Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα Τετάρτη, 8 Μαΐου....Εορτασμός ανεύρεσης Αγίας Εικόνας Ευαγγελιστή Λουκά στην Πολύδροσο.....

Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2024

Διακοπή δρομολογίου Γραβιά Αθήνα Γραβιά 12/01/2024


 Με μια λιτή ανακοίνωση το ΚΤΕΛ Φθιώτιδας ανακοινώνει ότι την Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2024 θα πραγματοποιηθεί το τελευταίο δρομολόγιο Από Γραβιά για Αθήνα και από Αθήνα για Γραβιά.....

Ως γνωστόν η συγκοινωνιακή αυτή γραμμή για την εξυπηρέτηση των παραπαρνάσσιων χωριών ξεκίνησε από τις 10 Απριλίου 2023 και δεν κράτησε ούτε 1 χρόνο. 

Έτσι μετά την κατάργηση του τραίνου ακολουθεί και αυτό των λεωφορείων για τα χωριά των Δημοτικών ενοτήτων Γραβιάς, Παρνασσού, Αμφίκλειας, Τιθορέας και Ελάτειας.

8 σχόλια:

  1. Επειγόντως να βγει το *καλάθι του ταξί,*😀 ευρό εκλογές έρχονται. 🐖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αναμενόμενη εξέλιξη.
    Κανένα ΚΤΕΛ δεν θα ρίσκαρε να έχει ένα δρομολόγιο αποκλειστικά ημερήσιο χωρίς πληρότητα αλλά και χωρίς κάποιους άλλους ενδιάμεσους μεταφορικούς συνδυασμούς που να αποφέρει σημαντικό ημερήσιο κέρδος και ειδικά εάν δεν μεταφέρει πολλά ασυνόδευτα δέματα σε αποσκευές. {Σημειωτέον το εισιτήριο για δέμα σε κάποια ΚΤΕΛ είναι το 50% του κανονικού εισιτηρίου επιβάτη}!!!.Τα έσοδα αυτά καλύπτουν τα καύσιμα και διόδια δρομολογίου.{?}...
    Πουθενά στη δυτική Ευρώπη δεν υπάρχει Μετοχικό ΚΤΕΛ με την Ελληνική Μορφή!!!.Καλό θα είναι οι 2 Δήμοι να δρομολογήσουν Δημοτικά Λεωφορεία και μάλιστα σε συμβολικό ποσό ,στο πρόγραμμα του υπό κατάργηση ΚΤΕΛ με αφετηρία και επιστροφή στο Σ.Σ.Τιθορέας λίγο πριν την αναχώρηση και άφιξη της πρωινής και απογευματινής αμαξοστοιχίας που σταθμεύουν στη Κ.Τιθορέα του κεντρικού σιδηροδρομικού δικτύου, εάν θέλουν πραγματικά να εξυπηρετήσουν τους Δημότες.{εναλλακτικά τοπικό τουριστικό Λεωφορείο εν μέρει επιδοτούμενο απο και προς Σ.Σ Τιθορέας }.ΔΕΝ τετραγωνιζουν τον κύκλο!
    Έτσι οι επιβάτες των Παρπαρνασσιων χωριών και θα το προτιμούν στα σίγουρα και θα κερδίζουν και τουλάχιστον 1,5 ώρα χαμένο χρόνο που είχαν με την οδική σύνδεση{πολλές στάσεις} και το κυκλοφοριακό πρόβλημα-φανάρια, στην είσοδο και έξοδο της Αθήνας.
    Το πρόβλημα λύνεται αρκεί να το θέλουν πραγματικά να το λύσουν οι θεσμικοί ...Ο Νέος ΟΣΕ{νυν ΣΕ} ενιαίος πια και το Υπουργείο Μεταφορών εξυπακούεται ότι θα πρέπει να επανεξετάσει και το καταργημένο δρομολόγιο Λιανοκλάδι-Μπράλος-Αμφίκλεια-Αθήνα που καταργήθηκε μετά το τραγικό συμβάν των Τεμπών....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πως γίνεται να υπάρχουν υπέρογκες επιδοτήσεις στην ακτοπλοΐα (σωστά για κατοίκους),-οι εφοπλιστές βέβαια πάντα κερδιζουν-.και κάποια ψίχουλα για τα ΚΤΕΛ δεν δίνονται .Εναλλακτικοί τρόποι όπως επιδότηση καυσίμων,η' στα μεροκάματα μέσω ΟΑΕΔ, κλπ,γιατί δεν εξετάζονται .Ισως οι ψήφοι της περιοχής δεν είναι πολλοί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τελικά είμαστε λαός γκρινιάρης χωρίς εκτίμηση .Δεν αναγνωρίζουμε το κοινωνικό πρόσωπο μίας κυβέρνησης που πήρε το 41% πρόσφατα. Μιας κυβέρνησης που προστατεύει τους πολίτες της σε κάθε τους βήμα
    Δεν μας βάζει τρένο για να μην έχουμε τραγωδίες σαν των Τεμπών .Μόλις χιονίσει λίγο απαγορεύει την κυκλοφορία για να μην έχουμε αποκλεισμούς δρόμων και αναγκάζονται οι εργολάβοι που έχουν την ανάθεση του έργου να δουλεύουν νυχθημερόν, όταν πρόκειται να υπάρξει το περίεργο φαινόμενο της βροχής ,στέλνει το 112 περιορισμού των μετακινήσεων για να μη πέσουμε σε καμία λακκούβα , όταν έχουμε 5εκ.χιόνι κλείνουν τα σχολεία να μην κρυώνουν τα παιδιά λόγω ελλειπούς θέρμανσης .Ήθελα να ξέρω αν ζούσατε στη Γερμανία θα κάνατε πάλι παράπονα που εκεί τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα και δεν έχουν τέτοιους εργατικούς και ποιοτικούς υπουργούς ,όπως οι δικοί μας .Αχάριστοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χάσαμε και τον Μπακογιάννη που θα πάει να δώσει, μετά τις επιτυχίες του στην Αθήνα ,τα φώτα του στο Χάρβαρντ .Θα μπορούσε να δώσει λύσεις στο πρόβλημα ,π.χ. να κάνει πεζοδρόμια δίπλα στις γραμμές να πηγαίνουμε περπατώντας. Κάνει καλό και στην υγεία,, να χαρεί και ο Άδωνις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οταν οι κάτοικοι των χωριών δεν προτιμούν το λεωφορείο, αλλά προτιμούν τα αυτοκίνητά τους στις μετακινήσεις τους αυτό συμβαίνει. Ενα λεωφορείο που έκανε το δρομολόγιο Αθήνα-Γραβιά και αντίστροφα ουσιαστικά άδειο προφανώς δεν κάλυπτε ούτε τον μισθό του οδηγού. Γιατί να το κρατήσει το ΚΤΕΛ; Πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή όταν τα νοσοκομεία ΄έχουν λίγους ασθενείς πρέπει να κλείνουν,έχετε ακούσει για κοινωνικό κράτος.

      Διαγραφή
  7. ΟΤΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΡΕΝΟ ΤΟ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ.ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΒΡΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΛΥΣΗ.ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΙΜΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΙΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΝΕΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΘΑ ΣΥΝΗΘΙΣΟΥΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΤΕΙ ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΔΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ,ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ,ΟΤΙ ΔΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΠΡΟΤΙΜΟΥΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΑΣ.ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ''ΚΟΣΤΟΣ'' ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΦΟΡΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΣΗ ΣΕ ΥΓΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΥΠΟΔΟΜΕΣ,ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΜΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή