Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα, Κυριακή 22 Δεκεμβρίου, ....

Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ 24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΟΕ – ΟΛΜΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 11 ΟΚΤΩΒΡΗ


 “Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το κεφάλι απέναντι στον ήλιο. 

Κι ο ήλιος πρέπει να κάψει το μέτωπο 

και καίγοντάς το να το σφραγίσει με τη σφραγίδα της τιμής. 

Όποιος περπατάει σκυφτός, χάνει αυτή την τιμή...”....


ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΙΣ 11.00 ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΔΙΑΚΟΥ! 

Να μην ανοίξει ούτε ένα σχολείο! Να σταματήσει εδώ και τώρα κάθε εφαρμογή των αντιεκπαιδευτικών ν. 4823/21 και 4692/2020!

Να ικανοποιηθούν οι διεκδικήσεις μας για ασφαλή λειτουργία των σχολείων και κάλυψη των μορφωτικών αναγκών των μαθητών μας!

Στο πλάι των μαθητών μας, δίνουμε απάντηση στην ποινικοποίηση του αγώνα μας, στην αντιεκπαιδευτική πολιτική!

Χαιρετίζουμε τους χιλιάδες συναδέλφους που αντέδρασαν και αντιδρούν στην ολομέτωπη επίθεση που χτυπά το σχολείο και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας. Που δε φοβήθηκαν, δεν έσκυψαν το κεφάλι στις κυβερνητικές απειλές, που δίνουν καθημερινά τη μάχη μέσα στο σχολείο τους, με αυταπάρνηση και λεβεντιά!

ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ 24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 11 ΟΚΤΩΒΡΗ ΔΙΝΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΥΤΑΡΧΙΚΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΚΑΤΗΦΟΡΟ, ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ, ΠΛΑΙ-ΠΛΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ

ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ!

Η απάντηση της Κυβέρνησης στην ανυποχώρητη στάση των χιλιάδων εκπαιδευτικών, δείχνει φόβο και πανικό απέναντι στη μαζικότητα και στην οργάνωση του αγώνα μας. Η ενέργεια αυτή είναι ομολογία ήττας. Δεν έχουν πείσει κυριολεκτικά κανέναν! Το ΥΠΑΙΘ παραδέχεται ότι δεν έχει άλλο τρόπο να χτυπήσει τον αγώνα μας εκτός από τον αυταρχισμό, την κατασυκοφάντηση των εκπαιδευτικών. Μας φοβούνται! 

Η αγωγή του Υπουργείου Παιδείας ενάντια στην Απεργία-Αποχή είναι αποκαλυπτική! Το κράτος έδειξε ξανά τα δόντια του, τον αντιλαϊκό-ταξικό του χαρακτήρα. Το κείμενο της προσφυγής του ΥΠΑΙΘ με απλά λόγια λέει: “απαγορεύεται να αμφισβητείτε τους νόμους”. Όσο μας λένε ότι δεν μπορούμε να αμφισβητήσουμε την πολιτική τους τόσο περισσότερο θα μας πεισμώνουν, τόσο πιο μαζικά θα συμμετέχουμε στην ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ!

Τόσο η προσφυγή, όσο κι η απόφαση του Δικαστηρίου βασίζονται στις διατάξεις του αντεργατικού, απεργοκτόνου νόμου Χατζηδάκη, που θέλει τα σωματεία μας “στο γύψο”, τους εργαζόμενους να μη σηκώνουν κεφάλι, να μην αντιδρούν όταν χτυπιούνται τα δικαιώματά τους. Οι αυταπάτες που έσπερναν τον Ιούνιο μια σειρά δυνάμεις ότι τάχα δεν μας αφορά ο νόμος Χατζηδάκη, κατέρρευσαν σαν χάρτινος πύργος. ΔΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ!

Αποδεικνύεται για άλλη μία φορά ότι το κράτος είναι αποτελεσματικό και ταχύτατο, όταν είναι να τσακίσει όποιον σηκώνει κεφάλι. Θυμίζουμε ότι η καταστολή αποτελεί έργο όλων των κυβερνήσεων. Δεν υπήρξε νομοσχέδιο για την Παιδεία (Αρσένης, Διαμαντοπούλου, Γαβρόγλου, τώρα Κεραμέως), που να μη χτυπήθηκε βάναυσα το κίνημα. Την ίδια στιγμή που χτυπούν με τα ΜΑΤ απροκάλυπτα εκπαιδευτικούς στην Αθήνα, η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ κάνουν πλάτες στους φασίστες μέσα στα σχολεία (Σταυρούπολη Θεσσαλονίκης), επαναφέροντας την ανιστόρητη και επικίνδυνη θεωρία των δύο άκρων, αλλά και επιχειρήματα που χρησιμοποίησε η Χρυσή Αυγή στη δίκη της (περί δήθεν μεμονωμένων ομάδων κλπ.)!

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

Εξίσου επικίνδυνη είναι και η κυβερνητική προσπάθεια κατασυκοφάντησης του Αγώνα μας!  Δεν πρέπει να περάσει! 

Οι εκπαιδευτικοί δεν αντιδρούν γιατί δε θέλουν, γιατί φοβούνται να αξιολογηθούν, όπως λέει παραπλανητικά το ΥΠΑΙΘ. Τι θράσος απύθμενο αλήθεια, από αυτούς που πριν λίγο καιρό μας έλεγαν υποκριτικά “ήρωες”!

