Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα, Σάββατο 21 Δεκεμβρίου, ....

Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2024

Ανακοίνωση Δήμων Δελφών και Αμφίκλειας-Ελάτειας για τη διακοπή δρομολογίου των ΚΤΕΛ

Κοινή ανακοίνωση των Δήμων Δελφών και Αμφίκλειας-Ελάτειας για τη διακοπή δρομολογίου των ΚΤΕΛ Φωκίδας και Φθιώτιδας


Αναφορικά με τη διακοπή του δρομολογίου των ΚΤΕΛ Φωκίδας και Φθιώτιδας, Γραβιά-Αθήνα και Αθήνα-Γραβιά, σημειώνονται τα ακόλουθα: ....

Τα προηγούμενα χρόνια η λειτουργία του τρένου εξυπηρετούσε σημαντικά τις περισσότερες κοινότητες του Βοιωτικού Κηφισού, των Δήμων Δελφών και Αμφίκλειας-Ελάτειας, με ιδιαίτερα χαμηλό κόστος για τους επιβάτες. Η μείωση των δρομολογίων και η αλλαγή των ωρών δημιούργησε σημαντικά προβλήματα στις μετακινήσεις των κατοίκων από και προς την Αθήνα, παρά τις αλλεπάλληλες οχλήσεις και συναντήσεις με την trainose τις οποίες προκαλέσαμε. Κορύφωση της κατάστασης υπήρξε η διακοπή της λειτουργίας της γραμμής, εξ’ αιτίας του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών.

Σε συνέχεια αυτού και για την εξεύρεση εναλλακτικής λύσης, με πρωτοβουλία του Δήμου Δελφών πραγματοποιήθηκε συνάντηση με το Δήμο Αμφίκλειας-Ελάτειας, τους Προέδρους των Κοινοτήτων, καθώς και τους Προέδρους των ΚΤΕΛ Φωκίδας και Φθιώτιδας, συνέπεια της οποίας υπήρξε η έναρξη του δρομολογίου Γραβιά-Αθήνα και Αθήνα-Γραβιά, καθημερινά από τις 10 Απριλίου 2023, θέτοντας ως στόχο για να είναι βιώσιμο έναν ελάχιστον αριθμό επιβατών. Δυστυχώς, παρά τις προσπάθειες όλων μας, αυτό δεν κατέστη δυνατό, ειδικά μετά την επαναλειτουργία της γραμμής του τρένου, αφού βάσει αριθμών το δρομολόγιο του ΚΤΕΛ εξυπηρετούσε ημερησίως και κατά μέσο όρο μόλις 10 άτομα. 

Προς αποφυγή εξαγωγής λανθασμένων συμπερασμάτων, ενημερώνουμε ότι δεν προβλέπεται θεσμικά και εκ του νόμου καμία διαδικασία επιδότησης από τους Δήμους για τη λειτουργία δρομολογίων. 

Την Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2024 πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας κ. Φάνη Σπανό, παρουσία του Δημάρχου Δελφών κ. Παναγιώτη Ταγκαλή, της Δημάρχου Αμφίκλειας-Ελάτειας, κ. Αθανασίας Στιβακτή, καθώς και των Προέδρων των ΚΤΕΛ Φωκίδος και Φθιώτιδας, προκειμένου να εξεταστούν οι δυνατότητες εξεύρεσης λύσης, η οποία όμως επαναλαμβάνεται, και όπως έγινε ξεκάθαρο, δεν μπορεί να προκύψει μέσω της χρηματοδότησης από την Τοπική Αυτοδιοίκηση, όχι λόγω της έλλειψης πόρων αλλά γιατί δεν είναι θεσμικά εφικτό. 

Θέληση όλων είναι η άρση της συγκοινωνιακής απομόνωσης των Κοινοτήτων και στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μας, όπως πράξαμε στο παρελθόν με την ανάληψη πρωτοβουλιών, προς αυτό θα εργαστούμε. Στόχος όλων μας, τώρα που γίνεται η χάραξη του νέου μεταφορικού χάρτη δρομολογίων από την κυβέρνηση, είναι η συμπερίληψη του εν λόγω δρομολογίου στις άγονες γραμμές και η επιδότησή του. 


1 σχόλιο:

  1. Σταϊκούρας: «Βάζουμε τον ελληνικό σιδηρόδρομο σε ευρωπαϊκές ράγες»NEWSROOM 14 Ιανουαρίου 2024 .

    O Xρήστος Σταϊκούρας επισημαίνει την επιτακτική ανάγκη να καταστεί ο ελληνικός σιδηρόδρομος ένας βιώσιμος και νευραλγικός βραχίονας του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών στη νοτιανατολική Ευρώπη.
    (ελπίζω οι γνώσεις γεωγραφίας του να είναι επαρκείς μιας και είναι συντοπίτης μας)
    Έστω, γνωστές οι εξαγγελίες ,Ευρωεκλογές εν όψη ..
    Εμείς όμως?
    Μήπως είναι ώρα οι αρμόδιοι, εκλεγμένοι και μη, διαμαρτυρόμενοι, συμπαθούντες και πλειοψηφούντες κυβερνητικοί και οι των ''ανάληψης πρωτοβουλιών', είναι η ώρα? Όπως και εμείς οι κάτοικοι της Γούρνας ,παράλληλα με την μαζική συμμετοχή μας ως είθισται στα προσκυνήματα περιφερόμενων οστών Αγίων ,να αγωνιστούμε με μαζικές κινητοποιήσεις για την ποιότητα ζωής μας και να έχει μέλλον ο τόπος μας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.