Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα, Κυριακή 22 Δεκεμβρίου, ....

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2020

ΣΥΡΙΖΑ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ - ΤΙΘΟΡΕΑΣ- ΕΛΑΤΕΙΑΣ: ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΛΥΣΗΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ


Μέσα στην κρίση του κορονοϊού, που δοκιμάζεται παγκόσμια η ζωή του ανθρώπου, και με τα σχολεία να υπολειτουργούν το Υπουργείο Παιδείας επέλεξε να καταθέσει στη βουλή ένα νομοσχέδιο....
που αλλάζει ριζικά τον τρόπο λειτουργίας του σχολείου και να επαναφέρει συντηρητικές και αναχρονιστικές ρυθμίσεις που τόση ζημιά προκάλεσαν στην εκπαίδευση, πριν καταργηθούν από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.
Γιατί να προχωρήσει τόσο βιαστικά σε μια τέτοια κίνηση η ΝΔ;
Μήπως είναι η ευκαιρία μέσα στην υγειονομική και οικονομική κρίση που η κοινή γνώμη είναι στραμμένη αλλού, να περάσει νόμους και διατάξεις που ενισχύουν τους φραγμούς στη μόρφωση όλων των παιδιών;
Για άλλη μια φορά η ΝΔ νομοθετεί χωρίς να λαμβάνει υπόψη του τις απόψεις όλων των εμπλεκόμενων με τη Παιδεία φορέων, χωρίς να λαμβάνει υπόψη του τους ίδιους τους μαθητές.
Για άλλη μια φορά η ΝΔ αποσαφηνίζει τη νεοφιλελεύθερη πολιτική της η οποία ξεκινά από την πρώτη εκπαιδευτική βαθμίδα, το Νηπιαγωγείο και ολοκληρώνεται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. 
Είναι φανερό ότι η κυβέρνηση σχεδιάζει νέα εμπόδια στη μόρφωση της νέας γενιάς και υψώνει ταξικούς φραγμούς στην πρόσβαση των παιδιών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.  
ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ με τη τροπολογία της εγκατάστασης του «μεγάλου αδελφού» στη σχολική αίθουσα η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ φανερώνει τον απίθανο αναχρονισμό της αντίληψης της για την ιερή διαδικασία του μαθήματος, αναδεικνύοντας την πολιτική ανευθυνότητα.
 Όλοι (μαθητές/τριες, γονείς, εκπαιδευτικοί) αντιλαμβανόμαστε ότι η ΚΑΜΕΡΑ:
·       Παραβιάζει κάθε ίχνος δημοκρατίας
·       Παραβιάζει τα προσωπικά δεδομένα μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών
·       Καταλύει την παιδαγωγική επιστήμη και ελευθερία
·       Γκρεμίζει την εκπαιδευτική και κοινωνική σχέση μαθητών - εκπαιδευτικών
·       Μετατρέπει τη σχολική τάξη σε τηλεοπτικό στούντιο
ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ σε αντιδραστικές και αναχρονιστικές αλλαγές στο υπό ψήφιση νομοσχέδιο που αφορά όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
Συγκεκριμένα:
Στην Α/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Νηπιαγωγείο - Δημοτικό)
1.   «Γυμνασιοποιεί» το νηπιαγωγείο. Εισάγει διδακτικά αντικείμενα (αυστηρά δομημένα προγράμματα) και ειδικότητες (Αγγλικά, Γυμναστική, Πληροφορική) αποδομώντας το πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου και τη στενή σχέση του νηπίου με την/τον Νηπιαγωγό του. Εισάγουν Αγγλικά στο νηπιαγωγείο ΑΝΤΙ να έχουν ψυχολόγους και λογοθεραπευτές.
2.   Αυξάνουν τον μέγιστο αριθμό μαθητών ανά τμήμα στο Δημοτικό και στο Νηπιαγωγείο από 22 στους 25!  Ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ μείωσε τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα, η ΝΔ για λόγους δημοσιονομικούς αυξάνει τον αριθμό τους με αποτέλεσμα:
·       μείωση (1000) τμημάτων στα νηπιαγωγεία και (4000) τμημάτων στα δημοτικά
·       συνεπακόλουθη συγχώνευση τμημάτων.
·       υποχρεωτική μετακίνηση παιδιών σε νηπιαγωγεία/δημοτικά εκτός της περιφέρειας τους.
·       απώλεια θέσεων εργασίας για τους/τις εκπαιδευτικούς.
3.   Εισάγει νέο θεσμό τον «Εκπαιδευτικό Εμπιστοσύνης» για κοινωνικά, ψυχολογικά και αλλά ζητήματα !!! Αντί να ενισχύσει τα σχολεία με υποστηρικτικές δομές και να τα στελεχώσει με κοινωνικούς λειτουργούς ψυχολόγους κλπ μεταφέρει τα προβλήματα, για μια ακόμα φορά, στις πλάτες των εκπαιδευτικών.
4.   Κατηγοριοποιεί τα σχολεία, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, μέσα από εξωτερικές αξιολογήσεις, από «χορηγούς» και «χρηματοδότες» και από τον «ανανεωμένο» θεσμό Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων.
Στην Β/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Γυμνάσιο και Λύκειο)
1.Μετατρέπει το σχολείο (Γυμνάσιο και Λύκειο) σε ένα απέραντο εξεταστικό κέντρο,
·       Διπλασιάζει τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα στο Γυμνάσιο, από 12 σε 21.
·       Θεσμοθετεί την τράπεζα θεμάτων σε όλο το Λύκειο  
·       Θυσιάζει πολύτιμο διδακτικό χρόνο για ενδοσχολικές και απολυτήριες εξετάσεις,
·       Σπρώχνει γονείς και παιδιά στην φροντιστηριακή εξουθένωση.
·       Λειτουργεί τιμωρητικά προς τους «κακούς» μαθητές και στους γονείς επαναφέροντας τους «μετεξεταστέους»  για τον Σεπτέμβρη.
2.Πιστή στο δόγμα "νόμος και τάξη", επαναφέρει τον αναχρονιστικό θεσμό της διαγωγής και αυστηροποιεί τις ποινές, 
·       Επανέρχεται η αναγραφή της «διαγωγής» (κοσμία, κοσμιοτάτη) στα απολυτήρια του Γυμνασίου και Λυκείου, που θα συνοδεύουν τους μελλοντικούς πολίτες στη ζωή τους
·       Επαναφέρει τις πολυήμερες αποβολές που καταργήθηκαν από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.
·       Δίνει βάρος στην τιμωρία και όχι την πρόληψη  
Στην Γ/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
1.Μετά την κατάργηση του ασύλου και την εξομοίωση των Πανεπιστημίων με τα Ιδιωτικά κολέγια καταργεί τα οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια στις μεταγραφές των φοιτητών και εισάγει βαθμολογικά κριτήρια
2.Δημιουργεί μέσα στα Πανεπιστήμια ξενόγλωσσα τμήματα που οδηγούν στην επιβολή διδάκτρων (ρίχνει γέφυρες ιδιωτικοποίησης στο πεδίο των δημόσιων Πανεπιστημίων)  
3.Προκαλεί ελλείμματα δημοκρατίας στα Πανεπιστήμια, αναδεικνύοντας τις πρυτανικές αρχές με αδιαφανή και ελλιπή διαδικασία..
ΚΑΛΟΥΜΕ   
Όλους τους πολίτες, που ονειρεύονται ένα δημοκρατικό σχολείο, χωρίς αποκλεισμούς και ταξικούς φραγμούς, και τον καθένα ξεχωριστά, τον εκπαιδευτικό, τον γονέα, το μαθητή και τη μαθήτρια να υπερασπιστούμε την απρόσκοπτη πρόσβαση όλων των παιδιών στη Δημόσια Δωρεάν Παιδεία, και να διεκδικήσουμε την ενδυνάμωση της. Να υπερασπιστούμε τη δημοκρατία, τα ατομικά και συλλογικά δικαιώματα της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Καλούμε τους γονείς να αγωνιστούν συλλογικά σήμερα, για τους μαθητές που θέλουμε να έχουν κριτική σκέψη, να είναι πολύπλευρα δημιουργικοί ενεργοί πολίτες για να οικοδομήσουν ένα καλύτερο κόσμο για όλους.
Ας ενώσουμε τις φωνές μας όλοι για να αποσυρθεί το εκπαιδευτικό νομοσχέδιο που προωθεί ένα σχολείο φτηνό για το κράτος και ακριβό για τους γονείς.
Ας ενώσουμε τις φωνές μας όλοι για να αποσυρθεί το νομοσχέδιο που δρομολογεί μια θλιβερή οπισθοδρόμηση για την Παιδεία.
Ο.Μ. ΣΥΡΙΖΑ – ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ
ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ - ΤΙΘΟΡΕΑΣ- ΕΛΑΤΕΙΑΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.