Το 1979 ο Νίκος Ξυδάκης και ο Μανώλης Ρασούλης καταθέτουν από κοινού «Τα δήθεν», ως sequel της σαρωτικής επιτυχίας της "Εκδίκησης της γυφτιάς" της προηγούμενης χρονιάς. .....
Ο Μάνος Χατζιδάκις ξεχωρίζει το "Οι μάγκες δεν υπάρχουν πια", με τον Νίκο Παπάζογλου ερμηνευτή, και το βραβεύει σε ραδιοφωνικό διαγωνισμό του Τρίτου Προγράμματος. Ακολουθεί εκτέλεση και με τη Χαρούλα Αλεξίου και το τραγούδι απογειώνεται.
Ο Μάνος Χατζιδάκις ξεχωρίζει το "Οι μάγκες δεν υπάρχουν πια", με τον Νίκο Παπάζογλου ερμηνευτή, και το βραβεύει σε ραδιοφωνικό διαγωνισμό του Τρίτου Προγράμματος. Ακολουθεί εκτέλεση και με τη Χαρούλα Αλεξίου και το τραγούδι απογειώνεται.
Το αίσθημα απαξίωσης, όμως, απέναντι στους "μάγκες που δεν υπάρχουν πια, αφού τους πάτησε το τραίνο", διά χειρός Ρασούλη, εξοργίζει ως φαίνεται εκπροσώπους του "αντίπαλου" στρατοπέδου. Έτσι, ο Στράτος Διονυσίου, η κατεξοχήν μάγκικη φωνή του τραγουδιού της πίστας, απαντάει με το περίφημο "Ποιος το είπε για τους μάγκες"! Απ’ τον τίτλο και μόνο, ήταν ευδιάκριτος ο στόχος: Ο Διονυσίου δεν σήκωνε κουβέντα για τους "μάγκες ", αλλά φρόντισε να σνομπάρει και τους δύο καταξιωμένους ήδη δημιουργούς του έντεχνου τραγουδιού. Οι στίχοι του Βασίλη Παπαδόπουλου με τη μουσική του Τάκη Σούκα, εν προκειμένω, έλεγαν: "Ποιος το είπε για τους μάγκες πως χαθήκανε; Ποιος το είπε πως τα τρένα τους πατήσανε; Ποιος το είπε για τους μάγκες πως τη βάψανε, πως ταξίδεψαν με βάρκα και βουλιάξανε;".
Σύμφωνα μάλιστα με τον Άγγελο Διονυσίου, τον γιο του Στράτου, σε συνέντευξη που παραχώρησε αρκετά χρόνια μετά, το ίδιο διάστημα ο πατέρας του είχε αρνηθεί δισκογραφική συνεργασία με τον Μίκη Θεοδωράκη μένοντας πιστός στο δικό του δη μοφιλές ύφος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.