Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα, Κυριακή 22 Δεκεμβρίου, ....

Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

Αφήστε τα ηθικά θέματα και βάλτε κανέναν φυλακή

Του Κώστα Βαξεβάνη
Μία ακόμη λίστα κέρδισε τη θέση της στην επικαιρότητα. Είναι η λίστα με ονόματα δημοσιογράφων την οποία κατέθεσε ο Πάνος Καμμένος στο Πειθαρχικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ και οι οποίοι φέρονται να έχουν πάρει χρήματα από το ΚΕΕΛΠΝΟ. ....
Το ποσό αγγίζει τα 21 εκατομμύρια ευρώ που προφανώς φέρονται να δόθηκαν ως διαφήμιση. Τουλάχιστον αυτό θα υποστηρίξουν όσοι παραδεχθούν πως πήραν χρήματα. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά  και κυρίως με τη λογική τους ακολουθία.
Το ΚΕΕΛΠΝΟ είναι ο πιο αμαρτωλός φορέας, ο οποίος μας απασχόλησε σε πολλά τεύχη του HOT DOC. Μέσα από τις ενημερωτικές καμπάνιες του, εμφανιζόταν να κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για διάφορα νοσήματα στην Ελλάδα. Η Ελλάδα προμηθεύτηκε έτσι 11 εκατομμύρια εμβόλια για τον ιό H1N1 τα οποία έμειναν αχρησιμοποίητα. Από το ΚΕΕΛΠΝΟ κατά καιρούς μάθαμε πως κινδυνεύουμε από μαλάρια και διάφορα άλλα νοσήματα τα οποία αμφισβητήθηκαν από την επιστημονική κοινότητα. Πίσω βέβαια από τις κατά καιρούς επιδημίες, υπήρχε πάντα η γνωστή επιδημία του «κάποιος τα παίρνει και είναι πολλά». Το ΚΕΕΛΠΝΟ μέσα από ένα προκλητικό νομικό καθεστώς, παρότι φορέας που πληρώνεται από το Δημόσιο κατάφερε να μην δίνει λογαριασμό για τα έξοδα και επίσης να κάνει προσλήψεις εκτός ΑΣΕΠ. Έτσι το καθεστώς Σαμαρά έκανε προσλήψεις στο ΚΕΕΛΠΝΟ, -πάντα λόγω επιδημιών-, ανθρώπων που δεν πάτησαν ποτέ. Τεράστια ποσά δόθηκαν σε διαφήμιση για δήθεν ενημέρωση του κόσμου. Ο λόγος ήταν απλός: αφού υπάρχουν διαφημίσεις για τον κίνδυνο κάποιου νοσήματος τεκμαίρεται πως το νόσημα υπάρχει, αλλά καλώς δίνονται τα λεφτά που δίνονται για φάρμακα για την ελονοσία, παγίδες κουνουπιών, συμβούλους έργου και άλλα επιδημικά φαινόμενα.
Το ΚΕΕΛΠΝΟ όμως φαίνεται πως έπαιζε και ένα άλλο ρόλο σύμφωνα με καταγγελίες που μας έγιναν. Της διοχέτευσης χρήματος σε πολιτικά πρόσωπα. Ένα Μέσο Ενημέρωσης τιμολογούσε υποτίθεται διαφήμιση στο ΚΕΕΛΠΝΟ, κρατούσε ένα ποσό και στη συνέχεια έδινε το υπόλοιπο σε πολιτικό για τις «δαπάνες» του. Οι καταγγελίες αυτές δεν μπόρεσαν να δεθούν δημοσιογραφικά αφού απαιτούν έλεγχο όλων των τιμολογίων που έκοβε το ΚΕΕΛΠΝΟ. Μεγάλα ποσά δίνονταν επίσης σε Μέσα Ενημέρωσης που ήταν φιλικά προς την κυβέρνηση. Εξαγόραζαν δηλαδή Μέσα Ενημέρωσης μέσω διαφήμισης που τους έδιναν. 
Πάμε τώρα στη λίστα. Εικοσιένα εκατομμύρια φαίνεται να έχουν αποδέκτες δημοσιογράφους και Μέσα. Υπάρχουν στη λίστα άτομα που δηλώνουν πως δεν πήραν ποτέ λεφτά από το ΚΕΕΛΠΝΟ. Υπάρχει επίσης το όνομα του Μαρινάκη. Όπως είναι γνωστό όμως, ο Μαρινάκης δεν εμφανίζεται ως ιδιοκτήτης Μέσου Ενημέρωσης, αν και του αποδίδονται Μέσα Ενημέρωσης μέσω κρυφών μετοχών. Το να αναγράφει λοιπόν η λίστα το όνομα του Μαρινάκη ως αποδέκτη χρημάτων, προφανώς μπορεί να το αρνηθεί αφού δεν έχει Μέσα Ενημέρωσης. Αυτός που συνέταξε τη λίστα προφανώς δεν κατέγραφε αυτόν που έκανε την τιμολόγηση του ποσού, αλλά αυτόν που θεωρούσε τελικό αποδέκτη.
Αν η λίστα είναι πραγματική δεν θα αποδειχθεί με τον έλεγχο των ονομάτων και την αντιστοίχιση σε κάποιο ποσό, αλλά με τα τιμλόγια που έχει κόψει το ΚΕΕΛΠΝΟ. Ο χρηματισμός κάποιου δημοσιογράφου μπορεί να έγινε με τιμολόγηση εταιρείας ή φορέα στον οποίο δεν εμφανίζεται. Κάποια από τα ποσά ενδεχομένως να τιμολογούνται από το Μέσο και το Μέσο στη συνέχεια να τα αποδίδει στο φυσικό πρόσωπο ως νόμιμο μισθό.
Στη λίστα πάντως υπάρχουν εξωφρενικά ποσά που αποδίδονται σε Μέσα με μηδενικές αναγνωσιμότητες. Για παράδειγμα ο Νίκος Χατζηνικολάου με τέσσερα Μέσα Ενημέρωσης παίρνει 398.000 ευρω ενώ ο Καραμανλής της εφημερίδας Παρασκήνιο με μηδενικές πωλήσεις μισό εκατομμύριο. Το ίδιο ισχύει και για άλλα πρόσωπα.
Η εξέταση του θέματος από το Πειθαρχικό της ΕΣΗΕΑ δεν έχει κανένα νόημα. Οι δημοσιογράφοι θα προσέλθουν και θα δηλώσουν ή ό,τι δεν πήραν, ή πως πήραν χρήματα για διαφήμιση. Το παραμύθι του ηθικού δήθεν θέματος όπως και αυτό των προσωπικών δεδομένων για πράγματα που αφορούν δημόσιο χρήμα πρέπει να τελειώσει. Πρέπει κάποιοι να μπουν φυλακή. Ο κατάλογος πρέπει να ερευνηθεί από Εισαγγελέα με τρόπο που δεν θα αφήνει κενά. Πρέπει δηλαδή να εξεταστεί πού έγιναν οι τιμολογήσεις για τα 21 εκατομμύρια της διαφήμισης και στη συνέχεια πώς κινήθηκε αυτό το χρήμα.
Η ομάδα του ΚΕΕΛΠΝΟ που έχει μετατρέψει επί χρόνια ένα επιστημονικό όργανο σε μαγαζάκι, πρέπει να κληθεί και να δώσει εξηγήσεις πώς έδωσε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για διαφήμιση σε site και εφημερίδες που είναι ανύπαρκτα.
Το koutipandoras.gr είναι από τα μεγαλύτερα site της Ελλάδας. Το ΚΕΕΛΠΝΟ ωστόσο που τόσο ενδιαφέρθηκε να ενημερώσει με διαφημιστικές καμπάνιες τον κόσμο ουδέποτε επέλεξε εμάς γι αυτή τη σίγουρη και αποτελεσματική ενημέρωση. Γιατί άραγε; Γνώριζε πως η δικοί μας αναγνώστες έχουν ανοσία ή παρακαλούσε να πεθάνουν;
Η κοροιδία πρέπει να τελειώσει τώρα. Και θα τελειώσει όταν κάποιοι πάνε φυλακή, όχι όταν θα βρουν τρόπο να πηδήξουν από κάποιο παραθυράκι του νόμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.