ΄μαστε ασφαλισμένα ?

    Κι άλλα θεριά θα έρθουνε
    Αρκούδες και λιοντάρια
    Βάλαν στο μάτι το χωριό
    Κρίμας τα παληκάρια

    Στείλετε σύντομα γραφή
    Στα Σάλωνα σια κάτω
    Να μας τον φέρουν πάλι εδώ
    Γερό και κουστουμάτο .

    Η δυνατή φιγούρα του
    Κι η πατρική του αγκάλη
    Θα φέρει ελπίδα στο χωριό
    Τη σιγουριά και πάλι

    ΒΒ

    ΑπάντησηΔιαγραφή