Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα, Κυριακή 22 Δεκεμβρίου, ....

Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2023

Γ. Οικονόμου: Υπογράφηκε η σύμβαση για το Μπράλος-Άμφισσα

Υπογράφηκε σήμερα, Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου, στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών από τον Υπουργό, Κώστα Καραμανλή, παρουσία του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ, Κυβερνητικού Εκπροσώπου και Βουλευτή Φθιώτιδας, Γιάννη Οικονόμου, η σύμβαση για το έργο «Οδικό τμήμα Μπράλος-Άμφισσα του διαγωνίου άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο».....

Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 54 μήνες από την ημέρα της σύμβασης και η χρηματοδότησή του θα γίνει μέσω πόρων του ΕΣΠΑ 2021-2027.

Πρόκειται για έναν δρόμο συνολικού μήκους περίπου 25 χλμ. που αποτελεί τμήμα του διαγώνιου άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο και θα περιλαμβάνει δύο σήραγγες, επτά γέφυρες και έξι ισόπεδους κόμβους.

Ειδικότερα, αφορά στην κατασκευή του τμήματος από το Μπράλο μέχρι την αρχή της παράκαμψης Γραβιάς και από τον Ισόπεδο Κόμβο Μεταλλείων Βωξίτη έως την Άμφισσα. 

Ο διαγώνιος οδικός άξονας Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο, καθώς θα συνδέσει την ΠΑΘΕ με την Ιονία Οδό, φέρνοντας ουσιαστικά και πρακτικά πιο κοντά τη Νοτιοδυτική Ελλάδα με την Κεντρική Στερεά Ελλάδα, καθώς η χιλιομετρική απόσταση και ο χρόνος ταξιδιού θα μειωθούν εξαιρετικά. 

Σε ό,τι αφορά στην περιοχή μας, το Μπράλος-Άμφισσα αναμένεται να κάνει πιο ασφαλή τη διαδρομή  και να μειώσει σημαντικά την απόσταση και το χρόνο κάνοντας ευκολότερη την καθημερινότητα για πάρα πολλούς πολίτες.

Ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ, Κυβερνητικός Εκπρόσωπος και Βουλευτή Φθιώτιδας, Γιάννης Οικονόμου, δήλωσε:

«Η υπογραφή της σύμβασης για το Μπράλος-Άμφισσα αποδεικνύει ότι η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας με συντονισμένες ενέργειες κάνει πράξεις τις δεσμεύσεις που ανέλαβε. 

Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό έργο τόσο που θα συνδέσει την ελληνική Περιφέρεια και θα αφήσει ανεξίτηλο το αποτύπωμά του στην περιοχή μας, στον τόπο μας, και θα μείνει κληρονομιά στις επόμενες γενιές.

Πρακτικά, θα συνδέσει τη Νοτιοδυτική Ελλάδα με την Κεντρική Στερεά Ελλάδα, μειώνοντας σημαντικά τη χιλιομετρική απόσταση και το χρόνο ταξιδιού. 

Το Μπράλος-Άμφισσα αναμένεται να κάνει πιο ασφαλή τη διαδρομή τόσο για τους διερχόμενους οδηγούς, όσο και για τους κατοίκους της περιοχής. 

Θα δώσει πρόσθετη αναπτυξιακή διάσταση στον τόπο μας, επιβεβαιώνοντας τον σημαντικό ρόλο που μπορεί να παίξει η Λαμια ως διαμετακομιστικό κέντρο πανελλήνιας και πανευρωπαϊκής κλίμακας.

Θα ενισχύσει τις οικονομικές προοπτικές της Φθιώτιδας και των γειτονικών νομών και θα προσφέρει νέες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης, ενισχύοντας τη θέση της περιοχής μας ως πόλο έλξης, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας».


