Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα, Κυριακή 22 Δεκεμβρίου, ....

Παρασκευή 24 Ιουλίου 2015

Ο Γεωργιάδης στοίχισε στους Έλληνες φορολογούμενους 35 δισ. ευρώ!

Οι δημόσιες δηλώσεις του κ. Γεωργιάδη για τραπεζικό πανικό σε περίπτωση που πέσει η κυβέρνηση των Σαμαροβενιζέλων,...
προκάλεσε φυγή καταθέσεων 13,3 δισ. ευρώ, όπως αποκάλυψε ο Μάριο Ντράγκι της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας και η οποία προκάλεσε με τη σειρά της αύξηση του ELA κατά 35 δισ. ευρώ.
Όπως λέει κι ποινικός κώδικας στο Αρθρο 191, και φυσικά δεν έχει εφαρμοστεί ποτέ
Ποινικός Κώδικας - Άρθρο 191
1.  Σε φυλάκιση τουλάχιστον τριών μηνών και σε χρηματική ποινή καταδικάζεται όποιος διασπείρει με οποιονδήποτε τρόπο ψευδείς ειδήσεις ή φήμες ικανές να επιφέρουν ανησυχίες ή φόβο στους πολίτες ή να ταράξουν τη δημόσια πίστη ή να κλονίσουν την εμπιστοσύνη του κοινού στο εθνικό νόμισμα ή στις ένοπλες δυνάμεις της χώρας ή να επιφέρουν διαταραχή στις διεθνείς σχέσεις της χώρας. Αν η πράξη τελέστηκε επανειλημμένα μέσω του τύπου, ο υπαίτιος καταδικάζεται τουλάχιστον σε φυλάκιση έξι μηνών και σε χρηματική ποινή τουλάχιστον διακοσίων χιλιάδων μεταλλικών δραχμών.
2.  Όποιος από αμέλεια γίνεται υπαίτιος κάποιας από τις πράξεις της προηγούμενης παραγράφου τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι ενός έτους ή με χρηματική ποινή.
Ο  Ντράγκι  ΗΤΑΝ αυτός που αποκάλυψε ΟΤΙ Το μεγαλύτερο τραπεζικό επιχείρηση της Ιστορίας έγινε κατά την εκλογική περίοδο του Ιανουρίου.



ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η Συνέντευξη Τύπου TOΥ Mario Draghi
Διαδικτυακή αναμετάδοση της συνέντευξης Τύπου 16 Ιούλ 2015
Συνέντευξη Τύπου μετά τη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, στις 16 Ιουλίου 2015, στις εγκαταστάσεις της στη Frankfurt am Main, Γερμανία, ξεκινώντας στις 14:30 CET:
Εισαγωγική δήλωση του Mario Draghi, πρόεδρος της ΕΚΤ.
Ερώτηση και απάντηση συνόδου. Εγγεγραμμένοι δημοσιογράφοι θέτουν ερωτήσεις στους Mario Draghi, πρόεδρος της ΕΚΤ, και να Vítor Constâncio, Αντιπρόεδρος της ΕΚΤ.
Κείμενο της εισαγωγικής δήλωσης, ερωτήσεις από τους δημοσιογράφους και τις απαντήσεις του Προέδρου
Εισαγωγική δήλωση στη συνέντευξη Τύπου (με Q & A)
Mario Draghi, πρόεδρος της ΕΚΤ,
Vítor Constâncio, Αντιπρόεδρος της ΕΚΤ,
Frankfurt am Main, 16, Ιουλίου, 2015
Κυρίες και κύριοι, ο Αντιπρόεδρος και εγώ είμαστε πολύ ευχάριστη θέση να σας καλωσορίσω στην συνέντευξη τύπου μας. Εμείς τώρα θα υποβάλει έκθεση σχετικά με το αποτέλεσμα της σημερινής συνεδρίασης του διοικητικού συμβουλίου, στην οποία παρέστη και ο Αντιπρόεδρος της Επιτροπής, κ Dombrovskis.
Με βάση την τακτική οικονομική και νομισματική ανάλυση μας, και σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές προς τα εμπρός μας, αποφασίσαμε να διατηρήσει τα βασικά επιτόκια της ΕΚΤ αμετάβλητα.
Όσον αφορά τα μη συμβατικά μέτρα νομισματικής πολιτικής, τα προγράμματα αγοράς περιουσιακών συνεχίσει να προχωρήσει ομαλά. Όπως εξήγησε σε προηγούμενες περιπτώσεις, οι μηνιαίες αγορές περιουσιακών στοιχείων μας € 60 δισεκατομμυρίων που προορίζεται να λειτουργήσει μέχρι το τέλος του Σεπτεμβρίου 2016 και μετά, σε κάθε περίπτωση, μέχρι να δούμε μια διαρκή προσαρμογή στην πορεία του πληθωρισμού που είναι συνεπής με το στόχο μας για την επίτευξη του πληθωρισμού επιτόκια κάτω, αλλά πλησίον του 2% μεσοπρόθεσμα. Κατά τη διενέργεια της αξιολόγησης, το Διοικητικό Συμβούλιο θα ακολουθήσει τη στρατηγική της για τη νομισματική πολιτική και να επικεντρωθεί στην εξέλιξη του πληθωρισμού και τις μεσοπρόθεσμες προοπτικές για τη σταθερότητα των τιμών.
Συνολικά, οι πληροφορίες που έχουν καταστεί διαθέσιμες μετά τη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου στις αρχές Ιουνίου ήταν σε γενικές γραμμές σύμφωνα με τις προσδοκίες μας. Οι πρόσφατες εξελίξεις στις χρηματοπιστωτικές αγορές, η οποία αντανακλά εν μέρει μεγαλύτερη αβεβαιότητα, δεν έχουν αλλάξει η αξιολόγηση του Διοικητικού Συμβουλίου της διεύρυνσης της οικονομικής ανάκαμψης στη ζώνη του ευρώ και σταδιακή αύξηση του πληθωρισμού κατά τα επόμενα χρόνια. Νομισματική πολιτική της ΕΚΤ παραμένει χαλαρή και βασιζόμενες στην αγορά προσδοκίες για τον πληθωρισμό, για ισορροπία, σταθεροποιημένα ή να ανακτηθεί περαιτέρω μετά τη συνάντησή μας στις αρχές Ιουνίου. Οι τελευταίες πληροφορίες παραμένει συνεπής με μια συνεχή μετακύλιση των μέτρων νομισματικής πολιτικής μας με το κόστος και τη διαθεσιμότητα των πιστώσεων για τις επιχειρήσεις και τα νοικοκυριά. Τα μέτρα μας με τον τρόπο αυτό να συνεχίσει να συμβάλλει στην οικονομική ανάπτυξη, τη μείωση της χαλάρωσης της οικονομικής δραστηριότητας, καθώς και στη νομισματική και πιστωτική επέκταση. Η πλήρης εφαρμογή όλων των μέτρων νομισματικής πολιτικής της ΕΚΤ θα οδηγήσει σε μια βιώσιμη επιστροφή των ρυθμών πληθωρισμού σε επίπεδα κάτω αλλά πλησίον του 2% μεσοπρόθεσμα, και θα υποστηρίξει τη σταθεροποίηση των μεσο-μακροπρόθεσμων προσδοκιών για τον πληθωρισμό.
Κοιτώντας προς το μέλλον, θα συνεχίσει να παρακολουθεί στενά την κατάσταση στις χρηματοπιστωτικές αγορές, καθώς και τις πιθανές συνέπειες για την κατεύθυνση της νομισματικής πολιτικής και στις προοπτικές για τη σταθερότητα των τιμών. Αν κάποιοι παράγοντες επρόκειτο να οδηγήσει σε αδικαιολόγητη σύσφιξη της νομισματικής πολιτικής, ή εάν οι προοπτικές για τη σταθερότητα των τιμών ήταν σε σημαντικά αλλαγή, το Διοικητικό Συμβούλιο θα ανταποκριθεί σε μια τέτοια κατάσταση, χρησιμοποιώντας όλα τα διαθέσιμα μέσα στο πλαίσιο της εντολής της.
Επιτρέψτε μου τώρα να σας παρουσιάσω την αξιολόγησή μας των διαθέσιμων πληροφοριών σε περισσότερες λεπτομέρειες, ξεκινώντας από την οικονομική ανάλυση. Η τριμηνιαία εξέλιξη του πραγματικού ΑΕΠ στη ζώνη του ευρώ είχε επιβεβαιωθεί κατά 0,4% το πρώτο τρίμηνο του 2015, υποστηρίζεται από εισφορές από την ιδιωτική κατανάλωση και τις επενδύσεις. Τα τελευταία στοιχεία της έρευνας, τα διαθέσιμα μέχρι τον Ιούνιο, παραμένουν συνεπείς με τη συνέχιση της μέτριας αυξητική τάση κατά το δεύτερο τρίμηνο. Κοιτώντας προς το μέλλον, αναμένουμε η οικονομική ανάκαμψη να διευρύνει περαιτέρω. Η εγχώρια ζήτηση θα πρέπει να υποστηρίζεται περαιτέρω από τα μέτρα νομισματικής πολιτικής μας και την ευνοϊκή τους επίδραση στη χρηματοοικονομική συνθήκες, καθώς και η πρόοδος της δημοσιονομικής εξυγίανσης και των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων. Επιπλέον, η πρόσφατη πτώση των τιμών του πετρελαίου θα πρέπει να παράσχει πρόσθετη στήριξη για το πραγματικό διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών και της εταιρικής κερδοφορίας και, ως εκ τούτου, η ιδιωτική κατανάλωση και τις επενδύσεις. Επιπλέον, η ζήτηση για εξαγωγές της ζώνης του ευρώ θα πρέπει να επωφεληθούν από τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των τιμών. Ωστόσο, η συνεχιζόμενη επιβράδυνση στις αναδυόμενες οικονομίες της αγοράς συνεχίζει να επηρεάζει αρνητικά τις παγκόσμιες προοπτικές και την οικονομική ανάπτυξη στη ζώνη του ευρώ είναι πιθανό να συνεχίσει να επηρεαστούν αρνητικά από τις απαραίτητες προσαρμογές των ισολογισμών σε διάφορους τομείς και το βραδύ ρυθμό υλοποίησης των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων .
