Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Τίτη σήμερα 19 Μαρτίου....

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017

117.000 e και δύο θέσεις εργασίας για το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Δελφών


Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε το αίτημα ένταξης της πράξης  με τίτλο «Δομή Παροχής Βασικών Αγαθών: Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Δελφών»,....
συνολικής δημόσιας δαπάνης 117.000,00 € και επιλέξιμης δημόσιας δαπάνης 117.000,00 € στο ΕΠ «Στερεά Ελλάδα» 2014-2020 από την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π. Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.

Η πρόταση του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου Δελφών υποβλήθηκε στο ΕΠ «Στερεά Ελλάδα» 2014-2020, στον ΑΠ 10 «Προώθηση της κοινωνικής ένταξης και καταπολέμηση της φτώχειας - ΕΚΤ» ο οποίος χρηματοδοτείται από το ΕΚΤ, με τίτλο «Δομή Παροχής Βασικών Αγαθών: Κοινωνικό Παντοπωλείο, Παροχή Συσσιτίου, Κοινωνικό Φαρμακείο» και θα αφορά σε δαπανη ύψους 117.000 ευρώ, η οποία θα ωφελήσει στη βάση της ολιστικής προσέγγισης αναγκών τουλάχιστον 371 οικογένειες του δήμου μας που βρίσκονται σε μειονεκτική θέση ή απειλούνται από φτώχεια. Επιπρόσθετα, η απόφαση συνοδεύεται με την πρόσληψη δύο ατόμων για την κάλυψη των αναγκών των δράσεων που αναλαμβάνει το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Δελφών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το αίτημα του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου Δελφών χαρακτηρίστηκε ως το κορυφαίο στην κατάταξη των αξιολογημένων προτάσεων από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, αποδεικνύοντας για μια επιπλέον φορά την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών παροχής βασικών αγαθών και πρόσβασης σε οικονομικά προσιτές, βιώσιμες και υψηλής ποιότητας υπηρεσίες για τα ωφελούμενα άτομα του δήμου μας που έχει κατακτήσει η σημαντική αυτή κοινωνική δομή του Δήμου Δελφών και που την κατατάσσει στις κορυφαίες στο είδος της σε όλη την επικράτεια.

Στοιχείο που επιβεβαιώνει τη σημασία, την προσήλωση και κυρίως την αποτελεσματικότητα  που χαρακτηρίζει το στρατηγικό σχεδιασμό του δήμου μας για την ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής στην περιοχή μας.
 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 O αρμόδιος Αντιδήμαρχος




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου