Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα, Κυριακή 22 Δεκεμβρίου, ....

Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2018

ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΝΟΥ ΚΟΝΣΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ


Ο Τομεάρχης Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας και Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας, κατέθεσε Ερώτηση στη Βουλή προς την Υπουργό Τουρισμού, αναδεικνύοντας την υποβάθμιση της λειτουργίας του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού.....

Ο Μάνος Κόνσολας επισημαίνει ότι, ενώ την περίοδο 2014-2015 αξιοποιήθηκαν πόροι ύψους 30 εκατομμυρίων ευρώ του ΕΣΠΑ και υλοποιήθηκε ένα πρόγραμμα εκσυγχρονισμού όλων σχεδόν των αναβατήρων αλλά και του ηλεκτρολογικού και μηχανολογικού εξοπλισμού του χιονοδρομικού κέντρου, από τις αρχές του 2015, το χιονοδρομικό κέντρο Παρνασσού κινείται στη λογική του αυτόματου πιλότου και έχει ανακοπεί η προσπάθεια αναβάθμισης των υπηρεσιών και της εικόνας του.
Συγκεκριμένα υπήρξε υποβάθμιση και κατάργηση υπηρεσιών και υποδομών, όπως:
- web ticket του ski data,
- η συνδυασμένη λειτουργία αναβατήρων Αφροδίτης –Βάκχου,
- η έκπτωση 50% για την προσέλευση τις καθημερινές.
Παράλληλα μειώθηκαν οι ημέρες λειτουργίες των αναβατήρων  (π.χ αναβατήρας Οδυσσέας) αλλά και κτιρίων, όπως στη Φτερόλακα  χωρίς καμία ενημέρωση ή εξήγηση.
Είναι χαρακτηριστικό ότι το Μάρτιο του 2016 διεκόπη η λειτουργία των κτιριακών εγκαταστάσεων του χιονοδρομικού κέντρου αφού δεν υπήρχαν πιστοποιητικά πυρασφάλειας και πυροπροστασίας.
Επίσης, υπάρχει αδιαφορία για την επάρκεια χιονιού, που είναι απαραίτητη για τη λειτουργία και για την αύξηση της επισκεψιμότητάς του, αλλά και αδυναμία να εφαρμοστούν απλές και χαμηλού κόστους λύσεις, όπως οι χιονοπαγίδες.
Την ίδια στιγμή, το χιονοδρομικό κέντρο Παρνασσού αδιαφορεί για τις επισημάνσεις ή και τα παράπονα των πελατών του με τους οποίους υπάρχει έλλειμμα επικοινωνίας, όπως και με τον Ελληνικό Σύλλογος Τουριστικής Χιονοδρομίας.
Ο κ. Κόνσολας ζητά από την Υπουργό Τουρισμού να καταθέσει αναλυτικά στοιχεία για τα έσοδα, τον αριθμό εισιτηρίων, τα έξοδα και τις λειτουργικές δαπάνες του χιονοδρομικού κέντρου Παρνασσού ανά έτος και από το 2009 έως σήμερα.
Παράλληλα, ζητά να μάθει αν υπάρχει αναπτυξιακό και επιχειρησιακό σχέδιο και πρόγραμμα αναβάθμισης των εγκαταστάσεων, των υποδομών και των υπηρεσιών του χιονοδρομικού κέντρου Παρνασσού και ποιο είναι αυτό.


Επισυνάπτεται το πλήρες κείμενο της Ερώτησης του κ. Κόνσολα.

Ε Ρ Ω Τ Η Σ Η
Προς
Κυρία Υπουργό Τουρισμού

ΘΕΜΑ: «Η διαρκής υποβάθμιση του χιονοδρομικού κέντρου Παρνασσού, υπονομεύει τις προοπτικές ανάπτυξης του χειμερινού τουρισμού»

