Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Τρίτη 23 Απριλίου..... η εορτή του Αγίου Γεωργίου του Τροπαιοφόρου μεταφέρεται τη Δευτέρα, 6 Μαΐου 2024.....Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου.....

Τρίτη 22 Μαΐου 2018

Νino Rota - PARLA PIÙ PIANO - Gianni Morandi

Γιώργος Βιδάκης
Μίλα πιο σιγά και έλα πιο κοντά μου
Θέλω να αισθανθείς τα μάτια μου μέσα σου,....


κανείς δεν ξέρει την αλήθεια
είναι μια μεγάλη αγάπη και ποτέ δεν θα υπάρξει μεγαλύτερη.
Θα μείνω μαζί σου,αγάπη μου, έτσι για πάντα



Στίχοι : Larry Kusik Μουσική : Νino Rota Ερμηνεία : Gianni Morandi Parla più piano e nessuno sentirà, il nostro amore lo viviamo io e te, nessuno sa la verità neppure il cielo che ci guarda da lassù Insieme a te io resterò, amore mio, sempre così Parla più piano e vieni più vicino a me Voglio sentire gli occhi miei dentro di te, nessuno sa la verità è un grande amore e mai più grande esisterà Insieme a te io resterò, amore mio, sempre così Parla più piano e vieni più vicino a me Voglio sentire gli occhi miei dentro di te, nessuno sa la verità è un grande amore e mai più grande esisterà Μίλα πιο σιγά και κανείς δεν θα ακούσει, την αγάπη μας θα ζήσουμε εγώ κι εσύ, κανείς δεν γνωρίζει την αλήθεια ακόμα και ο ουρανός που μας παρακολουθεί από εκεί ψηλά Θα μείνω μαζί σου, αγάπη μου, έτσι για πάντα Μίλα πιο σιγά και έλα πιο κοντά μου Θέλω να αισθανθείς τα μάτια μου μέσα σου, κανείς δεν ξέρει την αλήθεια είναι μια μεγάλη αγάπη και ποτέ δεν θα υπάρξει μεγαλύτερη. Θα μείνω μαζί σου, αγάπη μου, έτσι για πάντα Μίλα πιο σιγά και έλα πιο κοντά μου Θέλω να αισθανθείς τα μάτια μου μέσα σου, κανείς δεν ξέρει την αλήθεια είναι μια μεγάλη αγάπη και ποτέ δεν θα υπάρξει μεγαλύτερη. Το ''Parla più piano'' είναι το μουσικό θέμα από την ταινία ''The Godfather" είναι ένα τραγούδι γραμμένο το 1972 αποκλειστικά για την ταινία, η ορχηστρική εκδοχή του είναι απλά γνωστή ως "The Godfather Love Theme", το ''Parla più piano'' ή "Speak Softly Love You" είναι η φωνητική εκδοχή. Οι στίχοι είναι από τον Larry Kusik, αλλά η ίδια η μουσική είναι του Nino Rota. Μια παρόμοια μελωδία εμφανίζεται επίσης στο «La Forza del Destino» του Giuseppe Verdi (1813-1901). Υπάρχουν επίσης διαφορετικά σύνολα στίχων του τραγουδιού στα ιταλικά ("Parla Più Piano"), γαλλικά ("Parle Plus Bas»), καθώς και της Σικελίας ("Brucia La Terra»). Η σικελική έκδοση τραγουδιέται από Anthony Corleone (Franc D'Ambrosio) στο The Godfather Part III. Ο Νιno Rota είχε χρησιμοποιήσει μια πιο κωμική εκδοχή του τραγουδιού για την ταινία φορτουνέλλα 1958. Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου