Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα, Κυριακή 22 Δεκεμβρίου, ....

Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2019

«ΟΡΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ» ΣΤΟΝ Δ. ΔΕΛΦΩΝ


Ο Δήμαρχος Δελφών

Έχοντας υπόψη:.....


1.     Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν.4623/2019 (Α’ 134).
2.   Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
3.   Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει.»
4.   Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε’ άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α’ 40), αναφορικά με την αντιμισθία.
5.    Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011.
6.   Το γεγονός ότι ο Δήμος Δελφών έχει οκτώ Δημοτικές Ενότητες.
7.    Το γεγονός ότι στο Δήμο μπορεί να ορισθούν 7 Αντιδήμαρχοι.
8.   Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.82/59633/20.08.2019:Ορισμός Αντιδημάρχων.
9.   Τις διατάξεις του άρθρου 88 του Ν.3463/07.
10.                      Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Δελφών.

Αποφασίζουμε

Α. Ορίζουμε τους παρακάτω δημοτικούς συμβούλους ως Αντιδημάρχους του Δήμου Δελφών, με θητεία από 03/09/2019 μέχρι 31/12/2020.

1.     Τον Νικόλαο Λουπάκο, Αντιδήμαρχο στη Δημοτική Ενότητα Άμφισσας και καθ΄ ύλην αρμόδιο της  Διεύθυνσης Οικονομικών.

2.   Τον Γεώργιο Τσατσαρώνη, Αντιδήμαρχο στη Δημοτική Ενότητα Ιτέας και καθ΄ ύλην αρμόδιο:
α. Της Διεύθυνσης Τεχνικών  Υπηρεσιών
β. Της Διεύθυνσης   Υπηρεσίας  Δόμησης

3.   Τον Ευθύμιο Γρίβα, Αντιδήμαρχο στη Δημοτική Ενότητα Γαλαξιδίου με καθ΄ ύλην αρμοδιότητες στο Αυτοτελές Τμήμα Παιδείας Δια Βιου Μάθησης, Πολιτισμού, Αθλητισμού, Νέας Γενιάς και Τουρισμού.

4.Την Χρυσάφω Σεγκούνη, Αντιδήμαρχο στη Δημοτική Ενότητα Δελφών και καθ΄ ύλην αρμόδια του Αυτοτελούς τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Αλληλεγγύης και Δημόσιας Υγείας.

5.    Τον Ευστάθιο Μαντζώρο, Αντιδήμαρχο Δεσφίνας καθ΄ ύλην αρμόδιο:
α.  Της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου
β. Του συντονισμού των κοινών δράσεων και ενεργειών της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Αποχέτευσης και του Φορέα Διαχείρισης στερεών αποβλήτων Στερεάς Ελλάδας.

6.Τον Ευάγγελο Κούσουλα, Αντιδήμαρχο στη Δημοτική Ενότητα Παρνασσού και καθ΄ ύλην αρμόδιο του αυτοτελούς  τμήματος Αγροτικής Ανάπτυξης , Αλιείας και Κτηνοτροφίας.

7.Τον Χαρίλαο Αγαπητό, Αντιδήμαρχο στη Δημοτική Ενότητα Καλλιέων και καθ΄ ύλην αρμόδιο της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας.


Β. Στους κατά τόπο Αντιδημάρχους μεταβιβάζουμε τις εξής αρμοδιότητες:
1.     Την ευθύνη λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα σύμφωνα με τον ισχύοντα Ο.Ε.Υ. του Δήμου.
2.Την χορήγηση των αδειών του προσωπικού της Δημοτικής Ενότητας.
3.Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
4.Την υπογραφή, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών, πάσης φύσεως αδειών, διαταγών κίνησης οχημάτων την επιβολή κυρώσεων και κάθε είδους  διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες και αφορούν  τη Δημοτική Ενότητα.
5.    Την διάθεση των κοινόχρηστων χώρων και πλατειών σε καταστήματα για την ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων στα όρια της Δημοτικής Ενότητας.
6.   Την άσκηση των αρμοδιοτήτων του Δημάρχου που ορίζονται στους εγκεκριμένους κανονισμούς του Δήμου και αφορούν τη Δημοτική Ενότητα.
7.Τη συνεργασία με τους Προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
8.Την ευθύνη για την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών για θέματα της Δημοτικής Ενότητας.
9.Την αρμοδιότητα τέλεσης πολιτικών γάμων στη Δημοτική Ενότητα.
10.Την εποπτεία και έλεγχο της διαφύλαξης των εντός της Δημοτικής Δνότητας υλικών και περιουσιακών στοιχείων.
11.Την ευθύνη για την οργάνωση και λειτουργία όλων των κτιρίων της δημοτικής ενότητας, καθώς και των κάθε είδους αθλητικών εγκαταστάσεων αυτής.
12.Την παρακολούθηση της αποκομιδής των απορριμμάτων, των ανακυκλώσιμων υλικών, της καθαριότητας των κοινόχρηστων χώρων, του πρασίνου, του δημοτικού φωτισμού και κάθε άλλου έργου, εργασίας ή υπηρεσίας που εκτελείται στη Δημοτική Ενότητα από το Δήμο, τη Δ.Ε.Υ.Α. τον ΦΟ.Δ.Σ.Α. ή άλλα νομικά ή φυσικά πρόσωπα και δεν μπορεί να προβλεφθεί με τη παρούσα απόφαση.
13.Την ευθύνη για τη χορήγηση της χρήσης – διάθεσης των αιθουσών και χώρων της δημοτικής ενότητας για πολιτιστικές και κοινωνικές εκδηλώσεις, καθώς και των κάθε είδους αθλητικών εγκαταστάσεων.
14.                       Ασκούν όλες τις αρμοδιότητες του Δημάρχου που προβλέπονται στη κείμενη νομοθεσία περί μελετών, προμηθειών, εργασιών και παροχής υπηρεσιών, μέχρι του ποσού που ορίζεται απο τις κείμενες διατάξεις για απευθείας αναθέσεις, που έχουν προβλεφθεί στον προϋπολογισμό του Δήμου και αφορούν τη Δημοτική Ενότητα.
Στις περιπτώσεις που οι προμήθειες ή η παροχή υπηρεσιών αφορούν περισσότερες από μια Δημοτικές Ενότητες  τις σχετικές αρμοδιότητες ασκεί ο Αντιδήμαρχος της Δημοτικής Ενότητας με το μεγαλύτερο πληθυσμό.
Στις περιπτώσεις που σε Δημοτική Ενότητα δεν έχει ορισθεί αρμόδιος Αντιδήμαρχος τις σχετικές αρμοδιότητες ασκεί ο Αντιδήμαρχος της πλησιέστερης σε απόσταση Δημοτικής Ενότητας.
15.                       15. Υπογράφουν τις διακηρύξεις, τις συμβάσεις και ότι άλλο έγγραφο ή απόφαση προβλέπεται από τη κείμενη νομοθεσία για τις μισθώσεις ή εκμισθώσεις ακινήτων που έχουν αποφασισθεί από τα αρμόδια όργανα του Δήμου και αφορούν τη Δημοτική Ενότητα.
16.                       Συνυπογράφουν τους βεβαιωτικούς καταλόγους που αφορούν τη Δημοτική Ενότητα.

Γ. Στους καθ΄ ύλην Αντιδημάρχους μεταβιβάζουμε τις εξής αρμοδιότητες :
1.     Ασκούν όλες τις αρμοδιότητες των υπηρεσιών που περιγράφονται στον ισχύοντα Ο.Ε.Υ του Δήμου με εξαίρεση αυτές που θα μεταβιβαστούν σε άλλους Αντιδημάρχους, Εντεταλμένους Συμβούλους, στον Γενικό Γραμματέα του Δήμου ή θα διατηρηθούν στη δικαιοδοσία του Δημάρχου.
2.   Ασκούν όλες τις αρμοδιότητες του Δημάρχου που προβλέπονται στη κείμενη νομοθεσία περί έργων, μελετών, προμηθειών και παροχής υπηρεσιών, οι οποίες έχουν προβλεφθεί στον προϋπολογισμό του Δήμου και αφορούν τις υπηρεσίες ευθύνης τους.
3.   Ασκούν όλες τις αρμοδιότητες του Δημάρχου που ορίζονται στους εγκεκριμένους κανονισμούς του Δήμου και αφορούν τις υπηρεσίες ευθύνης τους.
4.   Συνυπογράφουν τους βεβαιωτικούς καταλόγους που αφορούν τις υπηρεσίες ευθύνης των.
5.    Υπογράφουν τις διακηρύξεις, τις συμβάσεις και ότι άλλο έγγραφο ή απόφαση προβλέπεται από τη κείμενη νομοθεσία για τις μισθώσεις ή εκμισθώσεις ακινήτων που έχουν αποφασισθεί από τα αρμόδια όργανα του Δήμου και αφορούν τις υπηρεσίες ευθύνης τους.

  • Στις μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες περιλαμβάνονται και αυτές που δεν μπορεί να προβλεφθούν με τη παρούσα απόφαση αλλά προβλέπονται από την ισχύουσα νομοθεσία.
  • Στις περιπτώσεις που οι προμήθειες, τα έργα, οι μελέτηες ή η παροχή υπηρεσιών αφορούν περισσότερες από μια υπηρεσίες του Δήμου, αλλά ανατίθενται συνολικά, τις σχετικές αρμοδιότητες ασκεί ο καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχος στην υπηρεσία ευθύνης του οποίου αναλογεί το μεγαλύτερο μέρος της δαπάνης, ο οποίος υπογράφει τις σχετικές συμβάσεις, δημοσιεύει τις διακηρύξεις των διαγωνισμών και συνυπογράφει τα χρηματικά εντάλματα δαπανών.
  • Όλες οι λοιπές αρμοδιότητες δημάρχου κατά την ισχύουσα νομοθεσία και κατά τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου, που δε μεταβιβάζονται με την παρούσα Απόφαση ή δε μεταβιβαστούν με μεταγενέστερη Απόφαση Δημάρχου, ασκούνται αποκλειστικά από το Δήμαρχο Δελφών.
Δ. ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΩΝ
1.     Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος Νικόλαος Λουπάκος και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο Γεώργιο Τσατσαρώνη.
2.   Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων:
Τις αρμοδιότητες των Αντιδημάρχου Νικόλαου Λουπάκου και Γεωργίου Τσατσαρώνη, που απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Δήμαρχος.
Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου Χρυσάφως Σεγκούνη, που απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Γεώργιος Τσατσαρώνης.
Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Χαρίλαου Αγαπητού, που απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος Ευστάθιος Μαντζώρος και αντίστροφα.
Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Ευθυμίου Γρίβα, που απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος Ευάγγελος Κούσουλας, και αντίστροφα.
Ε. Με τη παρούσα απόφαση παρέχουμε εξουσιοδότηση στους Αντιδημάρχους για την υπογραφεί όλων των εγγράφων που προβλέπονται σπο τη κείμενη νομοθεσία.
ΣΤ. Η παρούσα απόφαση  να δημοσιευτεί δε μία φορά, στις εφημερίδες ΩΡΑ ΤΗΣ ΦΩΚΙΔΑΣ και ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΦΩΚΙΔΑΣ και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου και στο πρόγραμμα Διαύγεια.

Ο Δήμαρχος Δελφών


Παναγιώτης Α. Ταγκαλής




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.