Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα, Κυριακή 22 Δεκεμβρίου, ....

Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2018

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΙΤΕΑΣ - «Αόρατος επισκέπτης» του Οριόλ Πάουλο

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΙΤΕΑΣ
Παρασκευή 23/2 στις 9μμ
και Σάββατο 24/2 στις 7.30μμ
«Αόρατος επισκέπτης» του Οριόλ Πάουλο
Ένα αστυνομικό θρίλερ που σε καθηλώνει....

Μετά την πρώτη του ταινία «Το σώμα» που έκανε τεράστια επιτυχία (έχει προβληθεί στην Ιτέα) ο 42χρονος Καταλανός  Οριόλ Πάουλο επιστρέφει με τον ακόμα καλύτερο «ΑΟΡΑΤΟ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ». Η Ισπανία έχει δημιουργήσει σχολή σε αυτό το δύσκολο και απαιτητικό είδος, το αστυνομικό θρίλερ.
            ΥΠΟΘΕΣΗ
Ο Αντριάν Ντόρια, νέος επιχειρηματίας στο αποκορύφωμα της καριέρας του, ξυπνά κλειδωμένος σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου, ενώ δίπλα του βρίσκεται το νεκρό σώμα της ερωμένης του, Λάουρα. Χωρίς να μπορεί να εξηγήσει το πως βρέθηκε εκεί, αλλά και να βρει άλλοθι για το έγκλημα, ο Ντόρια προσλαμβάνει την Βιρτζίνια Γκότμαν, διακεκριμένη δικηγόρο, για να τον υποστηρίξει. Μέσα σε μία νύχτα, οι δυο τους θα πρέπει να συνεργαστούν για να ξεκαθαρίσουν τι έχει συμβεί, ξεκινώντας έναν ξέφρενο αγώνα δρόμου ενάντια στο χρόνο, αλλά και σε όλους τους νόμους της λογικής. Η πανέξυπνη δικηγόρος προσπαθεί να συγκεντρώσει τα στοιχεία όπου καταθέσεις, μαρτυρίες, αλήθειες και ψέματα συνθέτουν ένα σκηνικό αγωνίας, πλοκής κι ανατροπών, που απαιτούν την προσοχή του θεατή στις λεπτομέρειες όχι τόσο για να μαντέψει τι θα συμβεί όσο για να απολαύσει το απρόσμενο φινάλε.
ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ
Παν. Τιμογιαννάκης (Pantimo.gr): «Πρόκειται για ένα αστυνομικό έργο που θέλει δεν θέλει ο θεατής θα το παρακολουθήσει με το βλέμμα καρφωμένο στην οθόνη και με το σώμα σφηνωμένο στο κάθισμα καθότι η κλιμάκωση κι οι συνεχείς ανατροπές είναι το μεγάλο ατού. Τα πάντα στο φιλμ λειτουργούν εναρμονισμένα απόλυτα, το σινεμά είναι διαρκώς παρόν με τους κανόνες του, οι ηθοποιοί είναι άριστοι κι οι φίλοι του αστυνομικού είδους αλλά και γενικά του σινεμά θα το απολαύσουν.»
myfilm.gr: «Ο ΑΟΡΑΤΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ είναι ένα δικαστικό θρίλερ. Αντλεί έμπνευση από ταινίες που έχουν σχέση με δολοφονίες που συμβαίνουν σε κλειστά δωμάτια, είδος στο οποίο διέπρεψαν συγγραφείς όπως οι Έντγκαρ Άλαν Πόε , Άγκαθα Κρίστι, Σερ Άρθρουρ Κόναν Ντόυλ. Όμως η ταινία καταπιάνεται με πολλά περισσότερα από την απλή επίλυση ενός αινίγματος. Εξερευνά την ανθρώπινη φύση σε ακραίες καταστάσεις και τις καταστροφικές συνέπειες που μπορεί να έχουν κάποιες αποφάσεις, όταν λαμβάνονται υπό πίεση. Και στο τέλος, με μία αναπάντεχη ανατροπή  εκτός από την έκπληξη δημιουργεί και την αίσθηση της ηθικής ικανοποίησης στο θεατή με τον τρόπο που αποδίδεται η δικαιοσύνη».
Κωστής Μπίτσιος: «To δυνατό σημείο της ταινίας είναι το εξαιρετικό σενάριο, με τις απροσδόκητες ανατροπές. Όσο περνάει ο κινηματογραφικός χρόνος, γινόμαστε μάρτυρες ενός κουβαριού που προσπαθεί να ξετυλιχτεί, χωρίς να υπολογίζουμε τους τελευταίους άσσους στο μανίκι των περισσότερων χαρακτήρων της ταινίας. Χιτσκοκική ατμόσφαιρα, με το σασπένς να κυριαρχεί. Πολύ καλές οι ερμηνείες, με τους Ισπανούς να έχουν ανεβάσει τον πήχη ψηλά».

Φοίβος Κρομμύδας (cinefreaks.gr): Μια από τις πιο επιτυχημένες ισπανικές ταινίες του φετινού ισπανικού box office, όπου η αλήθεια φανερώνεται ψηφίδα-ψηφίδα έως ότου αποκαλυφθούν όλες οι λεπτομέρειες της μεγάλης εικόνας. Ο σκηνοθέτης Πάουλο καθοδηγεί τις καταστάσεις αργά και μεθοδικά, ξέρει πως να αποπροσανατολίζει το νου και να αποσπά την προσοχή από όσα άλλοι σκηνοθέτες δε θα μπορούσαν να κρύψουν με τίποτα. Και το τέλος για μια ακόμα φορά είναι άριστα μεθοδευμένο ώστε να αφήσει εμβρόντητο με το χιτσκοκικό του σασπένς ακόμα και τον πιο ψυλλιασμένο θεατή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.