 

1 σχόλιο:

  1. Πάλι μεγαλοστομίες και υπερβολές διαβάζω!! Τίποτα απ` όλα αυτά ΔΕΝ πρόκειται να συμβεί μόνο και μόνο επειδή θα κατασκευαστεί αργά - γρήγορα ένας δρόμος 25 χιλιομέτρων, συγχρόνων βέβαια προδιαγραφών. Η ανάπτυξη προϋποθέτει πολλά και συνδυαστικά και μέχρι τότε, μάλλον ας ταπεινολογούμε μετ` ευτελείας γιατί δεν ωφελεί κι ούτε συμφέρει να ονειροβατούμε κομπορρημονούντες. Πράγματι αυτός ο συνδετήριος δρόμος έχει ιδιαίτερη σημασία και για την περιοχή μας κι απ` ότι φαίνεται επιτέλους παίρνει μπρός για να υλοποιηθεί το έργο αυτό , με τις ευχές όλων μας να τελειώσει στην ώρα του και χωρίς τις γνωστές κοστοβόρες υπερβάσεις που ρημάζουν κάθε τόσο τα Δημόσια ταμεία αν όχι και τα Ευρωπαϊκά. Ναι θα υλοποιηθεί το έργο επι ημέρων αυτής της κυβέρνησης. Γιατί τώρα όμως ,πέραν των άλλων λόγων, υπάρχουν διαθέσιμα και τα απαραίτητα κονδύλια που επι χρόνια η πατρίδα τα στερήθηκε στην προσπάθειά της να επιζήσει πρώτα και κατόπιν να αναρρώσει γιατί νοσούσε βαριά. Και τώρα βεβαίως στις μέρες μας οι τυχεροί που αρχοντεύουν και Διοικούν τη χώρα , πιστώνονται τους καρπούς των πολύχρονων προσπαθειών και στερήσεων. Άνοιξε εδώ και καιρό πλέον λόγο συγκυριών η "κάνουλα" των Ευρωπαϊκών ταμείων και έγινε εύκολη η πρόσβαση σε Διεθνή Δανεισμό και έτσι ρέει το χρήμα. Που και πάλι βέβαια ως συνήθως και δυστυχώς, με περισσή ελαφρότητα εμφανώς και ασυλλόγιστα σπαταλάμε κατά τις παλιές μας αμαρτωλές συνήθειες. Επομένως λίγο χαμηλότεροι οι τόνοι και λιγότερο καυχησιάρικοι. Όλα τα οφείλω, γράφει στους φιλοσοφικούς του λόγους ο σπουδαίος Ρωμαίος αυτοκράτορας και φιλόσοφος Μάρκος Αυρήλιος : "στην εύνοια των Θεών και της καλής μου τύχης"!! Όπου 'Θεούς' βάλτε εσείς ότι σας αρέσει , αλλά την ''τύχη" κρατήστε την απείραχτη ως κρίσιμη σταθερά !! Τύχη λοιπόν η ισχυρή προϋπόθεση και βασικό συστατικό της επιτυχίας. Αλλά και το.... "Δει δη χρημάτων... και άνευ τούτων ουδέν εστί γενέσθαι των δεόντων" .....κύριοι , είναι ακόμη πολυτιμότερη προϋπόθεση. Κάτι περίπου σαν αυτό που εκ τύχης συμβαίνει σήμερα δηλαδή , προς μεγίστη βεβαίως χαρά και ικανοποίηση των κυβερνόντων, εξού κι οι μεγαλοστομίες και οι μεγαλοϊδεατισμοί. Ώσπου να αποκάνουν οι "παχιές αγελάδες", να παρέλθουν οι τυχεροί χρόνοι και τότε φτού κι απ` την αρχή οι αναστεναγμοί κι οι γκρίνιες ... Ελπίζω ως τότε ο εν λόγω δρόμος να έχει αποπερατωθεί !! Είθε, γιατί είναι χρειαζούμενος.... Καλή αρχή και καλή συνέχεια στο έργο . ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.