Μονομαχία μέχρι την τελευταία ειδική είχε το 31ο Ράλλυ Φθιώτιδος, πρώτο αγώνα του Πρωταθλήματος ασφάλτινων ράλλυ. Πρωταγωνιστές ήταν οι Στέφανος Καμιτσάκης και Λάμπρος Κύρκος με τον πρώτο να παίρνει μια σπουδαία νίκη απέναντι σε ένα, πάντα δυνατό αντίπαλο.
Ο αγώνας ως γνωστόν ήταν διπλός καθώς περιλάμβανε και το 4ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου σε μια προσπάθεια της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Λαμίας να περιορίσει το κόστος και να προσφέρει ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Παρά τις εγγενείς δυσκολίες, όλα κύλησαν ομαλά, με εξαίρεση τις εγκαταλείψεις που είναι πάντα δύσκολες στιγμές κυρίως για τους αγωνιζόμενους.
Στο σκέλος των αποτελεσμάτων, οι Στέφανος Καμιτσάκης – Σπύρος Μπαρδάκης με Mitsubishi EVO IX διέπρεψαν μέσα στις ειδικές και πήραν έτσι την πρώτη τους νικη σε αγώνα ράλλυ. Κέρδισαν τις τέσσερις από τις πέντε και μέσα σε αυτές ήταν και η νυχτερινή που αποτέλεσε μεγάλη πρόκληση για όλα τα πληρώματα. Η μάχη κορυφώθηκε στην τελευταία ειδική διαδρομή, όπου ο Καμιτσάκης ήταν 7 δευτερόλεπτα εμπρός από τον Κύρκο και όχι μόνο δεν χαλάρωσε αλλά σημείωσε και καλύτερη επίδοση σε σχέση με το πρώτο σκέλος για να πάρει τη νίκη θριαμβευτικά. Οι Λάμπρος Κύρκος – Γιώργος Πολυζώης επίσης με Mitsubishi EVO IX εκμεταλλεύτηκαν την αποτελεσματικότητά των ελαστικών τους στο πρώτο πέρασμα από την Καλοσκοπή και πήραν την ειδική, όμως κάλυψαν μόλις ένα δευτερόλεπτο από τη συνολική τους διαφορά. Στη δεύτερη Καλοσκοπή αποδείχτηκε πως τα 7 δευτερόλεπτα ήταν πολλά.
Στην τρίτη θέση ολοκλήρωσαν οι Δημήτρης Μίχος – Κώστας Χειράκης με Mitsubishi EVO IX που ήταν ουσιαστικά η αποκάλυψη του αγώνα. Αυτό γιατί επέστρεψαν έπειτα από απραξία μιας ολόκληρης αγωνιστικής σεζόν, με τον τελευταίο τους αγώνα να είναι το 2010. Με αυτό ως δεδομένο η επίδοσή του Μίχου είναι εξαιρετική, ενώ αν δεν υπήρχε και μια χαλαρότητα στην ανάρτηση όπως παραδέχτηκε ο ίδιος, ίσως τα πράγματα ήταν ακόμη καλύτερα.
Σπουδαία εμφάνιση έκαναν και οι Αντώνης Γιοβάς – Κώστας Γρηγοριάδης με το Mitsubishi EVO VIII. Ξεκίνησαν μουδιασμένα καθώς φάνηκε να επηρεάζονται τη νύχτα, όμως στις ειδικές της Κυριακής ήταν μονίμως ανάμεσα στους πέντε κορυφαίους με αποτέλεσμα να κερδίζουν μετά το μεσαίο service και την τέταρτη θέση από τους Γιώργο Αναπολιωτάκη – Αλέξανδρο Χαλκιαδάκη με Seat Ibiza Kit Car. Οι Κρητικοί ήταν άκρως ανταγωνιστικοί και το Σάββατο βράδυ και την Κυριακή αλλά έχασαν στις λεπτομέρειες από τον Γιοβά που στέφθηκε και νικητής στην Α8.
Στην έκτη θέση ολοκλήρωσαν οι Γιώργος Γεροδήμος – Νικόλας Κοτσιλιάνος με Honda Civic Type-R. Μετά την εγκατάλειψη του Ζάχου νωρίς την Κυριακή δεν αντιμετώπισαν καμία δυσκολία και άνετα και δίκαια επικράτησαν στην F2 και φυσικά την Α7. Μια θέση πιο πίσω στη γενική και την κλάση ήταν οι Νίκος Παυλίδης – Μαρία Κυρλαγκίτση με Citroen DS3 που είχαν ένα σταθερό αγώνα και μάλλον χωρίς πολλές ενοχλήσεις, καθώς η πολύ μικρή διαφορά από τους Ανδρέα Περάκη – Κώστα Κουρουγκιαούρη με Peugeot 106 ήταν πλασματική και δημιουργήθηκε στο φινάλε. Ο Περάκης ένιωσε να χαλάει ο αγώνας τους όταν βρέθηκε πίσω από το ντελαπαρισμένο Peugeot του Παραβάντη, όμως με το δίκαιο χρόνο που πήρε από την οργάνωση, ήταν σε θέση να πάρει τη νίκη στην Α6 και τελικά την 8η θέση αφήνοντας 9ους τους Παρασκευά Φούρλα – Ελένη Παππά με Honda Civic, οι οποίοι ωστόσο επικράτησαν Ε10. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Βασίλης Γάτσος – Μαρία Αμαραντίδου με Citoren Saxo VTS.
