Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα, Κυριακή 22 Δεκεμβρίου, ....

Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Η Βουλευτής Φωκίδας, κ. Ασπασία Μανδρέκα αντίθετη στο ενδεχόμενο μείωσης οργανικών θέσεων στα σχολεία της Φωκίδας


Γραφείο Βουλευτή Φωκίδας
   Ασπασίας Π. Μανδρέκα

Δ Ε Λ Τ Ι Ο   Τ Υ Π Ο Υ 
ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΦΩΚΙΔΑΣ

            Σχετικά με το από 2-4-2013 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού το οποίο απεστάλη...
στους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης και με το οποίο καλούνταν οι τελευταίοι να δηλώσουν την οργανικότητα των σχολικών μονάδων της περιοχής ευθύνης τους και εν συνεχεία να διατυπώσουν τις απόψεις τους για σχετικές μεταβολές ως προς αυτή, (οργανικότητα), ενημερώνουμε ότι:
Η Βουλευτής Φωκίδας, κ. Ασπασία Μανδρέκα, έχοντας ενημερωθεί αποκλειστικά και μόνο από τους αιρετούς αλλά και τους τοπικούς φορείς του Πολυδρόσου, οι οποίοι αντιδρώντας άμεσα τής παρέδωσαν την Κυριακή, 7-4-2013, το από 5-4-2013 Ψήφισμα αλλά και το υπ’ αριθμ. 3/2013 Πρακτικό Συνεδρίασης του Τοπικού Συμβουλίου Πολυδρόσου, (σημειώνουμε, δε, ότι μέχρι και την ώρα που γράφεται το παρόν Δελτίο κανένας άλλος φορέας, σύλλογος διδασκόντων ή σύλλογος γονέων και κηδεμόνων, δεν έχει ενοχλήσει τη Βουλευτή για το εν λόγω θέμα), προέβη στις εξής ενέργειες:

  1. Χθες, 10-4-2013, η Βουλευτής πραγματοποίησε συνάντηση στο Υπουργείο Παιδείας με τον Γενικό Γραμματέα του, κ. Αθανάσιο Κυριαζή. Στη διάρκεια της μεταξύ τους συνάντησης η Βουλευτής αφού μετέφερε την ανησυχία που έχει προκαλέσει το προαναφερθέν έγγραφο, εξήγησε τις ιδιαιτερότητες των υφισταμένων σχολείων και δήλωσε ρητά την κάθετη αντίθεση της στο ενδεχόμενο μείωσης οργανικών θέσεων στα σχολεία της Φωκίδας η οποία θα οδηγήσει σε υποβάθμιση του επιπέδου της Εκπαίδευσης, ενώ στη συνέχεια ζήτησε να ενημερωθεί για τις προθέσεις του Υπουργείου.
Από την πλευρά του ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου, δήλωσε στη Βουλευτή ότι, αφενός, κάθε έτος αυτή την εποχή ζητούνται οι απόψεις των Διευθυντών Εκπαίδευσης για τα θέματα οργανικότητας, αλλά και, αφετέρου, ότι το Υπουργείο σχεδιάζει μια πλατφόρμα για βέλτιστη κατανομή των θέσεων. Διαβεβαίωσε, όμως, τη Βουλευτή ότι ο υποδεικνυόμενος υπολογισμός των οργανικών θέσεων ανά συγκεκριμένο σχολείο, ο οποίος αναφέρεται στο σχετικό έγγραφο, δεν αποτελεί, σε καμία περίπτωση, απόφαση του Υπουργείου για το κάθε αναφερόμενο στο έγγραφο σχολείο. Τόνισε, μάλιστα, ότι το ζήτημα βρίσκεται σε διερευνητικό στάδιο ενώ δεσμεύτηκε ότι θα είναι σε συνεχή επικοινωνία και συνεργασία με τη Βουλευτή.
  1. Επιπρόσθετα, σήμερα, 11-4-2013, η Βουλευτής, στα πλαίσια του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου, κατέθεσε σχετική Ερώτηση προς τον Υπουργό Παιδείας, η οποία έλαβε αριθμ. πρωτ. κατάθεσης 9521/11-4-2013 και της οποίας το περιεχόμενο έχει επί λέξει:

ΑΣΠΑΣΙΑ ΜΑΝΔΡΕΚΑ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΦΩΚΙΔΑΣ
ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ: ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ


ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού,
κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο.


Θέμα: «Οργανικές θέσεις σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο Νομό Φωκίδας για το σχολικό έτος 2013-2014».

