Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα, Κυριακή 22 Δεκεμβρίου, ....

Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ, ΕΚΤΙΘΕΤΑΙ...

Μια πρόσφατη ''Μάχη'' του Δημάρχου,
για την επιβίωση μιας εταιρείας...

  Ήταν Μάρτιος του 2015, όταν έγινε καταγγελία στην Τροχαία Ιτέας με κοινοποίηση στην Εισαγγελία Αμφίσσης, για την δραστηριότητα των φορτηγών αυτοκινήτων, τα οποία κινούμενα επί της εθνικής οδού Ιτέας-Γαλαξειδίου-Αντιρρίου στο ύψος της ''Καμιώτισσας'', έστριβαν προς την παραλία και εκεί εναπόθεταν το φορτίο τους.  Το οποίο ήταν μετάλλευμα βωξίτη.
Αμέσως επανήρχοντο επί του οδοστρώματος της εθνικής οδού και εκατευθύνοντο προς τα λατομεία της εταιρείας ''Ευρωπαϊκοί Βωξίτες Α.Ε.'' στην Γκιώνα, προκειμένου να επαναλάβουν το δρομολόγιό τους.

  Σε εκείνο το σημείο της εθνικής οδού, συναντάτε ο παλαιός δρόμος Ιτέας -Γαλαξειδίου και υπάρχει και η εν χρήσει έξοδος προς Τριταία και Αγία Ευθυμία.  Εκεί δε, είχαν τοποθετηθεί''μπάρες'' από την Δ.Ε.Σ.Ε. ώστε να μην είναι δυνατή η είσοδος και η έξοδος οχημάτων από και προς την εθνική οδό. Το τμήμα του παλαιού δρόμου από το ''Λαρνάκι'' μέχρις εκείνου του σημείου το έχει οικειοποιηθεί εδώ και πολλά έτη η Εταιρεία, χωρίς βεβαίως να είναι ιδιοκτησία της.  Επίσης να σημειωθεί ότι, δεν υφίσταται κόμβος, ούτε πλάτωμα  δίπλα από την οδό, υπάρχει διπλή γραμμή, δεν υπάρχει σήμανση και το πλάτος του οδοστρώματος σε εκείνο το σημείο, είναι αρκετό μόνον για τα δυο ρεύματα κυκλοφορίας.  Ένα προς την κάθε κατεύθυνση.
 
Οι ''μπάρες''αφαιρέθησαν. Όχι βέβαια από μόνες τους.  Και τα φορτηγά αυτοκίνητα με τον βωξίτη, αντί να κάνουν χρήση της εσωτερικής διαδρομής (τον παλιό δρόμο από το''Λαρνάκι'' έως την''Καμιώτισσα''), προτιμούσαν την εθνική οδό για ευνοήτους λόγους.

  Έγινε όμως η καταγγελία.  Και η Τροχαία Ιτέας, θεώρησε σκόπιμο να ενημερώσει τον Δήμο Δελφών μαζί με την Εισαγγελία (αρ. πρωτ. 2501/10/110)

Και τότε, αναλαμβάνει ο Δήμαρχος από μόνος του, να δώσει μια ''Μάχη'' όπως περιγράφει και στο πρόσφατο Δ.Τ., για να προασπισθεί την ...επιβίωση της εταιρείας!...  Με το παρακάτω δημοσιευόμενο έγγραφό του, ισχυρίζεται ότι ο Δήμος Δελφών είναι ''υπέρ'' του να παραμείνει ανοικτός ο δρόμος (ο οποίος όμως ήταν κλειστός).

  Όμως, στις 24 Μαρτίου 2015, ότε και υπέγραψε την εν λόγω επιστολή ο κος Δήμαρχος, δεν υπήρχε καμιά εκπεφρασμένη άποψη του Δήμου Δελφών για το άνοιγμα της ''μπάρας'' σε εκείνο το σημείο.  Για τον απλούστατο λόγο, για να το ζητήσει αυτό ο Δήμος από την Δ.Ε.Σ.Ε.(μιας και δεν έχει δικαιοδοσία για να το εγκρίνει),  θα έπρεπε να συντάξει κάποια Μελέτη για την δημιουργία κόμβου σε εκείνο το σημείο.  Αλλά και αυτό θα ήταν αδύνατο, γιατί εκείνο το σημείο, είναι εκτός σχεδίου πόλεως και άπτεται της ευθύνης των Τεχνικών Υπηρεσιών της Περιφέρειας.

  Αστόχησε λοιπόν ο κος Δήμαρχος και εξετέθη στην προσπάθειά του (αυτοβούλως!)  να βοηθήσει στην ...επιβίωση της εταιρείας.  Και προκειμένου να ''καλυφθεί'' το εντοπισμένο από πολλούς λάθος του, προσπάθησε να το νομιμοποιήσει μέσω του Δημοτικού Συμβουλίου. 
Έτσι, στις 26-3-2015 (2 ημέρες μετά), στην δημοσιοποίηση της Προσκλήσεως για την συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Δελφών της 30ης Μαρτίου 2015, εσυμπεριελήφθη και το θέμα για τις ''μπάρες'' στην Καμιώτισσα!...

  Υπήρχε και και κάποια εισήγηση, η οποία ομιλούσε για την δυνατότητα των ιδιοκτητών από την Αγία Ευθυμία, να ...επισκέπτονται την περιουσία τους!
Όπως όμως φαίνεται από τον παρακάτω δημοσιευόμενον χάρτη, εκεί υπάρχει μόνον μια ακίνητη ιδιοκτησία : Αυτή της πρώην εταιρείας ''S&B'' και νυν ''Ευρωπαϊκοί Βωξίτες Α.Ε.''...
 
Ο δε χάρτης (παρ' ότι εμφανίζει ακόμη και τον παλαιό δρόμο ως ιδιοκτησία της εταιρείας!...), είναι αναπόσπαστο τμήμα από την Μ.Π.Ε. της εταιρείας, όταν εδίνοντο ''Μάχες'' για να εξασφαλίσει την άδεια λειτουργίας των εγκαταστάσεών της στο ''Λαρνάκι'', για τα επόμενα 10 έτη.   Και αυτήν την Μ.Π.Ε. μαζί με τον χάρτη, την είχε ψηφίσει και ο Δήμαρχος, σε εκείνη την ανεκδιήγητη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 11-11-2011. 
Να υπενθυμίσουμε μόνον ότι, ο τότε Δήμαρχος Νικ. Φουσέκης, είχε ειπεί τότε το περίφημο ''Η Ιτέα είναι από την φύση της μεταλλευτική και έτσι θα παραμείνει!...'', ενώ Πρόεδρος του Σώματος ήταν ο νυν Δήμαρχος...

   Μετά όμως, από το σχετικό ...''κράξιμο'' άμα τη εμφανίσει της Ημερησίας Διατάξεως, το θέμα για τις ''μπάρες'', δεν έφθασε ποτέ να συζητηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο.  Απεσύρθη!

  Παρέμενε όμως το πρόβλημα :
- Η Καταγγελία να υπάρχει και να την επεξεργάζεται η Εισαγγελία,
- η Εταιρεία να αγνοεί τους πάντες και τα πάντα και να λειτουργεί κατά το δοκούν, θεωρώντας δεδομένη την νικηφόρα έξοδό της από αυτήν την ''Μάχη'',
- η Τροχαία να μην γνωρίζει τι να κάνει
- και η Δ.Ε.Σ.Ε. να είναι ξεκάθαρη για το θέμα από το 2010 (αρ.πρωτ. 9475/2-11-2010)
Και πάνω από όλα αυτά, ένας Δήμαρχος εκτεθειμένος...

   Σε αυτό το σημείο, εφαρμόσθη ο αρχαιοελληνικός μηχανισμός της εξόδου από το αδιέξοδο :  
Ο από μηχανής θεός!   Και δεν ήταν τίποτε άλλο από την έκτακτη εμφάνιση τουΠεριφερειάρχη, προς τιμήν του οποίου, μέχρι και έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο επραγματοποιήθη.  Εκεί δε ο παντοδύναμος Περιφερειάρχης ομολόγησε ότι, η απόφαση για την απόσυρση των ''εμποδίων'', ήταν δική του!...   Από μόνος του!   Ούτε Τεχνικές Υπηρεσίες, ούτε Μελέτη, ούτε εισηγήσεις και βεβαίως ούτε λόγος για την ασφάλεια των κινουμένων στο οδικό δίκτυο...

  Κύριε Δήμαρχε,
Ο λογαριασμός είναι πρό των πυλών.  Και όλοι μας θα πληρώσουμε. Πληγωμένοι, αγνοημένοι και εκτεθειμένοι.  Όλοι μας.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.