Για το 4ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου ο αγώνας σίγουρα δεν ήταν τόσο αμφίρροπος, ωστόσο υπήρχε ενδιαφέρον μέχρι το φινάλε. Νικητές αναδείχθηκαν οι Γιάννης και Βαγγέλης Άκρατος με Mitsubishi EVO IX. Ήταν ταχύτεροι και στα τρία περάσματα του Σπριντ και φυσικά δεν δυσκολεύτηκαν να επικρατήσουν και στη γενική αλλά και στην κλάση άνω των 2.000 κ. εκ., ενώ ήταν και ένας καλός λόγος για να κάτσουν οι θεατές μέχρι το τέλος όλων των περασμάτων. Οι Γιοβάς – Γρηγοριάδης με Mitsubishi EVO VIII δυσκολεύτηκαν στη νύχτα του πρώτου Μπράλου και ουσιαστικά σε εκείνο το σημείο έχασαν οποιαδήποτε ελπίδα για να παραμείνουν κοντά. Το πρωί προσπάθησαν και ήταν σαφώς ταχύτεροι και πιο ανταγωνιστικοί, όμως δεν αρκούσε αυτό και παρέμειναν στη δεύτερη θέση. Πίσω τους οι Τζαμπάζης – Ζακχαίος με Mitusbishi EVO X πήραν την 3η θέση της κλάσης, αλλά στη γενική έμειναν αρκετά πιο πίσω με τον Θεσσαλονικιό να εξακολουθεί να έχει ως στόχο τις εμπειρίες στους αγώνες ράλλυ.
Στην κλάση μέχρι 2.000 κ.εκ. οι Νίκος Παυλίδης – Μαρία Κυρλαγκίτση ακόμη και όταν σταμάτησαν να πιέζουν δεν δυσκολεύτηκαν να πάρουν τη νίκη με το Citroen DS3. Ακολούθησαν οι Αποστόλης Τσιλίκας – Σάββας Κουκούνας με Opel Manta και ακόμη πιο μακριά έμειναν οι Στέλιος Γιαμαλάκης – Νίκος Σάμιος με ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο, το Renault 5 Turbo που ήταν πραγματικά πολύ ενδιαφέρον να το παρακολουθεί κανείς στην ειδική, έστω και αν δεν ήταν ανταγωνιστικό.
Στα 1.600 κ. εκ. οι Δημήτρης Παπαναστασίου – Ηλίας Αγγελής με Citroen Saxo VTS σημείωσαν πολύ καλούς χρόνους ακόμη και σε επίπεδο γενικής για το ράλλυ, έτσι δεν είναι τυχαίο που πήραν την τρίτη θέση στη γενική του Ράλλυ Σπριντ. Φυσικά επικράτησαν στην κλάση τους με τους Βασίλη Γάτσο – Μαρία Αμαραντίδου με ίδιο αυτοκίνητο να ακολουθούν. Τρίτοι ήταν οι Δημήτρης Πλακουτσής – Στέλιος Παναγιωτακόπουλος με Peugeot 205 Rallye.
Στα μικρά της κλάσης μέχρι 1.400 κ. εκ. νικητές ήταν οι Μίλτος Πλατώνης – Αχιλλέας Τριάνταλης με Toyota Yaris. Δεν δυσκολεύτηκαν και ήταν μονίμως σε απόσταση ασφαλείας από τους Θανάση Μπάτρη – Μιχάλη Φράγκου με Peugeot 106 Rallye. Την τριάδα συμπλήρωσαν οι Δημήτρης και Κώστας Παπαδημητρίου με Toyota Yaris.
Φώτο: Δημήτρης Ανάγνου
Μετά το τέλος του αγώνα οι τεχνικοί έφοροι πήραν δείγματα καυσίμων από τους Καμιτσάκη, Κύρκο και Γεροδήμο.
Λεπτομέρειες
Δημοσιευμένο στις Δευτέρα, 02 Απρ. 2012 10:33 Συντάχθηκε από τον: Γιάννης Τσιάντης