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Διεύθυνση Διοικητικών Υποθέσεων της Γενικής Διεύθυνσης Διοίκησης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, απέστειλε την 2α-4-2013 στους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης εγκύκλιο στην οποία αναφέρεται:
«Από ελέγχους που έχουν διεξαχθεί στα καταχωρημένα στοιχεία του Ηλεκτρονικού Συστήματος καταγραφής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έχει διαπιστωθεί ότι μεγάλος αριθμός σχολικών μονάδων διατηρεί αυξημένη οργανικότητα, η οποία είναι δυσανάλογη με το μαθητικό δυναμικό που έχει στο ενεργητικό της. Εν όψει της έκδοσης Υπουργικών Αποφάσεων σχολικών μεταβολών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σας αποστέλλουμε πίνακες Δημοτικών σχολείων και Νηπιαγωγείων των περιοχών ευθύνης σας και παρακαλούμε για τις απόψεις σας σχετικά με την οργανικότητά τους».
Ειδικότερα, με το ανωτέρω έγγραφο το Υπουργείο Παιδείας καλεί τους Διευθυντές Εκπαίδευσης να δηλώσουν την οργανικότητα των σχολικών μονάδων της περιοχής τους και, αφού τούς προτείνει τον τρόπο υπολογισμού της οργανικότητας που θα πρέπει αυτές να έχουν, τούς ζητά να εκφράσουν τις απόψεις – προτάσεις τους και μάλιστα μέχρι την 5η-4-2013.
Επειδή, πρώτα από όλα, θεωρούμε ότι το χρονικό περιθώριο των τριών, (3), ημερών που χορηγήθηκε από το Υπουργείο στους Διευθυντές Εκπαίδευσης, ώστε να διατυπώσουν τις απόψεις τους, είναι εξαιρετικά σύντομο και πιεστικό σε σχέση με τη σπουδαιότητα του θέματος.
Επειδή, εξάλλου, η «υποδεικνυόμενη» από το προαναφερόμενο έγγραφο μείωση της οργανικότητας στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Φωκίδας μάς βρίσκει αντίθετους μιας και αποτελεί βαθιά πεποίθησή μας ότι μια τέτοια προοπτική αποτελεί ποιοτική υποβάθμιση του επιπέδου της Εκπαίδευσης η οποία μετά βεβαιότητας θα οδηγήσει στην πτώση του μορφωτικού επιπέδου των παιδιών μας.
Επειδή, ήδη κατά τη φετινή σχολική χρονιά, τα κενά στα σχολεία είναι αρκετά λόγω της μείωσης των διορισμών των αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Όπως, δε, γνωρίζουμε οι διορισμοί αυτοί θα μειωθούν ακόμη περισσότερο κατά την επόμενη χρονιά.
Επειδή, άλλωστε, επί θητείας της προκατόχου σας Υπουργού, κας Διαμαντοπούλου, συντελέστηκαν στο Νομό Φωκίδας μεγάλες μεταβολές στα σχολεία, τόσο της Πρωτοβάθμιας όσο και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αφού πολλά από αυτά καταργήθηκαν και άλλα συγχωνεύτηκαν με αποτέλεσμα την καθημερινή ταλαιπωρία των μαθητών που αναγκάζονται να μεταβαίνουν σε άλλα χωριά ή πόλεις διαφορετικές από εκείνες που αυτά κατοικούν στο όνομα πάντα και με την προοπτική μιας αναβαθμισμένης Παιδείας.
           
Κατόπιν όλων αυτών ερωτάται ο κύριος Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού:

1) Ποιός είναι ο σχεδιασμός του Υπουργείου για την οργανικότητα των κατ’ ιδίαν σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο Νομό Φωκίδας;
2) Ποιός είναι ο σχεδιασμός του Υπουργείου για τις προσλήψεις εκπαιδευτικών και αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο Νομό Φωκίδας για το επόμενο σχολικό έτος;
3) Πόσες προσλήψεις εκπαιδευτικών και αναπληρωτών εκπαιδευτικών έγιναν για τις ανάγκες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο Νομό Φωκίδας από το 2010, έτος πρώτης εφαρμογής του Μνημονίου;

 Αθήνα, 11 Απριλίου 2013

                                                                                                  Η ερωτώσα Βουλευτής,

                                                                                            
                                                                                                  Ασπασία Π. Μανδρέκα. 

9 σχόλια:

  1. ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ; ΑΦΟΥ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΝ ΡΩΤΑΕΙ ? ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΔΕΝ ΣΥΝΑΝΤΗΘΗΚΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ? ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΙ ΜΙΛΗΣΑΝΕ ?
    ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ 'Η ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΑΠΟ ΦΟΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΚΤΕΝΟΜΕΝΑ ? ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ? ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΗΤΑΝ "ΚΡΥΦΟ ΜΥΣΤΙΚΟ" ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΙ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΗΣ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΡΕ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ?
    ΖΗΤΩ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ . ΖΗΤΩ Η ΜΑΝΔΡΕΚΑ.ΖΗΤΩ Ο ΦΟΥΣΕΚΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΜΑΝΔΡΕΚΑ:ΕΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ?
    ΕΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ ?
    ΕΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΣΤΑ ΣΚΕΛΙΑ ?
    ΕΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΊΖΕΤΕ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ Κ@ΛΟΥ ?

    ΕΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΤΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΜΑΡΙ ΣΑΣ ?
    ΕΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΤΙΣ ΤΑΞΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ?
    ΕΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΤΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΜΕΤΡΩΝ ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΤΑΘΜΩΝ ?
    ΕΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΕΙΝΕΤΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΡΩΤΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ?
    ΕΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΤΟ ΜΑΡΜΑΡΟ ?
    ΕΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΕΧΕΣΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ?
    ΕΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΖΕΤΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥΣ ?

    ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ , ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΕΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ ?

    ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ?

    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ?

    ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ [ ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ ] ?

    ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ ΣΟΚ ?

    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ , Η ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗ ΚΑΙ Η ΣΟΦΙΑ ?

    ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΤΑ ΚΑΚΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ?

    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΤΟΛΜΗ ΣΑΣ ?

    ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΠΛΑΝΟΥ ΣΑΣ , ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ !

    ΜΗΝ ΑΝΑΛΩΝΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ ΔΙΧΩΣ ΟΥΣΙΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. «Ο πόθος της ελευθερίας είναι έμφυτος σε όλους τους ανθρώπους»(Ἒμφυτος πᾶσιν ἀνθρώποις ὁ τῆς ἐλευθερίας πόθος) Διονύσιος Αλικαρνασσεύς

    Ο άνθρωπος έπρεπε να είναι ελεύθερος στο μυαλό και την ψυχή. Να μην είναι δέσμιος της «πραγματικότητας» αλλά να αγωνίζεται διαρκώς για την κατάκτηση της αλήθειας που θα τον οδηγήσει στην ουσιαστική ελευθερία, όπως δίδαξε πριν χιλιάδες χρόνια ο πατέρας της παγκόσμιας φιλοσοφίας, Σωκράτης, με την αλληγορία του Σπηλαίου. Ο δρόμος είναι δύσβατος και ανηφορικός αλλά όποιος τον επιλέξει και επιχειρήσει την ανάβασή του θα γνωρίσει τον αληθινό κόσμο, έχοντας δραπετεύσει από ορατά και αόρατα δεσμά.

    Η ελευθερία σκέψης, η ελευθερία έκφρασης, η ελευθερία λόγου, η ελευθερία του εκλέγειν-εκλέγεσθαι και η ελεύθερη βούληση είναι μερικές από τις επιμέρους παραμέτρους που την ορίζουν.

    Ο πραγματικά ελεύθερος άνθρωπος αναπτύσσει τεράστιες εσωτερικές δυνάμεις που αποτελούν τροχοπέδη σε κάθε μορφή καταπίεσης, υποδούλωσης, ή αυταρχισμού.
    Στην αρχαία Ελλάδα η ελευθερία εκπεφραζόταν με άπειρες λέξεις, στοιχείο που δείχνει την τεράστια σημασία της! Ας δούμε κάποιες από αυτές:

    - Ο παρρησίαν έχων: Αυτός που διαθέτει ελευθερία του λόγου. «Η παρρησία ἐστὶ ἲδιον τῆς ἐλευθερίας: η ελυθερία του λόγου είναι γνώρισμα της ελευθερίας» (Δημόκριτος)
    - Ανεπίτακτος: Αυτός που δεν δέχεται διαταγές (Θουκυδίδου Η,69,2 από τον λόγο του Νικία προς τους στρατιώτες του πριν από την μάχη των Συρακουσών).
    - Αυτεξούσιος: Αυτός που στηρίζεται μόνο στον εαυτό του και σε κανέναν άλλον. Με άλλα λόγια ο αυτάρκης.
    - Αδιαίρετο όν: Φράση που αναφέρεται στην εσωτερική ελευθερία του ανθρώπου. Απαντά στους Διογένη, Επίκουρο, Πλάτωνα, Αντιφώντα, Δημόκριτο, κ.α.
    - Αδέσποτος: Αυτός που δεν έχει δεσπότη-ηγεμόνα.
    - Αυτόγνωτος: Ο αυτόνομος, αυτός που παίρνει μόνος του τις αποφάσεις και δεν εξαρτάται από άλλους.
    - Αυτοβούλητος: Αυτός που από δική του επιθυμία προβαίνει σε μία ενέργεια.

    Υπάρχουν χιλιάδες ακόμα λέξεις που αποτυπώνουν την κάθε μορφή ελευθερίας…
    Σύμφωνα όμως με τον Πλάτωνα «Η πέρα από το μέτρο ελευθερία οδηγεί και την πόλη και τον πολίτη σε δουλεία».

