Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα, Κυριακή 22 Δεκεμβρίου, ....

Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017

Μάθημα-προσκύνημα της Σχολής Πεζικού Χαλκίδας στο Μουσειο Σφαγής Διστόμου

ΛΟΥΚΑΣ ΔΗΜΑΚΑΣ
Αξιωματικοί που υπηρετούν ή εκπαιδευονται στην Σχολή Πεζικού Χαλκίδας επισκέφθηκαν το Μαυσωλείο και το Μουσειο Θυμάτων Ναζισμού Διστόμου!....

Η επίσκεψη εντάσσεται στο πλαίσιο της ενημέρωσης  του προσωπικού των στρατιωτικών  Σχηματισμών της Αν. Στερεάς Ελλάδας  για την ιστορία της Μαρτυρικής κωμόπολης της Βοιωτίας- ένα σημαντικό κεφάλαιο της  νεώτερης ιστορίας του τόπου μας.. 

Φέτος ειναι το 2ο γκρουπ της Σχολής αυτής που επισκέπτεται το Δίστομο.
Στην ενημέρωση πέραν της αναφοράς των τραγικών συμβάντων και της προβολής του συγκλονιστικού ντοκιμαντερ, περιλαμβάνεται και μια σειρά παρατηρήσεων από την απάνθρωπη δράση των Γερμανικών μονάδων  με στρατιωτικό ενδιαφέρον. Όπως για παράδειγμα η ανάδειξη των  δυο γερμανικών έγγραφων της ίδιας ημέρας ( του Διοικητή και της στρατ. Αστυνομίας) που το ένα διαψεύδει το άλλο για το πως εγινε η Σφαγή. 

Πως πήγαν να κρύψουν το έγκλημα
Το πρώτο ψευδώς αναφέρει ότι οι Γερμανοι ναζί δέχθηκαν επίθεση μπαίνοντας στο χωριό από ταμπουρομένους αντάρτες και τα θύματα ( 228) ήταν ...παράπλευρες απώλειες. Και το δεύτερο περιγράφει τα γεγονότα όπως έγιναν - δηλαδή ότι η Σφαγή των αμάχων κατοίκων έγινε με διαταγήμετά από επίθεση που δέχθηκαν οι Γερμανοί, δυο χιλιόμετρα μετά το Διστομο! Τα έγγραφα αποκάλυψε Γερμανός ιστορικός και αποδεικνύουν ότι σκόπιμα έσφαξαν αθώους πολίτες  και ότι υπήρχε επίσημος μηχανισμός για συσκότιση των εγκλημάτων.

Με ξιφολόγχη
Ένα άλλο στοιχειο που αναδείχθηκε και ιατροδικαστικά είναι ότι έγινε εκτεταμένη χρήση ξιφολόγχης κατά των άμαχων ( παιδιών, γυναικών και γερόντων) αλλά  και ενδείξεις  για πιθανή χρήση απαγορευμένων σφαιρών ντουμ-ντουμ κατά αμάχων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.