Οι καθοδικοί κίνδυνοι που περιβάλλουν τις οικονομικές προοπτικές για τη ζώνη του ευρώ έχουν γενικά περιέχεται ως αποτέλεσμα των αποφάσεων νομισματικής πολιτικής της ΕΚΤ, καθώς και την εξέλιξη των τιμών του πετρελαίου και των συναλλαγματικών ισοτιμιών.
Ο πληθωρισμός έφθασε στο απόγειό της, στις αρχές του έτους και έχει μετακινηθεί πίσω σε θετικό έδαφος τους τελευταίους μήνες. Σύμφωνα με τη Eurostat, ο ετήσιος πληθωρισμός βάσει του ΕνΔΤΚ στη ζώνη του ευρώ ήταν 0,2% τον Ιούνιο του 2015, ελαφρώς χαμηλότερα από το 0,3% το Μάιο. Με βάση τις διαθέσιμες πληροφορίες και τις τρέχουσες τιμές των συμβολαίων μελλοντικής του πετρελαίου, ο ετήσιος πληθωρισμός βάσει του ΕνΔΤΚ αναμένεται να παραμείνει σε χαμηλά επίπεδα κατά τους προσεχείς μήνες και να αυξηθούν προς το τέλος του έτους, επίσης λόγω των επιδράσεων της βάσης σύγκρισης που συνδέεται με την πτώση των τιμών του πετρελαίου στα τέλη του 2014. Υποστηρίζεται από την αναμενόμενη οικονομική ανάκαμψη, η επίπτωση της μείωσης της συναλλαγματικής ισοτιμίας του ευρώ και η υπόθεση ενσωματωμένα σε συμβόλαια του πετρελαίου αγορές κάπως υψηλότερες τιμές του πετρελαίου τα επόμενα χρόνια, οι ρυθμοί πληθωρισμού αναμένεται να αυξηθούν περαιτέρω κατά τη διάρκεια του 2016 και 2017.
Το Διοικητικό Συμβούλιο θα συνεχίσει να παρακολουθεί εκ του σύνεγγυς τους κινδύνους για τις προοπτικές για την εξέλιξη των τιμών μεσοπρόθεσμα. Σε αυτό το πλαίσιο, εμείς θα επικεντρωθεί κυρίως στην μετακύλιση των μέτρων νομισματικής πολιτικής της ΕΚΤ, καθώς και για την γεωπολιτική, την ενέργεια και τις εξελίξεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών.
Όσον αφορά τη νομισματική ανάλυση, τα τελευταία στοιχεία επιβεβαιώνουν τη δυναμική ανάπτυξη των χρήματος με την ευρεία έννοια (Μ3). Ο ετήσιος ρυθμός αύξησης του Μ3 ήταν 5,0% το Μάιο 2015, σε σύγκριση με 5,3% τον Απρίλιο. Ο ετήσιος ρυθμός αύξησης του Μ3 εξακολουθεί να υποστηρίζεται σθεναρά από τις πιο ρευστές συνιστώσες του, με το στενό νομισματικό μέγεθος Μ1 αυξάνεται με ετήσιο ρυθμό 11,2% το Μάιο.
Δυναμικής των δανείων συνέχισε να βελτιώνεται. Ο ετήσιος ρυθμός μεταβολής των δανείων προς μη χρηματοπιστωτικές επιχειρήσεις (αναπροσαρμοσμένα για τις πωλήσεις και τιτλοποιήσεις δανείων) αυξήθηκε σε 0,1% το Μάιο, έναντι -0,1% τον Απρίλιο, συνεχίζοντας τη σταδιακή της ανάκαμψη από μια γούρνα από -3.2% το Φεβρουάριο του 2014. Αυτό είναι σύμφωνο με τα θετικά στοιχεία που από την έρευνα τραπεζικών χορηγήσεων για το δεύτερο τρίμηνο του 2015. Οι τράπεζες ανέφεραν μια συνεχή καθαρή χαλάρωση των πιστοδοτικών κριτηρίων για δάνεια προς επιχειρήσεις που ήταν ισχυρότερη από ό, τι αναμενόταν στον προηγούμενο γύρο της έρευνας. Η καθαρή ζήτηση για δάνεια προς επιχειρήσεις αυξήθηκαν περαιτέρω, με την υποστήριξη της ζήτησης που σχετίζονται με τις επενδύσεις σε πάγια πίστωση. Ο κατακερματισμός από την άποψη της ζήτησης για πιστώσεις σε μεμονωμένες χώρες μειώθηκαν και οι πράξεις πιο μακροπρόθεσμης αναχρηματοδότησης στοχευμένες συνέβαλε στη βελτίωση των όρων και προϋποθέσεων για την προσφορά πιστώσεων. Παρά τις βελτιώσεις αυτές, η δυναμική των δανείων προς μη χρηματοπιστωτικές επιχειρήσεις παραμένουν συγκρατημένες. Συνεχίζουν να αντικατοπτρίζει τον ετεροχρονισμένο σχέση με τον επιχειρηματικό κύκλο, τον πιστωτικό κίνδυνο, οι παράγοντες προσφοράς πιστώσεων, καθώς και τη συνεχιζόμενη προσαρμογή των χρηματοοικονομικών και μη χρηματοοικονομικών ισολογισμών τομέα. Ο ετήσιος ρυθμός αύξησης των δανείων προς τα νοικοκυριά (αναπροσαρμοσμένα για τις πωλήσεις και τιτλοποιήσεις δανείων) αυξήθηκε σε 1,4% το Μάιο του 2015, μετά από 1,3% τον Απρίλιο. Συνολικά, τα μέτρα νομισματικής πολιτικής που έχουμε θέσει σε εφαρμογή από Ιούνιο 2014 παρέχουν σαφή υποστήριξη για τη βελτίωση τόσο των συνθηκών δανεισμού για τις επιχειρήσεις και τα νοικοκυριά και στις πιστωτικές ροές σε όλη τη ζώνη του ευρώ.
Για να συνοψίσω, η διασταύρωση του αποτελέσματος της οικονομικής ανάλυσης με τα σήματα που προέρχονται από τη νομισματική ανάλυση επιβεβαιώνει την ανάγκη να διατηρηθεί μια σταθερή πορεία της νομισματικής πολιτικής, σταθερά την εφαρμογή των αποφάσεων νομισματικής πολιτικής του Διοικητικού Συμβουλίου. Η πλήρης εφαρμογή όλων των μέτρων νομισματικής μας πολιτικής θα παράσχει την απαραίτητη υποστήριξη για την οικονομική ανάκαμψη στη ζώνη του ευρώ και να οδηγήσει σε μια βιώσιμη επιστροφή των ρυθμών πληθωρισμού σε επίπεδα κάτω αλλά πλησίον του 2% μεσοπρόθεσμα.
Η νομισματική πολιτική επικεντρώνεται στη διατήρηση της σταθερότητας των τιμών μεσοπρόθεσμα και διευκολυντική στάση της συμβάλλει στη στήριξη της οικονομικής δραστηριότητας. Ωστόσο, προκειμένου να αξιοποιηθούν πλήρως τα οφέλη από τα μέτρα νομισματικής πολιτικής μας, τους άλλους τομείς πολιτικής πρέπει να συμβάλει αποφασιστικά. Λαμβάνοντας υπόψη τη συνεχιζόμενη υψηλή διαρθρωτική ανεργία και η χαμηλή αύξηση του δυνητικού προϊόντος στη ζώνη του ευρώ, η συνεχής κυκλική ανάκαμψη θα πρέπει να υποστηρίζεται από αποτελεσματικές διαρθρωτικές πολιτικές. Ειδικότερα, προκειμένου να αυξήσουν τις επενδύσεις, τη δημιουργία θέσεων εργασίας και την αύξηση της παραγωγικότητας, τόσο την εφαρμογή των μεταρρυθμίσεων στις αγορές προϊόντων και εργασίας και δράσεις για τη βελτίωση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος για τις επιχειρήσεις πρέπει να λάβουν νέα ώθηση σε πολλές χώρες. Μια ταχεία και αποτελεσματική εφαρμογή αυτών των μεταρρυθμίσεων, σε ένα περιβάλλον χαλαρής νομισματικής πολιτικής, όχι μόνο θα οδηγήσει σε υψηλότερα επίπεδα αειφόρου οικονομικής ανάπτυξης στη ζώνη του ευρώ, αλλά θα αυξήσει επίσης τις προσδοκίες των μονίμως υψηλότερα εισοδήματα. Οι δημοσιονομικές πολιτικές θα πρέπει να στηρίξει την οικονομική ανάκαμψη, ενώ εξακολουθεί να συμμορφώνεται με το Σύμφωνο Σταθερότητας και Ανάπτυξης. Η πλήρης και συνεπής εφαρμογή του Συμφώνου είναι το κλειδί για την εμπιστοσύνη στα δημοσιονομικά μας πλαίσιο.
Είμαστε στη διάθεσή σας για ερωτήσεις.
* * *
Ερώτηση: Θα ήθελα να ρωτήσω την πρώτη ερώτηση σχετικά με την Ελλάδα; Είναι η χρηματοδότηση, η βραχυπρόθεσμη χρηματοδότηση που είναι υπό συζήτηση αυτήν τη στιγμή, επαρκή για την ΕΚΤ να αυξήσει ELA ρευστότητα στις ελληνικές τράπεζες;
Δεύτερη ερώτηση, σχετικά με την ορολογία: Η ώρα έξω από την ευρωζώνη, μια πιθανή προσωρινή Grexit που είναι ήδη μιλήσει για την τελευταία εβδομάδα και ένα μισό, και σε τέσσερις το πρωί της Δευτέρας φάνηκε μια πιθανή Grexit ήταν μια πιθανότητα. Απλά αναρωτιόμουν αν χρησιμοποιούν την ορολογία που έχει ανοίξει το κουτί της Πανδώρας για την αντίληψη των μελών της ευρωζώνης, και κατά τεκμήριο το ευρώ;
Draghi: Η απόφαση για την αύξηση ELA σήμερα είναι συμμετρική με εκείνη που πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες για να παγώσει. Όπως γνωρίζετε, ΕΛΑ πηγαίνει σε φερέγγυες τράπεζες με επαρκή ασφάλεια. Μετά την αποτυχία των διαπραγματεύσεων και της πιθανής αθέτησης, προς το ΔΝΤ, η ΕΚΤ αποφάσισε να παγώσει ELA σε αυτό το επίπεδο, εφαρμόζοντας αυτό που λέμε τα κριτήρια της αναλογικότητας. Υπήρχαν κάποιοι που πραγματικά έκκληση για περικοπή στο μηδέν, η οποία θα είχε ως αποτέλεσμα την άμεση κατάρρευση του τραπεζικού συστήματος. Το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε να διατηρήσει ELA σε αυτό το επίπεδο.
Τώρα, τα πράγματα έχουν αλλάξει. Είχαμε μια σειρά από ειδήσεις, με την έγκριση του πακέτου χρηματοδότησης γέφυρα, με τις διάφορες ψηφοφορίες σε διάφορα κοινοβούλια - να αρχίσει με, στη Βουλή των Ελλήνων - τα οποία έχουν αποκαταστήσει τις προϋποθέσεις για μια αύξηση στο ELA.
Το δεύτερο σημείο σας είναι για το Grexit, αν αυτό θα πρέπει να προφέρεται ή όχι. Επιτρέψτε μου να σας πω αυτό που είπα κατά τη διάρκεια των συνόδων κορυφής που είχαμε στις Βρυξέλλες το περασμένο Σαββατοκύριακο. Ειδικά απευθυνόταν σε διάφορους παρατηρητές, φορείς χάραξης πολιτικής, της δημόσιας γνώμης μελετητές που έχουν προτείνει ότι θα έπρεπε να είχαμε κόψει ΕΛΑ στην Ελλάδα εδώ και πολύ καιρό. Είπα απλώς ότι δεν είναι μέχρι την ΕΚΤ να αποφασίσει ποιος είναι μέλος, που δεν είναι. Η ΕΚΤ ενήργησε στο πλαίσιο της εντολής της και θα συνεχίσει να το πράττει, υπό την προϋπόθεση ότι η Ελλάδα θα παραμείνει μέλος της ζώνης του ευρώ. Είτε αυτή η υπόθεση αποδεικνύει ότι είχαμε δίκιο είναι εξ ολοκλήρου στην αρμοδιότητα τόσο της ελληνικής κυβέρνησης και των κρατών μελών που εκπροσωπούνται εδώ.
Έτσι, η ΕΚΤ συνεχίζει να ενεργεί με βάση την υπόθεση ότι η Ελλάδα είναι, είναι φυσικά, και θα παραμείνει, μέλος της ζώνης του ευρώ.
Ερώτηση: Υπάρχει αυτή η μεγάλη ελληνική οφειλόμενη επιστροφή στην ΕΚΤ τη Δευτέρα. Δεν πληρώνουν το ΔΝΤ? τι θα συμβεί αν Δευτέρα έρχεται και φεύγει και δεν σας πληρώσει πίσω; Τι θα απάντηση της ΕΚΤ είναι; Επειδή τα χρήματα δεν φαίνεται να είναι εκεί τώρα.
Και η δεύτερη ερώτησή μου είναι - έχετε ξαναπεί ότι η ΕΚΤ είναι η κεντρική τράπεζα της Ελλάδα: έχετε αφήσει τους ανθρώπους της Ελλάδα κάτω από το πάγωμα του ΕΛΑ, αναγκάζοντας τα κλεισίματα των τραπεζών; Οι άνθρωποι πρέπει να παρατάξει για όσο καιρό είναι να πάρει ένα μικρό κομμάτι των χρημάτων από το ΑΤΜ. Τι έχετε να πείτε σε εκείνους τους ανθρώπους που θα μπορούσε να πει ότι η ΕΚΤ τους απογοητεύσουμε;
Draghi: Για την πρώτη σας ερώτηση θα πρέπει να διαβάσει την δήλωση της Ευρωομάδας για την Ελλάδα, που μόλις βγήκε. «Το Eurogroup χαιρετίζει την έγκριση από τη Βουλή των Ελλήνων όλων των δεσμεύσεων που αναφέρονται στην ανακοίνωση Σύνοδος Κορυφής της Ευρωζώνης της 12ης Ιουλίου. Βάσει της θετικής αξιολόγησης των θεσμικών οργάνων, η οποία κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι αρχές έχουν εφαρμόσει την πρώτη δέσμη τεσσάρων μέτρων για την έγκαιρη και συνολική ικανοποιητικό τρόπο και η οποία επιβεβαίωσε ότι η δήλωση κορυφής για το ευρώ έχει περιληφθεί στο προοίμιο του νόμου εφαρμογής που θεσπίζονται από το ελληνικό κοινοβούλιο, φτάσαμε σήμερα μια απόφαση για τη χορήγηση, κατ 'αρχήν, ένα τριετές ΕΜΣ στήριξη σταθερότητας προς την Ελλάδα, με την επιφύλαξη της ολοκλήρωσης των σχετικών εθνικών διαδικασιών. Μετά την ολοκλήρωση των σχετικών εθνικών διαδικασιών και την επίσημη απόφαση από τον ΕΜΣ Διοικητικό Συμβούλιο αναμένεται μέχρι το τέλος αυτής της εβδομάδας, τα κοινοτικά όργανα θα είναι επιφορτισμένοι με το έργο της γρήγορα διαπραγματεύσεις για τη σύναψη μνημονίου συμφωνίας περιγράφονται αναλυτικά οι όροι πολιτικής που θα συνοδεύουν τη διευκόλυνση χρηματοπιστωτικής συνδρομής. Το Eurogroup καλεί τις ελληνικές αρχές να εγκρίνουν γρήγορα τη δεύτερη δέσμη μέτρων μέχρι τις 22 Ιουλίου, όπως προβλέπεται στη δήλωση κορυφής για το ευρώ, καθώς και την ενημέρωση της νομοθεσίας που σχετίζεται με την πρώτη δέσμη μέτρων συνάδει με τις συστάσεις που γίνονται από τα θεσμικά όργανα στην έκθεσή της συμμόρφωσής τους. "
Έτσι, πολλά θετικά πράγματα έχουν συμβεί που θα δικαιολογούσε την αύξηση της ELA που εγκρίναμε σήμερα. Παρεμπιπτόντως, δεν είπα κατά πόσο. Θα φιλοξενηθούν σημαντικά το αίτημα που υπέβαλε η Τράπεζα της Ελλάδα, επαναβαθμονομημένου πάνω από μία εβδομάδα. Έτσι, η αύξηση θα είναι € 900 εκατομμύρια πάνω από μία εβδομάδα.
Για το δεύτερο θέμα, επιτρέψτε μου να πω ότι η παροχή ρευστότητας, σύμφωνα με τους κανόνες μας, δεν ήταν ποτέ γραφτό να είναι απεριόριστη και άνευ όρων. Είναι απλά μία καλή ευκαιρία για να αποσαφηνίσει κάποια σύγχυση. Και επιτρέψτε μου να πρόλογο αυτό λέγοντας ότι παίρνουμε αυτά τα είδη των επικρίσεων πολύ, πολύ σοβαρά. Δεν θέλω να υποτιμά τη δυσκολία που η ΕΚΤ και το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΚΤ είχε κατά τις τελευταίες εβδομάδες για να πρέπει να λάβει αποφάσεις μεταξύ φροντίζοντας το σύστημα πληρωμής συνέχισε να εργάζεται, την παροχή ρευστότητας, η νομισματική πολιτική και να μην συσσωρεύουν υπερβολικό κινδύνου για το σύστημα του ευρώ όλα την ίδια στιγμή.
Αλλά αυτό επιτρέψτε μου να κάνω μία νομική σημείο. Πρώτα απ 'όλα, το σύστημα πληρωμών που μερικοί άνθρωποι έχουν που αναφέρονται δεν έχουν να κάνουν με τις διατάξεις της ρευστότητας. Υπάρχει ένα άρθρο στη Συνθήκη που λέει ότι ουσιαστικά η ΕΚΤ έχει την ευθύνη να προωθεί την ομαλή λειτουργία του συστήματος πληρωμών. Αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με τη λειτουργία του TARGET2, η διανομή των κερμάτων, των κερμάτων. Έτσι, όχι με την παροχή ρευστότητας, η οποία στην πραγματικότητα διέπεται από άλλη διάταξη, το άρθρο 18.1 του καταστατικού της ΕΚΤ: "Για την επίτευξη των στόχων του ΕΣΚΤ, η ΕΚΤ και οι εθνικές κεντρικές τράπεζες μπορούν να διενεργούν πιστοδοτικές και πιστοληπτικές πράξεις με πιστωτικά ιδρύματα και άλλους φορείς της αγοράς, με δανεισμό από επαρκή ασφάλεια. "Αυτή είναι η διάταξη της Συνθήκης. Όμως, οι δραστηριότητες μας δεν ήταν πράξεις νομισματικής πολιτικής, αλλά πράξεις ELA, και έτσι ρυθμίζονται με ξεχωριστή συμφωνία, η οποία κάνει ρητή αναφορά στην ανάγκη να διαθέτουν επαρκείς εξασφαλίσεις. Έτσι, όλα σε όλους, την παροχή ρευστότητας δεν ήταν ποτέ άνευ όρων και απεριόριστη.
Αλλά είναι αλήθεια ότι δεν παρέχουν αρκετή ρευστότητα στην Ελλάδα σε όλη τη διάρκεια αυτής της περιόδου; Επιτρέψτε μου να σας δώσω ένα κομμάτι των δεδομένων. Τώρα, ο μήνας με τη μεγαλύτερη εκροή καταθέσεων ήταν από τον Ιανουάριο του 2015. Αυτό ήταν ο μήνας των ελληνικών εκλογών. Η μηνιαία εκροή καταθέσεων ήταν 13,3 δις €. Η αύξηση του ELA ήταν € 35.2 δισεκατομμύρια. Ο μήνας με τη δεύτερη υψηλότερη εκροή καταθέσεων ήταν τον περασμένο μήνα, Ιούνιος 2015, και πάλι συνδέεται με αυξημένη πολιτική αβεβαιότητα που σχετίζονται με την αποτυχία των διαπραγματεύσεων και την εξαγγελία του δημοψηφίσματος. Οι μηνιαίες εκροές καταθέσεων ήταν € 8.100.000.000. Η αύξηση των χορηγήσεων του Ευρωσυστήματος για τον ελληνικό τραπεζικό κλάδο ήταν 10,3 δις €.
Έτσι, όπως έχω πει πολλές φορές, ELA αυξήθηκε από μηδέν σε σχεδόν € 90 δισεκατομμύρια, και τώρα το Ευρωσύστημα έχει μια συνολική έκθεση στην Ελλάδα περίπου € 130 δισεκατομμύρια, γεγονός που καθιστά το Ευρωσύστημα το μεγαλύτερο καταθέτη στην Ελλάδα. Εάν πάρετε το σύνολο των καταθέσεων του ιδιωτικού τομέα στην Ελλάδα, που είναι € 120 δισεκατομμύρια, ενώ η έκθεση του Ευρωσυστήματος στην Ελλάδα τώρα είναι, όπως είπα, περίπου 130 δις €. Βρίσκω λοιπόν ότι αυτές οι παρατηρήσεις δεν υπήρχε αρκετή ενίσχυση της ρευστότητας, ή ότι πραγματικά υπήρχε μια τράπεζα κίνηση που προκλήθηκε από την ΕΚΤ, ήταν απαράδεκτο, και σίγουρα αβάσιμη.
Ω, παρεμπιπτόντως, κάθε φορά που θα ανακοινώσει μια επιχείρηση ΕΛΑ είπαμε επίσης - και νομίζω ότι το είπε ρητά τον Απρίλιο - «. Και επείγουσα δανειοδοτική συνδρομή θα συνεχιστεί, ενίσχυση ρευστότητας θα συνεχίσει" Έτσι, ακόμη και την επικοινωνία-σοφός, υπήρχε πάντα μια αρκετά ανοιχτή στάση. Ωστόσο, όταν η φερεγγυότητα και η επάρκεια εξασφαλίσεων και ποιότητα προοπτικές επιδεινώθηκαν, είχαμε τη βαθμονόμηση της παροχής ρευστότητας σύμφωνα με αυτές τις εξελίξεις, και αυτό είναι το πώς πήγε, για τους λόγους που προανέφερα. Και το κάναμε, όμως, όπως είπα, ενεργώντας πάντα με την προϋπόθεση ότι η Ελλάδα θα είναι μέλος της ζώνης του ευρώ. Δεν υπήρξε ποτέ μια ερώτηση. Και αυτό είναι που μας κάνει διαφορετικούς από αυτούς που είπε, «Θα έπρεπε να κοπεί ELA πριν από πολύ καιρό." Μας ήθελε να μην σέβονται την εντολή μας, να αποφασίσει ποιος θα πρέπει να είναι μέλος της ζώνης του ευρώ και οι οποίοι δεν θα έπρεπε.
Ερώτηση: Ένα άλλο ερώτημα για την Ελλάδα, κύριε Πρόεδρε. Ποια είναι η εκτίμησή σας για τη συμφωνία, τη συμφωνία που επιτεύχθηκε με την Ελλάδα, και νομίζετε ότι θα μπορούσε να οδηγήσει σε συνθήκες που θα οδηγήσουν στη μείωση των περικοπών επί της εξασφάλισης που θέσατε πρόσφατα;
Και ένα άλλο ερώτημα, και πάλι για τη συζήτηση του Grexit, επειδή η επιλογή της εξόδου μιας χώρας του ευρώ ήταν σαφώς στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων τις τελευταίες ημέρες, και έχετε πει και στο παρελθόν ότι μία χώρα αφήνοντας μια νομισματική ένωση θα να θέσει σε κίνδυνο το σύνολο της νομισματικής ένωσης, και θα τεθεί σε αμφιβολία η ανταλλαξιμότητα των χρημάτων, έτσι τα θεμέλια του ίδιου του χρήματος. Έτσι, το γεγονός ότι το θέμα συζητήθηκε ανοιχτά, να θέσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, νομίζετε ότι αυτό θα έχει επιπτώσεις στην ισχύ του ευρώ μακροπρόθεσμα;
Ντράγκι: Σε απάντηση στο πρώτο ερώτημα, ειλικρινά διστάσετε σχολιάζοντας το πρόγραμμα ως τέτοιο. Αλλά επιτρέψτε μου να πω ένα πράγμα: για, πιστεύω, την πρώτη φορά, το κείμενο που κυκλοφόρησε στο επίπεδο των αρχηγών κρατών δεν ήταν γενική, ήταν πολύ συγκεκριμένες. Περιείχε μια εντυπωσιακή λίστα των μέτρων πολιτικής, πριν από τις δράσεις και τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις, για τις οποίες η Βουλή των Ελλήνων ζητήθηκε είτε να τεθεί σε ψηφοφορία ή να εγκρίνει τα μέτρα αυτά. Χωρίς σχολιάζοντας ειδικά γι 'αυτό, επιτρέψτε μου να πω ότι ο γενικός στόχος του εγγράφου αυτού είναι να διασφαλιστεί ότι η Ελλάδα θα γίνει μια ακμάζουσα οικονομία στη ζώνη του ευρώ. Πολύ σημαντικό χώρο στο έγγραφο αυτό δόθηκε στις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις, οπότε δεν ήταν η συνηθισμένη του προϋπολογισμού με βάση το μόνο έγγραφο. Αυτό είναι ένα πράγμα.
Το δεύτερο πράγμα είναι κάτι που είχα πει πολλές φορές: το πρόγραμμα έπρεπε να είναι ένα ισχυρό πρόγραμμα, το οποίο προωθεί την ανάπτυξη, η οποία διασφαλίζει την κοινωνική δικαιοσύνη, η οποία είναι επίσης οικονομικά βιώσιμο, και η οποία αντιμετωπίζει τα προβλήματα της χρηματοπιστωτικής σταθερότητας. Πιστεύω ότι σε γενικές γραμμές το πρόγραμμα αυτό έχει αυτά τα χαρακτηριστικά. Και τέλος, υπάρχει ένα άλλο θέμα που έχει συζητηθεί ευρέως: είναι απαραίτητη η ελάφρυνση του χρέους; Είναι αμφισβητήσεις ότι η ελάφρυνση του χρέους είναι απαραίτητη, και νομίζω ότι κανείς δεν αμφισβήτησε ποτέ ότι. Το θέμα είναι το εξής: ποια είναι η καλύτερη μορφή ελάφρυνσης του χρέους στο πλαίσιο μας, εντός του νομικού, θεσμικού πλαισίου μας; Νομίζω ότι πρέπει να εστιάσουμε σε αυτό το σημείο τις ερχόμενες εβδομάδες.
Το δεύτερο σημείο είναι για το αν το απλό γεγονός της αφού συζήτησε το ενδεχόμενο θα αποδυνάμωνε την Ένωση: Καλά, εννοώ, αν φράση αυτό τον τρόπο μπορείτε να δείτε ότι αυτό δεν είναι ένα θέμα. Υπήρξαν συζητήσεις, και πιστεύω ότι οι συζητήσεις από μόνα τους δεν αποδυναμώνουν τα απαραίτητα πράγματα - αλλά έχουν δείξει, πάλι, κάτι που έχω πει πολλές φορές: ότι αυτή η ένωση είναι ατελής. Και είναι ατελής, είναι εύθραυστη, είναι ευάλωτη, και δεν παρέχει όλα τα οφέλη που θα μπορούσε να ήταν για να ολοκληρωθεί. Έτσι, το μέλλον, τώρα πρέπει να δούμε αποφασιστικά βήματα για την περαιτέρω ενοποίηση.
Ερώτηση: Έτσι έχετε αυξήσει ELA σήμερα, αλλά είναι αρκετά από ένα διαφορικό ποσό. Πώς είναι ότι πρόκειται να αλλάξει η κατάσταση στην Ελλάδα; Για πόσο καιρό ακόμη θα έχουμε αναλήψεις των καταθέσεων περιορίζεται σε 60 € ανά ημέρα, για παράδειγμα; Οι έλεγχοι κεφαλαίων στις ξένες πληρωμές θα παραμείνουν στη θέση τους; Και αν αυτή είναι η περίπτωση, αυτό που πρέπει να συμβεί πριν δούμε μερικές από αυτές τις ελέγχων κεφαλαίου αρθεί;
Ακριβώς επιστρέφοντας στην προηγούμενη ερώτηση σχετικά με την απόφαση να παγώσει ELA: πολλά από αυτά τα επικρίσεις έχουν επικεντρωθεί γύρω από την άρνηση να παράσχει πρόσθετη δανειστή της τελευταίας υποστήριξη καταφεύγουν σε τράπεζες που το δικό σας ρυθμιστικές αρχές λένε είναι φερέγγυες. Μιλήσατε υπήρχε ένα ζήτημα, σε απάντηση στο εν λόγω ερώτημα, σχετικά με τις αποδεκτές ασφάλειες. Δεν καταλαβαίνω πώς μπορείτε να έχετε μια κατάσταση όπου υπάρχει μια έλλειψη κατάλληλων ασφαλειών, αλλά οι τράπεζες μπορούν να εξακολουθούν να κριθεί διαλύτη από τις ρυθμιστικές αρχές εδώ στο SSM.
Draghi: Στην πρώτη σας ερώτηση, σήμερα έχουμε φιλοξενήσει η Τράπεζα της αίτησης στην Ελλάδα, εντελώς και πλήρως, αν και κλιμακώνονται σε μία εβδομάδα. Αυτό είναι κατανοητό, επειδή θέλουμε να δούμε πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση. Με αυτόν τον τρόπο, έχουμε αποδεχθεί την εκτίμηση της Τράπεζας της Ελλάδα όσον αφορά τις άμεσες ανάγκες ρευστότητας που η ελληνική οικονομία έχει. Τώρα, αν τα πράγματα συνεχίσουν να προχωρήσει με θετικό τρόπο, όπως έκαναν τις τελευταίες δύο ημέρες, θα έχουμε μια φάση κατά την οποία η Τράπεζα της Ελλάδα και της ΕΚΤ, οι οποίες εργάζονται πολύ ενεργά στην παρακολούθηση της κατάστασης, θα εξετάσουμε ακριβώς τις ανάγκες της ελληνικής οικονομίας: πώς μπορούν να ικανοποιούνται σταδιακά; Ποιες είναι οι γενικές προϋποθέσεις, έτσι ώστε να είστε σίγουροι ότι είμαστε πάντα εκεί, έτοιμες να παράσχουν την ελληνική οικονομία με την αναγκαία ρευστότητα, και την ίδια στιγμή δεν κινδυνεύουμε και πάλι μια τράπεζα τρέχει;
Εν τω μεταξύ, όλες αυτές οι εξελίξεις στη βελτίωση της ποιότητας των εξασφαλίσεων που οι ελληνικές τράπεζες μπορούν να δημοσιεύουν. Διότι, βλέπετε, κάθε φορά που έχουμε μια βελτίωση στην ποιότητα των τίτλων του Ελληνικού Δημοσίου, έχουμε μια βελτίωση στην ποιότητα των εξασφαλίσεων των τραπεζών. Και όχι μόνο αυτό, γιατί όπως γνωρίζετε, ένα μεγάλο μέρος του μετοχικού κεφαλαίου, κατά πάσα πιθανότητα περισσότερο από το 50% των ιδίων κεφαλαίων των ελληνικών τραπεζών - ή μεγαλύτερων ελληνικών τραπεζών, τουλάχιστον - σχηματίζεται από πιστώσεις προς το κράτος. Έτσι, η ποιότητα των πιστώσεων αυτών βελτιώνεται ή χειροτερεύει, σύμφωνα με τις γενικές εξελίξεις και την ποιότητα του πολιτικού διαλόγου μεταξύ της ελληνικής κυβέρνησης και της ζώνης του ευρώ κράτη μέλη.
Το δεύτερο σημείο: Υπάρχουν δύο αξιολογήσεις που γίνονται δίνονται της φερεγγυότητας της τράπεζας. Η εκτίμηση σημείου-σε-χρόνο που δίνεται από τον επόπτη εξετάζει το Κοινών Μετοχών της Κατηγορίας 1 στο 4,5%, ο δείκτης συνολικής κεφαλαιακής κατά 8%, και το δείκτη Tier 1 στο 6%. Εάν πάρετε αυτούς τους αριθμούς, οι ελληνικές τράπεζες είναι φερέγγυες, και αυτό είναι ό, τι ο πρόεδρος του Εποπτικού Συμβουλίου έχει πει πολλές φορές. Ωστόσο, αν το δει κανείς προοπτικά, και μόνο στη βάση των όσων είπα για την τεράστια επιρροή που η ποιότητα του χαρτιού κυβέρνηση έχει σχετικά με τη φερεγγυότητα των τραπεζών, καλά, θα αμφισβητήσει τη φερεγγυότητά τους σε μελλοντικούς όρους, γιατί κοιτάς πώς πάνε τα πράγματα, πώς θα εξελιχθεί ο διάλογος πολιτικής, και ως εκ τούτου πως η ποιότητα του χαρτιού κυβέρνηση αλλάζει ανάλογα με τις εξελίξεις αυτές. Και ως εκ τούτου, να σας δώσει κάποιες εκτιμήσεις. Είναι στη βάση αυτής της προοπτικής αξιολόγησης που εξετάζει την ποιότητα των τίτλων του Δημοσίου, αλλά και την ποιότητα των ισολογισμών των συνολικών τραπεζών μετά από μια τέτοια παρατεταμένη ύφεση, και ως εκ τούτου με την προβλεπόμενη αύξηση των μη εξυπηρετούμενων δανείων: είναι σχετικά η βάση αυτών των δύο εκτιμήσεων - σε μεγάλο βαθμό? και άλλοι, αλλά αυτά είναι τα δύο πιο σημαντικό - ότι η συνολική χρηματοδότηση ύψους 25 δισεκατομμυρίων € διατέθηκε, από ένα πρόγραμμα μεταξύ € 82 δισεκατομμύρια και € 86 δισεκατομμύρια, διατέθηκε για το ελληνικό τραπεζικό σύστημα.
Ερώτηση: Ως κεντρικός τραπεζίτης της Ευρώπης, νομίζεις ότι είναι μια καλή ιδέα να προτείνουν την αναστρεψιμότητα του ευρώ ότι η αναστρεψιμότητα είναι στο τραπέζι, ως Γερμανός υπουργός Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε έχει γίνει τις τελευταίες ημέρες;
Draghi: Κατά μία έννοια αυτό που είπα και πριν θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν με διάφορους τρόπους: Δεν πρόκειται να σχολιάσω τις δηλώσεις των πολιτικών. Το μόνο που ξέρω τι είναι η εντολή μας. Και η εντολή μας είναι να ενεργούν με βάση την υπόθεση ότι η Ελλάδα είναι, φυσικά, και θα είναι μέλος της ζώνης του ευρώ.
Ερώτηση: Θα μπορούσατε να δοκιμάσετε και να μας δώσει μια εκτίμηση ή πρόβλεψη, όταν ο τραπεζικός κατάσταση θα ομαλοποιήσει και ίσως οι τράπεζες θα μπορούσαν να ανοίξει εκ νέου χωρίς όρια στις αναλήψεις, και οι έλεγχοι κεφαλαίων θα μπορούσε να αφαιρεθεί;
Και θα μπορούσατε να επίσης να μας πείτε γιατί υπάρχει μια συνολική έλλειψη διαφάνειας σχετικά με ELA; Θέλω να πω, εσείς μας έχετε δώσει έναν αριθμό σήμερα, αλλά συνήθως μένουμε να κυνηγήσει κάθε φορά ποια είναι η αύξηση, και αν έχετε αποφασίσει ή όχι, και αν υπάρχει ένα κούρεμα, και κατά πόσο. Γιατί δεν είναι δυνατόν απλώς να ανακοινώσει απλά, κάθε φορά που κάνετε μια απόφαση, ποια είναι η απόφαση; Η οποία στη συνέχεια έρχεται σε ένα πολύ έμμεσο τρόπο - εννοώ, ότι στο τέλος βγαίνει ούτως ή άλλως.
Ντράγκι: Ναι, εγώ ποτέ δεν αμφιβάλλω ερευνητικές ικανότητες σας. Αλλά η απάντηση στο πρώτο σημείο: είναι δύσκολο να προβλεφθεί. Γνωρίζουμε όλοι ότι είναι σαφώς προς το συμφέρον της ελληνικής οικονομίας να έχουν αυτοί οι έλεγχοι κεφαλαίων διαρκούν όσο το δυνατόν λιγότερο. Με την ευκαιρία, η ευθύνη για την άρση των ελέγχων των κεφαλαίων, καθώς και να τους επιβάλει, είναι με την ελληνική κυβέρνηση. Έτσι, αυτό είναι κάτι που η ελληνική κυβέρνηση πρέπει να αποφασίσει. Αλλά έχουμε να κάνουμε με έναν τρόπο που δεν διατρέχουν τον κίνδυνο απέναντι οποία ήμασταν έτοιμοι να τρέχει πριν από την επιβολή των ελέγχων των κεφαλαίων, δηλαδή ενός τραπεζικού πανικού, που θα άφηνε όλοι οι καταθέτες που, ουσιαστικά, χτύπησε. Οι κεφαλαιακοί έλεγχοι έχουν προστατεύσει τους καταθέτες - η οποία, παρεμπιπτόντως, σε μεγάλο βαθμό, είναι τώρα μικρών καταθετών. Η συνειδητοποίηση ότι οι έλεγχοι των κεφαλαίων εμποδίζουν την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας είναι εκεί, και η ιδέα είναι να προχωρήσουμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε, αλλά και με μια δεόντως βαθμό επιφυλακτικότητας.
Τώρα, για ELA, έχετε απόλυτο δίκιο: ότι ήταν η συνήθης - αυτό ήταν το παρελθόν, στην πραγματικότητα. Στο παρελθόν, υπήρξε κάποια επιφυλακτικότητα να δημοσιεύουν τα στοιχεία του ELA, επειδή η όλη ιδέα ΕΛΑ γεννήθηκε για να αντιμετωπιστούν οι ελλείψεις ρευστότητας των μεμονωμένων τραπεζών που είναι φερέγγυες και έχουν εξασφαλίσεις. Έτσι, η κατάσταση που αντιμετωπίστηκε με την παλαιά συμφωνία ELA ήταν εκείνη όπου μια τράπεζα η οποία ήταν φερέγγυα και με επαρκή ασφάλεια, παρ 'όλα αυτά ήταν αντιμετωπίζουν έλλειψη ρευστότητας κάποιου είδους, και θα πρέπει να προστατεύονται από την εν λόγω διευκόλυνση.
Τώρα, αυτό ήταν απολύτως κατανοητό, αν είχατε την κατάσταση αυτή, καθώς και τα ποσά και οι λεπτομέρειες της ELA ήταν να δημοσιοποιηθούν, αυτό - θεωρήθηκε, τουλάχιστον - θα μπορούσε να επιδεινώσει την κατάσταση της εν λόγω τράπεζας εκείνη τη στιγμή. Τώρα εδώ βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα εντελώς διαφορετικό set-up, όπου δεν μιλάμε για μεμονωμένες τράπεζες, αλλά μιλάμε για χώρες? τραπεζικά συστήματα. Έτσι μιλάμε για ένα συστημικό πρόβλημα, όχι πια για μια μεμονωμένη τράπεζα, ένα άτομο σύντομη θεσμό των ασφαλειών. Και έτσι είμαστε στην πραγματικότητα αναθεώρηση ανακοίνωσή μας για ELA, επειδή δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος για να κρατήσει τα πράγματα μυστικό τώρα, όταν είμαστε αντιμετώπιση ένα τεράστιο συστημικό πρόβλημα, ένα μακροοικονομικό πρόβλημα.
Ερώτηση: Έχετε πει ότι η ΕΚΤ είναι ένας οργανισμός που βασίζεται σε κανόνες, και είμαι περίεργος να μάθω σε ποιο σημείο, ή είναι αυτό το σημείο έφθασε ποτέ, όπου η ΕΚΤ πρέπει να σταματήσει, βοηθώντας την Ελλάδα, για παράδειγμα, στις 20 Ιουλίου στο υποθετική περίπτωση κατά την οποία δεν πρέπει να αποπληρωθούν τα ομόλογα; Αλλά γενικότερα, είναι κάθε περίσταση σύμφωνα με το οποίο θα προβλέπει τη διακοπή της συνδρομής Ελλάδα;
Και δεύτερον, έχετε τονίσει πολλές φορές πως είναι στο χέρι τους πολιτικούς να αποφασίσουν για το μέλλον της ευρωζώνης. Αν οι πολιτικοί ήταν να αποφασίσουν, όμως, όπως Βόλφγκανγκ Σόιμπλε θα θέλατε να, να δοθεί στην Ελλάδα μια προσωρινή έξοδος από την ευρωζώνη, η ΕΚΤ θα σεβαστεί την απόφαση αυτή; Ή τι θα κάνουμε σε μια περίσταση όπου οι πολιτικοί θα κάνουν μια τέτοια απόφαση;
Draghi: Λοιπόν, την πρώτη, περίπου 20 αποπληρωμής Ιουλίου, όλα τα στοιχεία και τις πληροφορίες μου με οδηγεί να πω ότι θα πρέπει να επιστραφεί, καθώς και το ΔΝΤ, έτσι ώστε να είναι έξω από το τραπέζι. Δεν θέλω να σκέπτονται ποιες είναι οι συνθήκες με τις οποίες οι χώρες δεν θα λάβουν τη συνδρομή του ΕΚΤ. Υπάρχουν τρία έγγραφα που θα πρέπει να εξετάσουμε: η μία είναι η συνθήκη, ένα άλλο είναι το καταστατικό της ΕΚΤ, και το τρίτο είναι η συμφωνία του ΕΛΑ. Όλα αυτά κάνουν το σημείο της φερεγγυότητας και της διαθεσιμότητας επαρκών εξασφαλίσεων. Στη συνέχεια, όπως έχετε δει μόνο στην περίπτωση της Ελλάδα, η αξιολόγηση αυτών των δύο χαρακτηριστικά δεν είναι καθόλου απλό, δεν είναι καθόλου μονοδιάστατη. Είναι το σημείο-in-time, είναι δυναμική, αυτό εξαρτάται από τον εκδότη της εν λόγω ασφάλειας? ποια είναι η φερεγγυότητα του εκδότη.
Έτσι είναι πολύ δύσκολο να σκεφτούμε ένα σύστημα όπου μπορείτε απλά να πατήσετε ένα κουμπί και να αποφασίσετε τι να κάνετε. Νομίζω ότι σε γενικές γραμμές, το Διοικητικό Συμβούλιο έχει δείξει ότι είναι ένας κανόνας που βασίζεται σε όργανο λήψης αποφάσεων, ακόμη και σε πολύ δύσκολες συνθήκες που χαρακτηρίζουν το έργο μας τους τελευταίους μήνες.
Το δεύτερο σημείο σας είναι αν θα σεβαστούμε την απόφαση των πολιτικών. Λοιπόν, αν η φράση με αυτό τον τρόπο είναι δύσκολο να απαντήσω. Αλλά θα ήθελα να είναι διαφορετικά φράση: κάνουμε σεβόμαστε τη Συνθήκη, όπως είναι σήμερα, καθώς μπορεί να γίνει αύριο; Ναι. Αυτό είναι όπου η εντολή μας κατοχυρώνεται.
Ερώτηση: Δύο ερωτήσεις, κύριε Πρόεδρε. Πρώτη στον ΕΛΑ και πάλι: υπήρχε επίσης μια απόφαση σχετικά με τις περικοπές για την ασφάλεια δίνονται για ELA;
Και η δεύτερη: Είπατε πριν ότι η περαιτέρω ολοκλήρωση είναι απαραίτητη για την ευρωζώνη? ήσουν απογοητευμένος που δεν υπήρχε πολλή συζήτηση για το λεγόμενο «έκθεση Πέντε Προέδρων" πριν από μερικές εβδομάδες;
Draghi: Όχι, δεν υπήρχε καμία απόφαση, σχετικά με κουρέματα. Θα είχε κάνει raise πριν και πήραμε καμία απόφαση σήμερα.
Όσον αφορά το θέμα της περαιτέρω ολοκλήρωσης, καλά, ξέρετε, δεν είναι τόσο πολύ αυτό που έχει σημασία είναι απογοήτευσή μου ή όχι? σαφώς υπήρχε μια τόσο περίπλοκη κλίμα επικεντρώθηκε σε ό, τι συνέβαινε στην Ελλάδα. Η αντίληψή μου είναι το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο πρόκειται να συζητήσει την έκθεση αυτή κατά την προσεχή συνεδρίαση, πιστεύω, ή η συνάντηση μετά από αυτό. Αυτό που είναι σημαντικό είναι ότι - θα απαντούσε πριν με τα ίδια λόγια - τι αυτή η εμπειρία δείχνει ότι πρέπει να δράσουμε, και μπορούμε να δράσουμε με διαφορετικούς τρόπους. Η έκθεση των πέντε προέδρων »είναι ένα μάλλον ευρύ οδικό χάρτη, αλλά στέλνει τρία μηνύματα. Πρώτα απ 'όλα, να ολοκληρωθεί η τραπεζική ένωση. Δηλαδή, να καθιερώσουν ένα σύστημα εγγύησης των καταθέσεων και την ασφάλιση του Ταμείου ενιαίο ψήφισμα. Και πάλι, οι λεπτομέρειες αυτού του ταλαντεύονται - και δεν θέλω να μπει σε πάρα πολλές λεπτομέρειες -μεταξύ ένα αμιγώς ιδιωτικού τομέα που χρηματοδοτούνται συστήματος και καθαρά αμοιβαίου, του δημόσιου τομέα που χρηματοδοτούνται συστήματος. Γι 'αυτό και θα πρέπει να αποφασίσετε εκεί, αλλά το σημαντικό πράγμα είναι να προχωρήσουμε τώρα σε αυτό το μέτωπο.
Ο δεύτερος τομέας δράσης είναι ό, τι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ξεκινήσει, δηλαδή η δημιουργία ενός Κεφαλαιαγοράς Ένωσης. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για μια περιοχή που δεν μοιράζονται ένα κοινό προϋπολογισμό, ή ομοσπονδιακό προϋπολογισμό, επειδή ένα Κεφαλαιαγοράς Ένωσης θα ήταν μια εξαιρετική βοήθεια όσον αφορά τον καταμερισμό των κινδύνων σε ολόκληρη την Ένωση. Και αυτό είναι πραγματικά ένα πολύ φιλόδοξο και σύνθετο, και πολύ πιθανόν μακρύ επιχείρηση, επειδή συνεπάγεται αλλαγές στη νομοθεσία σε διάφορα σημεία της περιοχής. Κυρίως ότι, η νομοθεσία που είναι ήδη με το εθνικό χώρες για πολύ καιρό, όπως η νομοθεσία για την πτώχευση και ούτω καθεξής.
Και τότε ο τρίτος τομέας είναι, τι οι χώρες μέλη θα το κάνουμε σε ένα ορισμένο αριθμό ετών ώστε να υπάρξει δημοσιονομική ένωση, οικονομική ένωση και πολιτική ένωση αφορά; Έτσι, η έκθεση δεν λέει ποιες χώρες πρέπει να κάνουν σε αυτόν τον τομέα. Καλεί μόνο χώρες μέλη να προβληματιστούν σχετικά με το τι είδος οδικού χάρτη που θέλουν να σχεδιάσουν για τον εαυτό τους σε αυτούς τους τομείς.
Ερώτηση: Κύριε Πρόεδρε, έχω δύο ερωτήσεις. Το πρώτο είναι, ήταν η απόφαση για ELA ομόφωνα το Διοικητικό Συμβούλιο;
Το δεύτερο είναι να γνωρίζουμε γιατί είστε τόσο σίγουροι ότι η Ελλάδα θα καταφέρει να αποπληρώσει την επόμενη Δευτέρα. Ποια λύση υπέρ σας, ίσως;
Draghi: Τώρα, σχετικά με το πρώτο σημείο, είναι πραγματικά - τεχνικά πιστεύω ότι το ερώτημα σχετικά με το αν ήταν ομόφωνη ή όχι δεν έχει τεθεί σωστά. Η απόφαση εδώ δεν είναι να αντιταχθεί στο αίτημα της Τράπεζας της Ελλάδα, και ό, τι χρειάζεστε για να αντιταχθεί είναι μια πλειοψηφία δύο τρίτων. Και αυτό δεν ήταν εκεί. Έτσι, εξ ορισμού, δεν χρειάζεται να έχετε ομοφωνία σχετικά με αυτές τις αποφάσεις, διότι δεν είναι πραγματικά αυτό που απαιτείται. [1]
Τώρα, το άλλο πράγμα είναι σχετικά με το τι μας δίνει αυτοπεποίθηση. Γνωρίζουμε ότι υπάρχει μια ιδέα χρηματοδότησης που είναι ήδη εκπονηθεί και είναι στο δρόμο του προς έγκριση. Είναι εκπονήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, την οποία θέλω να ευχαριστήσω για την ανταπόκρισή τους, για την ικανότητα σχέδια, και θέλω να ευχαριστήσω επίσης όλα τα μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης που έχουν κάνει αυτό δυνατό.Ερώτηση:. Το πρώτο είναι, επίσης, για την Ελλάδα . Τελευταία φορά που τόνισε ιδιαίτερα τη σημασία της ισχυρής εφαρμογής των μεταρρυθμίσεων, κλπ . ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ μονο Το σχεδιασμό ενός προγράμματος Αλλα ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΙ σας δίνει ΤΗ βεβαιότητα ΟΤΙ ΤΗ ΦΟΡΑ αυτή ΘΑ ΕΙΝΑΙ διαφορετικά, ιδίως αν ληφθεί υπόψη το γεγονός ότι οι Έλληνες δεν είπε ξεκάθαρα, και ότι, επίσης, ο πρωθυπουργός ο Τσίπρας είναι δημοσίως λέει ότι δεν πιστεύει στο πρόγραμμα και τη συμφωνία?
Και η δεύτερη ερώτηση, αν μου επιτρέπετε, όχι στην Ελλάδα? είναι στο QE. Το Διοικητικό Συμβούλιο έχει προσθέσει πρόσφατα κάποια εταιρικά ονόματα στον κατάλογο των επιλέξιμων QE-ομόλογα. Ήθελα απλώς να ξέρω αν μπορείτε να επεξεργαστεί λίγο για τους λόγους αυτής της απόφασης, ιδιαίτερα γιατί κρίνετε εταιρείες όπως η Enel να είναι φορείς του δημόσιου τομέα;
Draghi: Έχετε δίκιο, φυσικά. Δεν έχει σημασία ποιος θα μιλήσει, υπάρχουν, θα έλεγα, ερωτήματα σχετικά με την εφαρμογή, τη θέληση και την ικανότητα. Και έτσι αυτό είναι αυτό που είπα: θα είναι πραγματικά στην ικανότητα της ελληνικής κυβέρνησης να απαντήσει με πολιτικές αποφάσεις, με δράσεις, που θα διαλύσει τις αμφιβολίες αυτές. Δεν θέλω να χρησιμοποιήσετε άλλες λέξεις που έχουν χρησιμοποιηθεί πρόσφατα, αλλά αυτό είναι σίγουρα ένα θέμα. Αλλά επιτρέψτε μου να σας ρωτήσω, θα νομίζετε ότι είναι νόμιμη η ΕΚΤ να λαμβάνει τις αποφάσεις της με βάση τις αμφιβολίες σχετικά με την ικανότητα μιας κυβέρνησης να εφαρμόσει τα μέτρα; Αυτό δεν είναι για μας. Ακολουθούμε την εντολή.
Το επόμενο σημείο είναι σχετικά με την επέκταση του καταλόγου των οργανισμών: ειλικρινά, έχουμε λάβει αιτήματα. Αυτή η λίστα δεν είναι παγιωμένο, όπως έχετε δει. Αλλάξαμε δύο φορές. Κρατάμε την προσθήκη μέλη - η απαίτηση αυτή είναι ότι ουσιαστικά πρόκειται για οντότητες του δημόσιου τομέα. Θα εκδώσει ομόλογα που έχουν μια ορισμένη βαθμολογία, και ως εκ τούτου είναι επιλέξιμες για αγορές QE. Δεν υπάρχει καμία βαθιά στρατηγικό προβληματισμό πίσω από τη λίστα. Εμείς σίγουρα δεν θέλουν να έχουν φορείς του ιδιωτικού τομέα, γιατί τότε θα ήταν ένα διαφορετικό πρόγραμμα.
Ερώτηση: Ο κ Draghi, είτε το πιστεύετε είτε όχι, ένα άλλο ζήτημα που δεν είναι στην Ελλάδα. Στην εισαγωγική ομιλία σας λέτε ότι είστε παρακολούθηση των χρηματοοικονομικών αγορών και θα αντιδράσουν θα πρέπει να υπάρξει οποιαδήποτε εξέλιξη που οδηγεί σε μια σύσφιξη των νομισματικών συνθηκών. Εσείς δεν έχετε τη δήλωση τελευταία φορά, παρά την ύπαρξη μια περίοδος αστάθειας λίγο πριν από συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου σας, έτσι αναρωτιέμαι, έχει ότι η μεταβλητότητα οδήγησε σε περισσότερες αυστηρότερης νομισματικής πολιτικής από ό, τι είχε αναλάβει; Ή ό, τι ήταν το κίνητρό σας για τη συμπερίληψη ότι η ποινή αυτή τη φορά;
Και το δεύτερο ερώτημά μου είναι, υποθέτοντας ότι όλα θα πάνε ομαλά τώρα με την Ελλάδα, όταν είναι η πρώτη που θα μπορούσε να περιλαμβάνει πραγματικά Ελλάδα στο πρόγραμμα QE σας; Θα ήταν αυτό μετά την πρώτη επανεξέταση, αν αυτό είναι επιτυχής, ή ποιο θα είναι το χρονοδιάγραμμα εκεί;
Draghi: Είστε βέβαιοι ότι αυτή η φράση δεν ήταν σε προηγούμενη δήλωση;
Constâncio: Ήταν σε μια προηγούμενη-προηγούμενη.
Draghi: Ήταν σε δύο καταστάσεις πριν. Εδώ έχουμε τη μνήμη του θεσμικού οργάνου που λέει ότι ήταν δύο δηλώσεις πριν. [2] Έτσι, δεν υπάρχει καμία συγκεκριμένη πολιτική απόφαση που έχει πίσω από την πρόταση τώρα. Σίγουρα όμως το συζητήσαμε στις δύο τελευταίες συναντήσεις, υπήρξε μια σημαντική αύξηση της μεταβλητότητας, η οποία έχει οδηγήσει σε αύξηση των επιτοκίων. Αυτή η αύξηση των επιτοκίων θα μπορούσε να εξηγηθεί με διάφορους τρόπους, και νομίζω ότι πήγαμε μέσα από αυτό την τελευταία φορά: υψηλότερες προσδοκίες του πληθωρισμού, υψηλότερη αναμενόμενη αύξηση, ή απλά υψηλότερο ασφάλιστρο όρο. Δεν είναι σαφές ποια από αυτές τις εξηγήσεις, φαίνεται να είναι πιο ισχυρή. Πιθανώς το υψηλότερο ασφάλιστρο όρος είναι αυτός που λαμβάνει την προσοχή. Αλλά αφού είπε ότι, δεν βλέπουμε αυτό ως έχει η αλλαγή της μεσοπρόθεσμες προοπτικές για τη σταθερότητα των τιμών. Έτσι, αυτή η πρόταση ουσιαστικά λέει ό, τι έχω πει σε όλη τη διάρκεια, ότι αν είχαμε να δούμε μια αδικαιολόγητη σύσφιξη της νομισματικής πολιτικής, η οποία θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια αλλαγή στη μεσοπρόθεσμες προοπτικές για τη σταθερότητα των τιμών, τότε θα σκεφτούμε σοβαρά, και εμείς διαθέτουν μέσα για την αντιμετώπισή της.