    Η ελευθερία πράγματι είναι απαραίτητη για την ευτυχία τόσο του ανθρώπου ως οντότητα όσο και των ανθρώπων ως κοινωνικό σύνολο. Θα πρέπει όμως να την διαχειριζόμαστε σωστά, με προσοχή και όχι ανεξέλεγκτα.

    Όπως θα πρέπει επίσης να αντιληφθούμε ότι τα όρια μεταξύ της πραγματικής και της απατηλής ελευθερίας είναι δυσδιάκριτα για πολλούς που πολλάκις γίνονται θύματα μίας κατασκευασμένης και άρα εικονικής ελευθερίας, που κάποιοι σκόπιμα «δημιουργούν» για να τους δώσουν την ψευδαίσθηση της δήθεν ελεύθερης συμμετοχής. Επί της ουσίας όμως είναι μια κατευθυνόμενη ελευθερία, με στόχο να εξασφαλίζουν την σιωπή και την αδράνειά τους στα σχέδια όποιων απεργάζονται τα συμφέροντα τους και ανενόχλητοι να τους περνούν τις πάσης φύσεως αποφάσεις.

    Στην σημερινή κρίσιμη συγκυρία μήπως θα έπρεπε να προβληματιστούμε για το τι είδους ελευθερίας «απολαμβάνουμε»; ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΄΄ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΚΑΤΑΚΤΗΜΕΝΟΣ ΄΄12 Απριλίου 2013 στις 1:04 μ.μ.

    Αγαπητέ Ανώνυμε-ανόητε των 10:09 π.μ.
    που δεν έχεις καταλάβει ακόμη τι γίνεται και πως εξελίσσεται το σχέδιο της γενοκτονίας των Ελλήνων .
    Ξέχασες να Ζητωκραυγάσεις πρώτα ΄΄ΖΉΤΩ Η ΤΡΟΪΚΑ΄΄, ΄΄ΖΉΤΩ Ο ΡΑΪΧΕΝΜΠΑΧ΄΄ που στην ουσία Κυβερνούν τη χώρα ,και μετά έπρεπε να λές :
    ΄΄Ζήτω ο Σαμαράς που λέγει ΝΑΙ στην Τρόϊκα και τον Ράϊχενμπαχ΄΄
    ΄΄Ζήτω στη Μανδρέκα και στον Φουσέκη που λένε ΝΑΙ στον Σαμαρά που λέει ΝΑΙ στην Τρόϊκα και τον Ράϊχενμπαχ΄΄
    Αλλά ακόμη ξέχασες να πείς ΖΗΤΩ και αδικείς τον Αντιδήμαρχό σας ,τον Πρόεδρό σας ,τους Συλλόγους σας ,που μόνοι αυτοί ανέδειξαν το πρόβλημα της υποβάθμισης της Ελληνικής παιδείας πανελλαδικά με την άμεση αντίδρασή με τό ψήφισμά τους και τις άμεσες ενέργειές τους και ευαισθητοποίησαν την Βουλευή ,την Αντιπεριφερειάρχη ,τον Δήμαρχο και τους άλλους αρμόδιους Διδασκαλικούς φορείς του Νομού και της
    Περιφέρειας ώστε να αντισταθούν στα σχεδιαζόμενα σενάρια υποβάθμισης της παιδείας στο Νομό μας και στη χώρα γενικώτερα .
    Τέλος αδικείς και τον εαυτό σου που δέν του λές :
    ΄΄ΖΗΤΩ και σε ΜΕΝΑ το νεοραγιά που ξέρω να λέω ΖΗΤΩ στους νεοΡΑΓΙΑΔΕΣ που έφεραν την ΠΑΤΡΊΔΑ ΜΟΥ στο σημερινό της χάλι ΄΄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΦΟΥ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΒΓΑΛΑΤΕ ΤΟΝ ..ΠΑΤΟ ΣΑΣ ΖΗΤΩΣΑΝ ΟΛΟΙ!!
    ΚΑΙ Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΑΣ ΗΓΕΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΞΙΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΚΑΙ ΦΩΤΗ!! ΚΑΙ Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝΑΣ ΡΑΙΧΕΝΜΠΑΧ!!ΚΑΙ Η ΤΡΟΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΦΚΙΑΞΕΙ ΚΡΑΤΟΣ! ΚΑΙ Η ΜΑΝΔΡΕΚΑ Η ΒΟΥΛΕΥΤΙΝΑ ΜΑΣ! ΚΑΙ Ο ΦΟΥΣΕΚΗΣ Ο ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΜΑΣ! ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ! ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΤΟΥΣ!
    ΕΜΠΡΟΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΠΛΑΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΥΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΧΡΥΣΗ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 6ΘΕΣΙΟ Η 4ΘΕΣΙΟ.ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΑΝΗΣΥΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΗΝ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ,ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΝΤΕ ΠΕΣ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΕΙ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΓΡΑΒΙΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.