Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα, Κυριακή 22 Δεκεμβρίου, ....

Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Τέλη κυκλοφορίας και φόρος πολυτελείας μαζί! Δείτε αναλυτικά πόσο θα πληρώσουμε


Ένα εκκαθαριστικό σημείωμα προσανατολίζεται να αποστείλει το υπουργείο Οικονομικών – Δείτε αναλυτικά πόσο θα πληρώσουμε. O φόρος πολυτελούς διαβίωσης και τα τέλη κυκλοφορίας για ΙΧ μεγάλου κυβισμού έρχονται "πακέτο" το τελευταίο δίμηνο του 2013....
 
Αυτό σημαίνει ότι οι όσοι διαθέτουν αυτοκίνητο από 1.929 μέχρι 4.700 κυβικά θα κληθούν να πληρώσουν φόρο από 947 έως 5.140 ευρώ.
 
Από τα μέσα Οκτωβρίου θα μπορούν οι κάτοχοι αυτοκινήτων να εκτυπώνουν από την ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ), τα ειδοποιητήρια για τα τέλη κυκλοφορίας του 2014, προκειμένου να τα εξοφλήσουν στις τράπεζες ή στα ΕΛΤΑ.
 
Υπενθυμίζεται ότι το επιτελείο του υπουργείου αποφάσισε να φορολογήσει τους ιδιοκτήτες αυτών των αυτοκινήτων ανεξάρτητα της τελικής αξίας του οχήματος. Την ίδια ώρα, κάτοχοι πολυτελών αυτοκινήτων μικρότερου κυβισμού δεν θα δώσουν ούτε ένα ευρώ στην εφορία, εξ' αιτίας της αδιανόητης αυτής ρύθμισης.
 
Μάλιστα ακόμη και αν κάποιος έχει πωλήσει το όχημά του μέσα στο 2013 ή ακόμη έχει καταθέσει πινακίδες το τρέχον έτος δεν γλυτώνει από το νέο «χαράτσι» καθώς αφού το μέτρο ισχύει αναδρομικά από τη χρήση του 2012.
 
Φόρος πολυτελείας
 
Οσοι έχουν στην κατοχή τους οχήματα μεγάλου κυβισμού -πάνω από 1.929 κ. εκ-, θα πρέπει να προετοιμαστούν για να πληρώσουν τον φόρο πολυτελείας.
Ο φόρος πολυτελείας υπολογίζεται σε ποσοστό 5% επί του ετήσιου τεκμηρίου διαβίωσης για οχήματα έως 2.500 κυβικών εκατοστών και με συντελεστή 10% για αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού, αλλά και πισίνες.
Τα οχήματα που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά από το 2008 έως και το 2012, δεν έχουν έκπτωση στο τεκμήριο, ενώ τα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν από το 2003 έως και το 2007 έχουν έκπτωση 30% στο τεκμήριο και κατά συνέπεια έκπτωση 30% στον φόρο πολυτελούς διαβίωσης.
 
Τα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά πριν από το 2003, δεν επιβαρύνονται με φόρο πολυτελούς διαβίωσης, αλλά μόνο με τα τέλη κυκλοφορίας.
Παραδείγματα φόρου πολυτελείας
 
•Για Ι.Χ. 1929 κ.ε. 5ετίας ο φόρος πολυτελείας υπολογίζεται σε 418,70 ευρώ.
 
•Για Ι.Χ 2.000 κ.ε. 5ετίας, με έτος κυκλοφορίας το 2010, ο φόρος πολυτελείας υπολογίζεται σε (8.800 x 5%= 440 ευρώ
•Για Ι.Χ. 2.000 κ.ε. 5ετίας, με έτος κυκλοφορίας το 2009 ο φόρος πολυτελείας υπολογίζεται σε (8.800 x 5%= 440 ευρώ - 30% έκπτωση= 308 ευρώ).
•Για Ι.Χ. 3.000 κ.ε. πενταετίας ο ο φόρος πολυτελείας υπολογίζεται σε 1.780 ευρώ (17.800 x 10%)
 
Τέλη κυκλοφορίας 2014
 
Οι πολίτες είτε με τον κωδικό τους για το Taxisnet είτε με τον ΑΦΜ τους μπορούν να βρίσκουν το ειδοποιητήριο πληρωμής, να το τυπώνουν και ακολούθως να το εξοφλούν σε τράπεζες, ταχυδρομεία, εφορίες ή μέσω web banking.
 
Τα τέλη εξοφλούνται έως τις 31 Δεκεμβρίου 2013 και αν δεν αλλάξει κάτι το κόστος θα είναι ίδιο με το περσινό και θα διαμορφώνεται ως εξής:
•Από 51 κ.ε. μέχρι 300 κ.ε. 22 ευρώ
•Από 301 κ.ε. μέχρι 785 κ.ε. 55 ευρώ
•Από 786 κ.ε. μέχρι 1.071 κ.ε. 120 ευρώ
•Από 1.071 κ.ε. μέχρι 1.357 κ.ε. 135 ευρώ
•Από 1.358 κ.ε. μέχρι 1.548 κ.ε. 240 ευρώ
•Από 1.549 κ.ε. μέχρι 1.738 κ.ε. 265 ευρώ
•Από 1.739 κ.ε. μέχρι 1.928 κ.ε. 300 ευρώ
•Από 1.929 κ.ε. μέχρι 2.357 κ.ε. 660 ευρώ
•Από 2.358 κ.ε. μέχρι 3.000 κ.ε. 880 ευρώ
•Από 3.001 κ.ε. μέχρι 4.000 κ.ε. 1.100 ευρώ
•Από 4.001 κ.ε. και άνω 1.320 ευρώ
 
Επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1/11/2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα:
Κλιμάκιο εκπομπών CO2 (γρ./χλμ.) -
Ετήσια τέλη κυκλοφορίας ανά γραμ. εκπομπών σε ευρώ:
 
•0 - 100 γρ./χλμ. - ευρώ
•101 - 120 γρ./χλμ. 0,90 ευρώ
•121 - 140 γρ./χλμ. 1,10 ευρώ
•141 - 160 γρ./χλμ. 1,70 ευρώ
•161 - 180 γρ./χλμ. 2,25 ευρώ
•181 - 200 γρ./χλμ. 2,55 ευρώ
•201 - 250 γρ./χλμ. 2,80 ευρώ
•'Ανω των 251 γρ./χλμ. 3,40 ευρώ
 
 
 defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.