Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα, Σάββατο 21 Δεκεμβρίου, ....

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2018

H Renault γιορτάζει 120 χρόνια ιστορίας


H ιστορία της γαλλικής φίρμας ξεκινά το καλοκαίρι του 1898 από την εξοχική κατοικία της οικογένειας Renault στην Boulogne-Billancourt...... Ο 21 ετών τέταρτος γιος της οικογένειας, Alfred Renault, όντας παθιασμένος με την μηχανολογία από πολύ μικρή ηλικία αποφασίζει να στήσει σε μια γωνιά του κήπου το δικό του τεχνικό εργαστήριο με σκοπό να κατασκευάσει το προσωπικό του αυτοκίνητο.

Έχοντας ως αφετηρία ένα τρίκυκλο της De Dion-Bouton, ο Alfred Renault, κάνει προσαρμογές στον κινητήρα, προσθέτει ένα τέταρτο τροχό αλλά και το δικής του επινόησης κιβώτιο άμεσης μετάδοσης με τρεις συν μία σχέσεις.

Το αυτοκίνητο κάνει την πρώτη του δημόσια εμφάνιση στους δρόμους του γαλλικής πρωτεύουσας τα Χριστούγεννα της ίδιας χρονιάς τραβώντας τα βλέμματα και κερδίζοντας εκθειαστικά σχόλια καθώς μπορεί να ανέβει αβίαστα και χωρίς «αγκομαχητά» τον λόφο της Μοντμάρτρης.

Οι παραγγελίες για το Type A που αποτελεί το πρώτο αυτοκίνητο της γαλλικής φίρμας έρχονται αυθόρμητα καθώς ο Renault τριγυρίζει στους δρόμους του Παρισιού και κάπως έτσι, αποφασίζει να συμπράξει με τους αδελφούς του, Marcel και Fernand, δημιουργώντας την Renault Frères η οποία έχει ως αφετηρία και βάση εκείνη τη γωνιά του κήπου όπου μέχρι σήμερα βρίσκεται το εργοστάσιο της φίρμας, καταλαμβάνοντας βέβαια κάτι πολύ παραπάνω από εκείνη τη «γωνιά» καθώς καταλαμβάνει πάνω από 5.000 τ.μ. 


 Μια σειρά από ιστορικά αυτοκίνητα του απώτερου αλλά και του πιο πρόσφατου παρελθόντος της Renault τα οποία αποτυπώνουν την φιλοσοφία “Easy Life” την οποία η γαλλική φίρμα ενστερνίζεται επιχειρώντας να κάνει ευκολότερη αλλά και ομορφότερη τη ζωή των ανθρώπων,θα δώσουν  το παρών στην έκθεση Retromobile 2018 στο Παρίσι 7-11 Φεβρουαρίου.

Το Type B του 1899 το οποίο από πολλούς θεωρείται ότι είναι το πρώτο μοντέλο στην ιστορία του αυτοκινήτου που είχε κλειστή καμπίνα επιβατών
Το Type BD poster van το οποίο έχοντας ενσωματωμένο στο εσωτερικό του ένα ταχυδρομικό γραφείο, αποτέλεσε εν έτει 1909 το πρώτο ειδικά διασκευασμένο επαγγελματικό αυτοκίνητο
Το Type AG1 taxi του 1910 το οποίο θα μπορούσε κάλλιστα να θεωρηθεί ως το πρώτο αυτοκίνητο ειδικά σχεδιασμένο για εταιρικούς στόλους

Το Type KJ1 το οποίο εν έτει 1923 υπήρξε το πρώτο αυτοκίνητο της Renault ειδικά σχεδιασμένο για την κίνηση στις πόλεις. 

Το Type PR coach του 1927 το οποίο αποτέλεσε μια ξεχωριστή σύλληψη για ένα αυτοκίνητο ιδανικό για τη μεταφορά μικρών ομάδων ανθρώπων

Το Vivastella PG7 του 1933 με το οποίο παίρνει σάρκα και οστά η ιδέα του GT (grand tourer)

Το 4CV του 1947 το οποίο αποτελεί το πρώτο Renault που ξεπέρασε το 1εκ. πωλήσεις

Το Colorale το οποίο 1950 γίνεται το πρώτο SUV από τη Renault

Το Renault 4 το οποίο υπήρξε ένα από τα αυτοκίνητα σύμβολα στη δεκαετία του ’60

Το Renault 8 Gordini του 1964 το οποίο όντας ένα πραγματικά προσιτό αγωνιστικό τετράτροχο έκανε πραγματικότητα πολλά από τα όνειρα των φαν του είδους.

Renault 16 του 1965 το οποίο εισήγαγε μια πρωτοποριακή αρχιτεκτονική προσφέροντας για πρώτη φορά λύσεις οι οποίες αργότερα θα γίνουν συνώνυμες με την κατηγορία των πολυμορφικών.

Το ηλεκτρικό Renault 5, το οποίο αποτέλεσε μια πρωτοποριακή πρόταση στην εποχή της πετρελαϊκής κρίσης

Το Renault 9 του 1981 το οποίο υπήρξε ένα από τα πρώτα παγκόσμια αυτοκίνητα και βέβαια τα πολυμορφικά Espace (1984), Twingo (1992) και Scénic (1996) που χάρη στον ευφυή, όσο και τολμηρό σχεδιασμό τους έθεσαν τις βάσεις για όλα τα νέα μοντέλα που ακολούθησαν.


N.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.