Στη συνέχεια, για την Ελλάδα και QE: για να είναι επιλέξιμες για QE ο εκδότης οφείλει να εκδώσει μέσα που είναι επιλέξιμα για πράξεις νομισματικής πολιτικής. Έτσι, υπάρχει ένα ζήτημα να πάει πίσω σε μια αξιολόγηση που θα κάνουν τα ελληνικά ομόλογα, που είναι επιλέξιμες για τη νομισματική πολιτική.
Constâncio: Ή θα έπρεπε να υπάρχει μια παραίτηση.
Ντράγκι: Ναι, ή θα πρέπει να υπάρχει μια παραίτηση.
Δεύτερο σημείο είναι το όριο για το πόσο ομόλογα κάθε χώρας μπορούν να αγοραστούν από την ΕΚΤ. Δεδομένου ότι ορισμένες εκμεταλλεύσεις SMP θα εξοφληθεί στις 20 Ιουλίου και μετά η Ελλάδα θα συμμορφωθεί με το όριο αυτό και δεν θα υπήρχε περιθώριο για να κάνει ποσοτικής χαλάρωσης.
Στη συνέχεια, υπάρχει και μια άλλη απαίτηση - από τον τρόπο, κάποιος άφησε να εννοηθεί ή πρότεινε ότι όλες αυτές οι απαιτήσεις έχουν επινοηθεί για την Ελλάδα. Αυτό ακριβώς κάνει καμία αίσθηση. Όλες αυτές οι απαιτήσεις προέρχονται από προηγούμενα προγράμματα. Έτσι, η τρίτη προϋπόθεση είναι, δεν μπορούμε να αγοράσει ομόλογα κατά τη διάρκεια μιας περιόδου αναθεώρησης. Έτσι, η επανεξέταση πρέπει να ολοκληρωθεί επιτυχώς. Τόσο μεγάλο μέρος έτσι ώστε να είμαστε τώρα κάνει ΕΦ για Κύπρος. Έτσι νομίζω ότι είναι περισσότερο ή λιγότερο η απάντηση, και περιγράφει κατά μία έννοια τον οδικό χάρτη που έχουμε και η Ελλάδα πρόκειται να ακολουθήσετε για να καταστεί η Ελλάδα είναι επιλέξιμα για ποσοτικής χαλάρωσης.
Ερώτηση: Ακόμη και πριν από την πρώτη επανεξέταση, θα μπορούσε να το κάνει και η παραίτηση είναι στη θέση του;
Constâncio: Το θέμα είναι το εξής: όταν μια χώρα έχει βαθμολογία η οποία βρίσκεται κάτω από το investment grade που είναι το ελάχιστο, στη συνέχεια, να έχουν πρόσβαση σε πράξεις νομισματικής πολιτικής, θα πρέπει να έχει μια παραίτηση. Και η παρέκκλιση που χορηγείται αν υπάρχουν δύο προϋποθέσεις. Η πρώτη προϋπόθεση είναι ότι η χώρα πρέπει να είναι στο πλαίσιο ενός προγράμματος με την ΕΕ και το ΔΝΤ? και το δεύτερο, θα πρέπει να εκτιμηθεί ότι δεν υπάρχει αξιόπιστη συμμόρφωση με ένα τέτοιο πρόγραμμα. Και αυτό είναι ό, τι κάναμε στις 4 Φεβρουαρίου του τρέχοντος έτους, όταν παρά το γεγονός ότι η Ελλάδα ήταν ακόμη επίσημα στο πλαίσιο του δεύτερου προγράμματος, το Διοικητικό Συμβούλιο εκτίμησε ότι δεν υπήρχε αξιόπιστη συμμόρφωση. Αυτό είναι όταν κατάργησε την παραίτηση. Έτσι, το Διοικητικό Συμβούλιο θα πρέπει να αξιολογήσει, αφού υπάρχει ένα πρόγραμμα, σε κάποια στιγμή, ότι υπάρχει μια αξιόπιστη συμμόρφωση με το πρόγραμμα. Αυτό μπορεί να έρθει στο τέλος της πρώτης αναθεώρησης, επειδή αυτό θα ήταν σαφής. Το Διοικητικό Συμβούλιο μπορεί να αποφασίσει, ωστόσο, ακόμη και πριν ότι αν υπήρχε αξιόπιστη εφαρμογή. Έτσι είναι στη διακριτική ευχέρεια του Διοικητικού Συμβουλίου, είτε να περιμένετε για την αναθεώρηση ή για να το κάνουμε λίγο πριν, αν όντως υπάρχει καλή εφαρμογή του προγράμματος. Έτσι, οι δύο αυτές προϋποθέσεις πρέπει να πληρούνται πριν από την παραίτηση μπορεί να αποκατασταθεί.
Draghi: Έτσι λέει εδώ, με βάση και μετά την εφαρμογή των μέτρων και των μέτρων που περιγράφονται στη δήλωση κορυφής για το ευρώ της 12ης Ιουλίου 2015, η Ελλάδα αναμένεται να τεθεί σύντομα σε ένα τριετές πρόγραμμα ESM. Υποθέτοντας ότι αποφάσισε ότι η εφαρμογή των αναφέρεται ενέργειες και μέτρα που θα ήταν επαρκής, ένα παράθυρο δύο μηνών για PSPP (QE) σε ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου θα ανοίξει μετά το διοικητικό συμβούλιο των διοικητών του ΕΜΣ έχουν εγκριθεί επίσημα την πρώτη εκταμίευση που συνδέονται με το την έγκριση του Μνημονίου. Το παράθυρο αγορά θα πρέπει να ανασταλεί από την αρχή της πρώτης αναθεώρησης ή μετά από δύο μήνες, από την πρώτη ημερομηνία. Είναι αρκετά περίπλοκη, όπως μπορείτε να φανταστείτε. Αλλά δεν ήταν γραφτό να είναι περίπλοκη για την Ελλάδα μόνο.
Ερώτηση: Παίρνω πίσω στην εισαγωγική δήλωσή σας. Μπορείτε χειροκροτούν τη θετική επίδραση της μείωσης των τιμών του πετρελαίου σε οικιακούς και εταιρικούς οικονομικά. Την ίδια στιγμή, δεν είστε λίγο ανησυχούν ότι αυτή η μείωση κατά 15% των τιμών του πετρελαίου θα επηρεάσει τον πληθωρισμό, ώστε να επανέλθει σε αποπληθωριστικές έδαφος, μετά από μόλις 0,2% τον Ιούνιο; Αυτή είναι η πρώτη μου ερώτηση.
Το δεύτερο ερώτημα ανάγεται στο μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής Benoît Coeuré, ο οποίος προανήγγειλε τις αγορές περιουσιακών στοιχείων εφοδιάζουν με μετρητά. Και δεν υπάρχει εφοδιασμός των αγορών περιουσιακών στοιχείων, όσο ξέρω, σε εβδομαδιαία βάση τα στατιστικά στοιχεία, ώστε ό, τι συμβαίνει με αυτό; Είσαι ευχαριστημένος με, ή τι εννοείτε με αγορές frontload περιουσιακού στοιχείου, τότε;
Draghi: Πρώτα απ 'όλα, είναι απολύτως σαφές ότι η μείωση της τιμής του πετρελαίου έχει επιπτώσεις στον πληθωρισμό. Αλλά το θέμα είναι αν υπάρχουν θα είναι σταθερή δευτερογενείς επιδράσεις στον πληθωρισμό. Και εμείς πιστεύουμε ότι οι αποφάσεις νομισματικής πολιτικής της ΕΚΤ να αποφύγει τις δευτερογενείς επιδράσεις από την πτώση της τιμής του πετρελαίου τον Ιανουάριο, και θα συνεχίσει να το πράττει τώρα. Έτσι διευκολυντική νομισματική πολιτική μας θα αποφευχθεί ο κίνδυνος αυτός σταθερά χαμηλότερο πληθωρισμό μεσοπρόθεσμα.
Το δεύτερο σημείο, λυπάμαι, δεν έχω να σας διαψεύσω. Εκεί έχει προεφοδιασμό. Με την ευκαιρία, γιατί θα πρέπει να υπάρχει εμπροσθοβαρής; Λοιπόν, θα πρέπει να υπάρχει προεφοδιασμός γιατί συνήθως οι άνθρωποι εργάζονται λιγότερο τον Αύγουστο, και έτσι υπάρχει λιγότερο από μια αγορά, τότε. Όπως και το Δεκέμβριο. Ώστε να είναι έτοιμοι, ναι; Και ειλικρινά, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει να υπάρχει ένα τέτοιο δράμα. Τον Αύγουστο, μήνα δεν έρχεται απροσδόκητο. Έτσι, γι 'αυτό ο κ Coeuré πρότεινε - είπε, στην πραγματικότητα - ότι θα πρέπει να υπάρχει προεφοδιασμό. Προεφοδιασμός είχε πραγματοποιηθεί. Ήταν κατά € 3.000 εκατομμύρια το Μάιο και € 3.000 εκατομμύρια τον Ιούνιο. Είναι πιθανό να είναι ελαφρώς λιγότερο τον Ιούλιο. Και έτσι κατά κάποιο τρόπο να καταλάβω τι πρόκειται να συμβεί τον Αύγουστο.
Πηγή: Hellasforce.com 


newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.