Οι εκπαιδευτικοί κρατήσαμε και κρατάμε όρθια τα σχολεία μέσα στην πανδημία! Κρατήσαμε την εκπαιδευτική διαδικασία ανοιχτή, σταθήκαμε δίπλα στους μαθητές μας με κάθε μέσο, χωρίς καμία στήριξη από το ΥΠΑΙΘ, διεκδικούμε όρους υγιεινής και ασφάλειας. 

Αντί για μέτρα ουσιαστικής στήριξης των σχολείων και των εκπαιδευτικών, όπως διεκδικούμε εδώ και χρόνια, μετατρέπουν το σχολείο σε επιχείρηση, όπου “όλα πουλιόνται και όλα αγοράζονται”, με το γονιό-πελάτη. 

Ενισχύουν τους φραγμούς για τα πιο φτωχά παιδιά (βλέπε Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, Τράπεζα Θεμάτων), αποσύρονται από τη στοιχειώδη ευθύνη τους, όπως η επαρκής χρηματοδότηση, η κάλυψη των κενών.

Το όπου “φτωχός και η μοίρα του” που έλεγε ο λαός μας, με τα κυβερνητικά σχέδια για την παιδεία θα γίνει “όπου φτωχός και το σχολείο του”.

Αυτοί είναι οι περιβόητοι δείκτες “ποιότητας και αξιολόγησης” του σχολείου. Καμία αναβάθμιση δε θα έρθει, αντίθετα υποβάθμιση σχολείων, ανάλογα το μορφωτικό και κοινωνικό υπόβαθρο της περιοχής που λειτουργεί. Άλλα θα μαθαίνει τελικά ο ένας και άλλα ο άλλος, αφού η μεγάλη πλειοψηφία των παιδιών προορίζεται για φτηνή εργατική δύναμη. Όλα για το κέρδος, όλα προς όφελος των επιχειρηματικών ομίλων. Αυτή είναι η προμετωπίδα της κυβερνητικής πολιτικής, όλων των κυβερνήσεων τα τελευταία χρόνια!

Αντίθετα, πραγματική αναβάθμιση σημαίνει σύγχρονες υποδομές, ασφαλή κτίρια, τεχνολογικός και εργαστηριακός εξοπλισμός σε όλα τα σχολεία, επιστημονικό περιεχόμενο μαθημάτων κι όχι σκόρπιες δεξιότητες, σύγχρονη επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με ευθύνη του κράτους, ενιαίο αναλυτικό πρόγραμμα σε όλα τα σχολεία για όλα τα παιδιά! Σημαίνει εκπαιδευτικούς με μόνιμη, σταθερή δουλειά και όχι γυρολόγους σε 3 και 4 σχολεία, σημαίνει εξειδικευμένο προσωπικό σε όλα τα σχολεία (ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί) κ.α. Τίποτα από αυτά δεν έχει γίνει, εδώ και 30 χρόνια. Ποιον κοροϊδεύουν;

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ! 

Οι ευθύνες της κυβέρνησης δεν κρύβονται! Μιλούν για αναβάθμιση του σχολείου και δεν έχουν πάρει στοιχειωδώς ένα μέτρο για τα μαθησιακά κενά που άφησε η τηλεκπαίδευση, ειδικά με τον αποκλεισμό χιλιάδων μαθητών από αυτή τη διαδικασία. Η χρονιά ξεκίνησε “σα να μην τρέχει και τίποτα”!

Η πανδημία θερίζει και η κυβέρνηση έβγαλε πρωτόκολλα υπερμετάδοσης του κορονοϊού μέσα στα σχολεία, αντί να αραιώσει τους μαθητές μέσα στα τμήματα και να ενισχύσει το δημόσιο σύστημα υγείας, με κλιμάκια του ΕΟΔΥ σε συγκροτήματα σχολείων, δωρεάν και επαναλαμβανόμενα test σε όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς. 

Απέναντι στις αντιεκπαιδευτικές – αντεργατικές νομοθετικές διατάξεις που ψηφίστηκαν 

το τελευταίο διάστημα απαιτούμε:

- Κατάργηση όλου του νομοθετικού πλαισίου για τη λεγόμενη αξιολόγηση στα σχολεία και των εκπαιδευτικών (ν. 4823/2021, ν. 4692/2020, Υ.Α για εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση, διατάξεις για εσωτερικό κανονισμό), που θα οδηγήσει στην υποβάθμιση των σχολείων και στην παραπέρα κατηγοριοποίηση. Πρόγραμμα δημόσιας και δωρεάν επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών επιστημονικά καταρτισμένο με βάση τις σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες.

- Να καταργηθεί – να μην εφαρμοστεί συνολικά ο νόμος 4823/21 (Κεραμέως).

- Καμία εμπλοκή ιδιωτικών φορέων, επιχειρήσεων και ΜΚΟ στην εκπαιδευτική διαδικασία και τη λειτουργία των σχολείων. Αποκλειστικά κρατική χρηματοδότηση για όλες τις ανάγκες των σχολείων.

- Να καταργηθεί εδώ και τώρα η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και η Τράπεζα θεμάτων.

- Να καταργηθεί, να μην εφαρμοστεί ο νόμος 4808/21 (Χατζηδάκη) για τα εργασιακά. Ο νόμος – έκτρωμα θα μείνει στα χαρτιά.


ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ –ΑΝΤΙΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ 

ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΜΑΖΙΚΑ.

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ! ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ! 

ΣΥΝΤΟΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΜΟΡΦΩΣΗ, ΥΓΕΙΑ, ΖΩΗ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.