Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 26 Απριλίου σήμερα . .....

Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Η στάση του… ξυλουργού


Ήταν ένα ζευγάρι… παντρεμένοι πολλά χρόνια. Το έκαναν κάθε μέρα αλλά η γυναίκα παραπονέθηκε στον άντρα ότι βαρέθηκε την ίδια στάση… Κάθε μέρα τα ίδια και τα ίδια....

Προβληματισμένος ο σύζυγος πάει στη δουλειά και άρχισε να σκέφτεται τι να κάνει για να ικανοποιήσει τη γυναίκα του.
Μετά από 6 ώρες την παίρνει τηλέφωνο και της λέει:
«Γυναίκα βάλε τα πιο ωραία εσώρουχα που έχεις! Έχω τρελά σχέδια για απόψε… Βρήκα καινούργια στάση! Λέγεται η στάση του «ξυλουργού».»
Ετοιμάζεται η γυναίκα, βάζει τα πρόστυχα τα μαύρα τα εσώρoυχα. Έρχεται ο άντρας, τη ρίχνει στο κρεβάτι… το κάνουν… τελειώνουν και γυρνάει ο άντρας προς τη γυναίκα:
«Σου άρεσε;»
Η γυναίκα: «Μα άντρα μου πάλι τα ίδια κάναμε! Ποια στάση του «ξυλουργού» μου έλεγες;»
«Καλά μωρή! Το μολυβάκι στο αυτί δεν το είδες;»

5 σχόλια:

  1. Τσάντα


    Ήταν μια γυναίκα και πήγε σε ένα μαγαζί με τσάντες. Λέει στον πωλητή: - Αυτή πόσο κάνει; - 300.000 δρχ. απαντά ο πωλητής. - Και γιατί είναι τόσο ακριβή; - Γιατί είναι φτιαγμένη από καλό δέρμα. - Και τι δέρμα είναι αυτό; - Είναι από τσουτσουνόδερμα, το χαϊδεύεις και αυτή γίνεται βαλίτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο ιππέας

    Είναι ο Κώστας και δύο φίλοι του σε ένα μπαρ και ο πρώτος φίλος λέει.
    - Νομίζω ότι η γυναίκα μου με απατά με τον ηλεκτρολόγο. Την άλλη μέρα γύρισα σπίτι και βρήκα ένα κόφτη για σύρματα κάτω από το κρεβάτι μας και δεν ήταν δικός μου.
    Λέει ο δεύτερος φίλος
    - Νομίζω ότι η γυναίκα μου με απατά με τον υδραυλικό. Το άλλο βράδυ γύρισα σπίτι και βρήκα ένα σωληνοκάβουρα κάτω από το κρεβάτι μας και δεν ήταν δικός μου.
    Λέει και ο Κώστας.
    - Νομίζω ότι η γυναίκα μου με απατά με ένα άλογο.
    Αμέσως γυρνάν και οι δύο φίλοι του και τον κοιτάν με συσπιστία.
    - Όχι είμαι σοβαρός. Την άλλη μέρα γύρισα σπίτι και βρήκα ένα ιππέα κάτω από το κρεββάτι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Κώστας και το μπάρ

    Η γυναίκα του Κώστα ήταν στο κρεβάτι με τον Πέτρο, τον καλύτερο φίλο του άντρα της, όταν χτύπησε το τηλέφωνο. Το σηκώνει ψύχραιμα και μιλά για λίγο και μετά το κλείνει.
    - Ποιός ήταν, ρωτάει ο διπρόσωπος φίλος.
    - Α, ήταν ο Κώστας
    - Ναι; Τότε καλύτερα να πηγαίνω, λέει ο Πέτρος.
    - Χαλάρωσε. Είπε ότι είναι στο μπαρ και πίνει ένα ποτό μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δύο γιαγιάδες συζητάνε για τους συζύγους τους καθώς πίνουν τσάι:
    - Ελπίζω ο Θανάσης να σταματήσει να τρώει τα νύχια του. Μου τη δίνει στα νεύρα! λέει η μία.
    - Α, και ο Γιώργος έκανε το ίδιο, αλλά του το έκοψα το συνήθειο.
    - Τι; Σοβαρά; Πώς;
    - Του έκρυψα τα δόντια του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παρθένα μετά από 4 γάμους

    Κυρία μου έχω μείνει άναυδος!!! Μα καλά πώς γίνεται να είστε παρθένα μετά από τέσσερις συζύγους;;;-Απλό γιατρέ μου.. Ο πρώτος πιανίστας... μόνο χέρι, ο δεύτερος δικηγόρος... μόνο γλώσσα, ο τρίτος ποιητής... μόνο υποσχέσεις και ο τελευταίος ...
    βουλευτής.... μόνο κώλo!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή