Στις 13:00 περίπου το μεσημέρι έφθασε στο Λιανοκλάδι το τραίνο στην πρώτη δοκιμαστική διαδρομή Τιθορέας - Λιανοκλάδι, μέσα από την σήραγγα του Καλλιδρόμου.....
Το τμήμα Τιθορέα – Λιανοκλάδι αναμένεται να δοθεί σε εμπορική χρήση στα τέλη Ιανουαρίου, αλλά για ντιλεζοκίνητα τρένα. Η ηλεκτροκίνηση θα παραδοθεί τους επόμενους μήνες (ίσως έως τον Απρίλιο).
Αυτό σημαίνει ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα μπορεί να δρομολογεί ηλεκτροκίνητα τρένα έως το Λιανοκλάδι, ωστόσο στο Λιανοκλάδι θα γίνεται αλλαγή σε ντιζελομηχανή, η οποία θα εξυπηρετεί μέχρι τον Παλαιοφάρσαλο, όπου τα βαγόνια θα τα έλκει ηλεκτρομηχανή έως τη Θεσσαλονίκη.
Σε 3,5 ώρες, το Αθήνα – Θεσσαλονίκη, με την ολοκλήρωση των έργων έως το Δομοκό
Το τμήμα Τιθορέα – Λιανοκλάδι εντάσσεται το τμήμα Τιθορέα – Λιανοκλάδι – Δομοκός, στο οποίο υλοποιείται η ολοκλήρωση της κατασκευής «Νέας Διπλής Σιδ/κής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων» (ΣΓΥΤ), μήκους 106 χιλιομέτρων, εξοπλισμένης με σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση, ΕΤCS-level1, τηλεπικοινωνίες και ηλεκτροκίνηση και η οποία θα αντικαταστήσει την υφιστάμενη μονή γραμμή, φτωχών γεωμετρικών χαρακτηριστικών, μήκους 122 χιλιομέτρων.
Στην ερώτηση στον Υπουργό, για το κομμάτι Τιθορέας - Λιανοκλάδι μέσω της παλαιάς γραμμής ,ο κος Σπίρτζης διαβεβαίωσε πως ΄΄δεν θα εγκαταλειφθεί και θα αξιοποιηθεί και τουριστικά και για μικρής κλίμακας συγκοινωνία ΄΄.
Επιστολή διαμαρτυρίας του Προέδρου της Τ.Κ. Αργύρη Μουλαρά
Θέμα: Επιστολή Διαμαρτυρίας
Κύριε Υπουργέ
Εμείς οι κάτοικοι της Πολυδρόσου , ενός χωριού 1200 κατοίκων, θέλουμε να εκφράσουμε την ανησυχία μας αλλά και την δυσαρέσκεια μας για την επαπειλούμενη κατάργηση της παλαιάς ιστορικής
σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέας. - Λιανοκλαδίου.
Όπως ίσως γνωρίζετε η παραπάνω γραμμή εξυπηρετεί τους κατοίκους δώδεκα και πλέον χωριών και δεδομένου ότι δεν υπάρχει άλλο μέσον δημόσιας συγκοινωνίας δημιουργείται μείζον πρόβλημα μετακίνησης.
Οι κάτοικοι της περιοχής ,οι περισσότεροι χαμηλών εισοδημάτων,θα πρέπει να μισθώνουν ταξί έως τον σταθμό της Τιθορέας για να ταξιδέψουν Αθήνα ή Λαμία,με κόστος 25 -40 ευρώ ανάλογα με την απόσταση.
Θα παρακαλούσαμε να εξετάσετε με προσοχη το αίτημα μας
και να διατηρηθούν τα δύο υπάρχοντα δρομολόγια ,ένα πρωί και ένα βράδυ .
Ευελπιστώντας ότι θα το δείτε θετικά και δεν θα δημιουργηθεί ένα επί πλέον κοινωνικό πρόβλημα
στην περιοχή μας , περιμένουμε ενέργειες σας.
Με εκτίμηση
Αργύρης Μουλαρας
Ευχόμαστε να τηρηθεί η δέσμευση του Υπουργού και η ''τουριστική''της αξιοποίηση να περιλαμβάνει έστω τα δύο απαραίτητα δρομολόγια για εξυπηρέτηση των κατοίκων της περιοχής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΠΕΤΥΧΑΝ.ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΑΝΕΔΕΙΞΑΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ.,
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακάρι να ακουστούν τα αιτήματα γιατί αλλιώς τα χωριά αυτά θα ερημώσουν και τουριστικά αλλά και απο τους ανθρώπους που επέλεξαν την αποκέντρωση και εξυπηρετούνται για τις δουλειές τους με το τραίνο... Το να κοπεί η γραμμή κάθε αλλο παρά θετικό είναι για αυτά τα χωριά και δεν το λες βήμα προς την ανάπτυξη αλλά προς της καταστροφή....
ΑπάντησηΔιαγραφή