Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα, Κυριακή 22 Δεκεμβρίου, ....

Σάββατο 3 Μαρτίου 2018

Οι Ιταλοί... ξανάρχονται για τα τρένα


Στην αγορά της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού και ενοποίησή της με την ήδη ιδιωτικοποιημένη ΤΡΑΙΝΟΣΕ ώστε να γλιτώνει.......γύρω στα 8 εκατ. ευρώ κάθε χρόνο προσβλέπει η Ferrovie Dello Stato, όπως καταγγέλλει η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών.
Με στάσεις εργασίας, 24ωρη απεργία και κυρίως σοβαρές καταγγελίες οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ λένε το δικό τους «όχι» στον διαγωνισμό για την πώληση της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ), που έχει οριστεί από το ΤΑΙΠΕΔ για τις 6 Μαρτίου.Οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται επίσης για τη συνεχιζόμενη απαξίωση του σιδηρόδρομου, που αφορά κυρίως τις τεράστιες ελλείψεις προσωπικού και την κατάσταση του τροχαίου υλικού για την οποία αναφέρουν ότι «σε κάποιες περιπτώσεις αγγίζει τα όρια της ασφαλούς λειτουργίας». 
«Η πώληση της ΕΕΣΣΤΥ είναι επιζήμια για το Δημόσιο και τη χώρα», αναφέρει η Ομοσπονδία με επιστολή που έστειλε χθες στον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, τον πρόεδρο της Βουλής Νίκο Βούτση, τους αρμόδιους υπουργούς, το ΤΑΙΠΕΔ και τους επικεφαλής όλων των κοινοβουλευτικών κομμάτων εκτός από τη Χρυσή Αυγή. Επισημαίνει ότι η ιταλική Ferrovie Dello Stato, που έχει ήδη την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενδιαφέρεται να αποκτήσει και την ΕΕΣΣΤΥ για να ενοποιήσει τις δύο εταιρείες.
«Θα κερδίσει έτσι τον ΦΠΑ από τη διεταιρική σύμβαση συντήρησης τροχαίου υλικού, που φτάνει τα 8 εκατ. ευρώ τον χρόνο, τα οποία θα απολέσει το ελληνικό Δημόσιο», αποκαλύπτει η ανακοίνωση της ΠΟΣ και προσθέτει ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία πουλήθηκε την περασμένη χρονιά έναντι 45 εκατ. ευρώ διαθέτοντας στα ταμεία της 25 εκατ. ευρώ, έχει χρέη προς την ΕΕΣΣΤΥ που υπολογίζονται σε 12 εκατ. ευρώ.
«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα αγοράσει την ΕΕΣΣΤΥ με χρήματα που χρωστάει;», ρωτά τους αρμοδίους η ΠΟΣ και επαναλαμβάνει την πάγια θέση των εργαζομένων για ενιαίο, σύγχρονο και δημόσιο σιδηρόδρομο.
πηγή.efsyn
ΑΠΟΨΗ.....
#Διαβάζοντας την παραπάνω είδηση θα μπορούσε κάποιος να αναρωτηθεί για το μέλλον   λειτουργίας της γραμμής Τιθορέας- Λιανοκλαδίου που μας αφορά.Τώρα η συντήρηση είναι αρμοδιότητα της ΕΕΣΣΤΥ η οποία οπως συμφωνήθηκε θα συνεχίσει την αναβάθμιση και συντήρησή της για την συνέχιση της λειτουργίας των δρομολογίων.
Άς μην θεωρήσουμε απίθανο εάν κατακυρωθεί ο διαγωνισμός  στους Ιταλούς να κάνουν επανεκτίμηση του κόστους και αναθεώρηση των συμφωνηθέντων με το υπουργείο.
Δέν είναι κάτι πρωτόγνωρο στήν Έλληνική πραγματικότητα.
Άς είμαστε σε εγρήγορση και να περιμένουμε τις εξελίξεις.#
Ν.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.