Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα, Κυριακή 22 Δεκεμβρίου, ....

Παρασκευή 22 Αυγούστου 2014

Ο ΣΥΡΙΖΑ Φθιώτιδας για τα διόδια σε Μπράλο και Μώλο...

Εν μέσω οικονομικής κρίσης, αύξησης της ανεργίας, και ολοένα  και μεγαλύτερης εξαθλίωσης στους μισθούς και τις συντάξεις, πολλαπλασιάζονται οι σταθμοί διοδίων  σε όλη της χώρα και οι πολίτες καλούνται να πληρώσουν νέα αυξημένα διόδια. ...



Στη Φθιώτιδα που ήδη είναι υπέρογκα επιβαρυμένη με διόδια ανακοινώθηκε η έναρξη λειτουργίας των πλευρικών διοδίων στο Μώλο και τον Μπράλο πριν καν  κατασκευασθούν οι προβλεπόμενοι παράδρομοιΝέος πλευρικός σταθμός διοδίων προβλέπεται να λειτουργήσει και  στην είσοδο της Λαμίας   με την ολοκλήρωση των έργων καθώς και μετωπικά διόδια στην Αγία Παρασκευή. Με  την παράδοση στην κυκλοφορία της παράκαμψης της Στυλίδας θα τεθούν σε λειτουργία δυο νέοι πλευρικοί σταθμοί διοδίων στην Αγία Μαρίνα και στις Ράχες! Επιπρόσθετα  οι κατασκευάστριες εταιρείες ΝΕΑ ΟΔΟΣ και ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣΑΙΓΑΙΟΥ παρά τις διαβεβαιώσεις Χρυσοχοϊδη προχώρησαν σε  νέες υπέρογκες αυξήσεις του αντιτίμου των διοδίων Τραγάνς και Πελασγίας στις αρχές του χρόνου.



Το υπέρογκο χαράτσι των  διοδίων είχε σαν αποτέλεσμα την αύξηση της κίνησης ακόμη και βαρέων οχημάτων σε επικίνδυνους παράπλευρους δρόμους με μεγάλο  κίνδυνο ατυχημάτων. Η εμπειρία των κατοίκων της Τραγάνας είναι ενδεικτική του προβλήματος αυτού που θα βιώσουν και άλλες περιοχές της Φθιώτιδας με τους σχεδιαζόμενους νέους σταθμούς διοδίων.

Τα υπέρογκα διόδια  εμποδίζουν την μετακίνηση ακόμη και μέσα στα όρια ενός Δήμου,δημιουργώντας σοβαρά προβλήματα στην επαγγελματική  και κοινωνική ζωή των κατοίκων καικαταργώντας στην πράξη το δικαίωμα του πολίτη στην ελεύθερη μετακίνηση.

Η προκλητικότητα των κατασκευαστικών κοινοπραξιών δεν είναι τυχαία. Βασίζεται στιςαποικιοκρατικές συμβάσεις παραχώρησης που ψήφισαν το 2007 στη βουλή οι βουλευτές της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και του ΛΑΟΣ  και στα προνόμια που τους παρέχονται   με τις νέες αναθεωρημένες συμβάσεις επανέναρξης των έργων  που ψήφισε η συγκυβέρνηση Σαμαρά το2013. Οι  συμβάσεις αυτές προβλέπουν  τεράστιες αυξήσεις στα διόδια και παραχώρηση των δικαιωμάτων του Δημοσίου από τα έσοδα στους μεγαλοεργολάβους και τις τράπεζες πριν ακόμα ολοκληρωθούν τα έργα. Επί πλέον το δημόσιο κατέβαλε  άμεσα στις κατασκευαστικές κοινοπραξίες  1,8 δισ. ευρώ, για την επανέναρξη των έργων στους τέσσερις αυτοκινητοδρόμους, παραπέμποντας στο άγνωστο μέλλον την κατασκευή του δύσκολου κομματιού της Ε65. Δηλαδή, οι παραχωρησιούχοι με την ανοχή της συγκυβέρνησης επέβαλαν   συμβάσεις λεηλασίας  των πολιτών και της δημόσιας περιουσίας.

Για την εφαρμογή των σχεδίων τους οι μεγαλοεργολάβοι βασίστηκαν στην στήριξη  των κυβερνητικών βουλευτών, τη σιωπή των  ελεγχόμενων από τη συγκυβέρνηση αυτοδιοικητικών αλλά και στην ποινικοποίηση των αγώνων του κινήματος ενάντια στα διόδια.

Ο ΣΥΡΙΖΑ Φθιώτιδας  έχει καταγγείλει από την πρώτη στιγμή  στη Βουλή τις ληστρικές συμβάσεις παραχώρησης των οδικών αξόνων  στους μεγαλοεργολάβους  και  βρέθηκε στο πλευρό  των πολιτών που αγωνίζονταν για το δικαίωμα σε δρόμους ελεύθερους για όλους.

Σήμερα, απέναντι στις νέες προκλήσεις η απάντηση  του λαού της Φθιώτιδας πρέπει να είναι ηχηρή. Καλούμε όλους της φορείς και τους πολίτες σε ενωτικές  μαζικές κινητοποιήσεις  ώστε να μην επιτρέψουμε να  λειτουργήσει κανένας νέος σταθμός διοδίων στη Φθιώτιδα και να επιβάλουμε   να δημιουργηθεί  ένα ολοκληρωμένο και σύγχρονο παράπλευρο οδικό  δίκτυο   για την ασφαλή μετακίνηση μας μέσα στο Νομό. 

Δεν έχουμε αυταπάτες. Η επίθεση στο εισόδημά μας μέσω των διοδίων ήταν μια αρχή για τηγενικευμένη σημερινή  πολιτική ιδιωτικοποίησης των κοινωνικών αγαθών (νερό- υγεία- παιδεία- ηλεκτρική ενέργεια-δρόμοι, αιγιαλοί, ιαματικά ). 

Ο ΣΥΡΙΖΑ  ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ  υπερασπίζεται το δικαίωμα σε δρόμους ελεύθερους για όλους και καλεί σε ένα ενωτικό μέτωπο πάλης  για την  προάσπιση της δημόσιας περιουσίας και  την επανάκτηση κάθε κοινωνικού αγαθού   που ιδιωτικοποιείται,  για  την απαλλαγή της χώρας από τα μνημόνια, την τρόικα και το υποτελές  ντόπιο πολιτικό κατεστημένο.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.