Διακόπηκαν οι εργασίες κατασκευής του έργου «Κατασκευή Μονάδας Επεξεργασίας Στερεών Αποβλήτων (Εργοστάσιο Κομποστοποίησης) και Χώρου Υγειονομικής Ταφής Υπολειμμάτων Ν. Φωκίδας» στη θέση "Βαρτός". Αιτία ο ανεξόφλητος λογαριασμός ύψους περίπου 315.000€.
...
Σε διακοπή εργασιών λόγω υπαιτιότητας του Δήμου Δελφών προχώρησε η Δ/ση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου, καθώς ο πρώτος εγκεκριμένος λογαριασμός του έργου, χρηματικού ύψους 314.560€ έχει παραμείνει ανεξόφλητος από τα τέλη Αυγούστου.
Παράλληλα, υπάρχουν σε εκκρεμότητα χωματουργικές εργασίες (εκτός του λογιαριασμού), ύψους 30.000€ κατά τις εκτιμήσεις της εργολήπτριας εταιρείας.
Υπενθυμίζεται ότι ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου είναι 7.967.558,10€ με το ΦΠΑ, ενώ σύμφωνα και με παλαιότερη δήλωση του δημάρχου κ. Παναγιωτόπουλου «...η χρηματοδότηση του συγκεκριμένου έργου είναι εξασφαλισμένη, καθώς έχει χαρακτηριστεί έργο «phasing», δηλαδή ξεκινά να χρηματοδοτείται από την παρούσα προγραμματική σύμβαση (Ε.Σ.Π.Α. 2007-2013) και συνεχίζεται αυτόματα με την επόμενη (Σ.Ε.Σ. 2014-2020).»
Το πρώτο αυτό "κόλλημα" του έργου έρχεται μάλλον πολύ νωρίς, αν αναλογιστεί κανείς τον τεράστιο όγκο εργασιών που έπονται μέχρι και την τελική ολοκλήρωση του έργου.
Οι υπολειπόμενες εργασίες είναι:
Το "προβληματικό" θα μπορούσαμε να πούμε σημείο της διακοπής εργασιών αφορά το ΣΔΑΝΦ (Σύνδεσμος Διαχείρισης Απορριμμάτων Νομού Φωκίδας) στον οποίο κοινοποιείται το έγγραφο, με την αναφορά «Ο Σύνδεσμος Διαχείρισης Απορριμμάτων Νομού Φωκίδας, στον οποίο κοινοποιείται το παρόν, παρακαλούμε όπως μεριμνήσει για την άμεση εξόφληση του λογαριασμού και την ενημέρωσή μας προκειμένου να δοθεί σχετική εντολή συνέχισης των εργασιών στον ανάδοχο του έργου.»
Ο ΣΔΑΝΦ όμως είναι φορέας ο οποίος δεν υπάρχει πια, καθώς καταργήθηκε οριστικά πριν λίγες ημέρες και συγκεκριμένα την 8η Οκτωβρίου 2015. Το σύνολο της περιουσίας, δικαιωμάτων και υποχρεώσεων έχουν πλέον περάσει στον διάδοχο φορέα, ο οποίος είναι ο Περιφερειακός ΦοΔΣΑ Στερεάς Ελλάδας Α.Ε.
Είναι άμεσα κατανοητό ότι ο φορέας που πρέπει να πληρώσει δεν υπάρχει πια, ενώ ο διάδοχος φορέας ουσιαστικά μόλις τώρα αποκτά "σάρκα και οστά". Η καθυστέρηση λοιπόν του έργου μόνο ως κακό μαντάτο μπορεί να εκληφθεί, αφού το έργο κατασκευής έχει συμβατικό χρόνο κατασκευής μόλις 12 μήνες (κι άλλους 6 μήνες δοκιμαστικής λειτουργίας).
Μένει να δούμε πόσο γρήγορα θα ξεπεραστεί το εμπόδιο που έχει προκύψει με τις πληρωμές και την ομαλή διεξαγωγή των εργασιών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.