Κυρία Υπουργέ,

Η ευρύτερη περιοχή του Παρνασσού αποτελεί τον κορυφαίο χειμερινό τουριστικό προορισμό της χώρας, με αιχμή του δόρατος το χιονοδρομικό κέντρο.
Η προοπτική ανάπτυξης του χειμερινού τουρισμού συνδέεται με την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.
Δυστυχώς, εδώ και τρία χρόνια, έχει ανακοπεί η προσπάθεια αναβάθμισης των υπηρεσιών και της εικόνας του χιονοδρομικού κέντρου στον Παρνασσό.
Υπενθυμίζω ότι την περίοδο 2014-2015 αξιοποιήθηκαν πόροι ύψους 30 εκατομμυρίων ευρώ του ΕΣΠΑ και υλοποιήθηκε ένα πρόγραμμα εκσυγχρονισμού όλων σχεδόν των αναβατήρων αλλά και του ηλεκτρολογικού και μηχανολογικού εξοπλισμού του χιονοδρομικού κέντρου.
Αντικαταστάθηκαν οι αναβατήρες με νέους, υπερσύγχρονους διπλάσιας δυναμικότητας  και πολλαπλάσιας αξιοπιστίας.
Η προσπάθεια που έγινε απέδωσε καρπούς, αφού άλλαξε η εικόνα των εγκαταστάσεων, βελτιώθηκαν η λειτουργία αλλά και οι υπηρεσίες του χιονοδρομικού κέντρου και μειώθηκαν τα λειτουργικά του έξοδα.
Από τις αρχές, όμως, του 2015, το χιονοδρομικό κέντρο Παρνασσού κινείται στη λογική του αυτόματου πιλότου, που έχει επιβάλλει η κυβέρνηση.
Συγκεκριμένα, υπήρξε υποβάθμιση και κατάργηση υπηρεσιών και υποδομών, όπως:
-web ticket του ski data,
-η συνδυασμένη λειτουργία αναβατήρων Αφροδίτης –Βάκχου,
-η έκπτωση 50% για την προσέλευση τις καθημερινές.
Παράλληλα, μειώθηκαν οι ημέρες λειτουργίες των αναβατήρων  (π.χ αναβατήρας Οδυσσέας) αλλά και κτιρίων, όπως στη Φτερόλακα  χωρίς καμία ενημέρωση ή εξήγηση.
Είναι χαρακτηριστικό ότι το Μάρτιο του 2016 διεκόπη η λειτουργία των κτιριακών εγκαταστάσεων του χιονοδρομικού κέντρου αφού δεν υπήρχαν πιστοποιητικά πυρασφάλειας και πυροπροστασίας.
Επίσης, υπάρχει αδιαφορία για την επάρκεια χιονιού, που είναι απαραίτητη για τη λειτουργία και για την αύξηση της επισκεψιμότητάς του αλλά και αδυναμία να εφαρμοστούν απλές και χαμηλού κόστους λύσεις, όπως οι χιονοπαγίδες.
Την ίδια στιγμή, το χιονοδρομικό κέντρο Παρνασσού αδιαφορεί για τις επισημάνσεις ή και τα παράπονα των πελατών του με τους οποίους υπάρχει έλλειμμα επικοινωνίας, όπως και με τον Ελληνικό Σύλλογο Τουριστικής Χιονοδρομίας.
Είναι σαφές, ότι το χιονοδρομικό κέντρο Παρνασσού, αλλά και η προοπτική ανάπτυξης του χειμερινού τουρισμού, δεν μπορούν να παραμένουν στον αυτόματο πιλότο.

Κατόπιν των ανωτέρω
Ερωτάται η Κυρία Υπουργός

1. Ποια είναι τα έσοδα του χιονοδρομικού κέντρου Παρνασσού ανά έτος από το 2009 έως σήμερα.
2. Ποιος είναι ο ακριβής αριθμός εισιτηρίων στο χιονοδρομικό κέντρο Παρνασσού, ανά έτος και από το 2009 έως σήμερα.
3. Πόσα είναι τα έξοδα και οι λειτουργικές δαπάνες του χιονοδρομικού κέντρου Παρνασσού, ανά έτος και από το 2009 έως σήμερα.
4.Υπάρχει επιχειρησιακό σχέδιο και πρόγραμμα αναβάθμισης των εγκαταστάσεων, των υποδομών και των υπηρεσιών του χιονοδρομικού κέντρου Παρνασσού και ποιο είναι αυτό;


Ο Ερωτών Βουλευτής

Μάνος Κόνσολας
Βουλευτής Δωδεκανήσου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.