Η οριστικοποίηση
από το
ΤΑΙΠΕΔ της παραχώρησης
της Μαρίνας Ιτέας για 35 χρόνια και η επιλογή
του καταλληλότερου, πιστεύουμε,....
επενδυτικού σχήματος το οποίο θα αναλάβει την αξιοποίησή
της, θα σημάνει την έξοδο από την
αχρησία μιας
ολόκληρης 25ετίας, του σημαντικότερου τουριστικού επενδυτικού έργου που
έγινε στη Φωκίδα.
Και δεν είναι μόνο η δυναμικότητα
ελλιμενισμού των 150 μικρομεσαίων σκαφών και άλλων 50 σκαφών στη χερσαία ζώνη, σε συνολική έκταση των 50 στρεμμάτων, αλλά κυρίως, ότι η μαρίνα
Ιτέας μπορεί να αποτελέσει σταθμό κατά τη διέλευση σκαφών, ακόμη και μεγάλων κρουαζιερόπλοιων,
από το
Αιγαίο στο Ιόνιο Πέλαγος μέσω της διώρυγας της Κορίνθου, προς
αξιοποίηση
και του τουριστικού προϊόντος
της περιοχής
μας.
Το επόμενο επενδυτικό έργο ( εθνικής κλίμακας ) θα είναι, -- όχι
απλά και παραπλανητικά
-- , η
…. « διαγώνιος οδός »,
αλλά, ο
Αυτοκινητόδρομος Θερμοπυλών
– Ιτέας -- Αντιρρίου
;
Αυτό, καλούνται να το απαντήσουν ΜΕ ΕΡΓΑ, όλοι οι φέροντες αξιώματα,
αιρετοί και μη.-
Νίκος Δρόλαπας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.