Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Παρασκευή, 19 Απριλίου, η Εκκλησία γιορτάζει τον Ακάθιστο ύμνο......

Τετάρτη 9 Μαΐου 2018

Βασίλης Γισδάκης - ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ - Μάνος Χατζιδάκις

Γιώργος Βιδάκης
Μα είναι φίδι το ταξίδι
είναι χολή μαζί και ξύδι,
σε ένα μεγάλο αγκάθινο σταυρό....


όμως εγώ δεν κάνω πίσω
ούτε τον δρόμο μου θ' αφήσω,
ώσπου λιμάνι σίγουρο να βρω.



Ένα ταξίδι που το θες πολύ μην το αναβάλλεις... Θα συνηθίσεις με τις αναβολές Και δεν θα το κάνεις ποτέ! Μενέλαος Λουντέμης Στίχοι: Νίκος Γκάτσος Μουσική: Μάνος, Χατζιδάκις Ερμηνεία: Βασίλης Γισδάκης Το video είναι «κλεμμένο» από την Βασιλική Μουσταφέρη, ευχαριστούμε!!!! Είναι το τελευταίο τραγούδι της συνεργασίας του Μ. Χατζιδάκι με τον Ν. Γκάτσο. Η μουσική του Χατζιδάκι προϋπήρχε στην ταινία Αμέρικα Αμέρικα του Elia Kazan με τίτλο "The voyage". Τρέχω πετάω κυνηγάω πουλιά και όνειρα, και κάθε μέρα κολυμπάω σε πιο βαθιά νερά Θέλω τον κόσμο να αγκαλιάσω με ένα ζεστό φιλί, και από τη δύση μου να φτάσω ως την ανατολή. Μα είναι φίδι το ταξίδι είναι χολή μαζί και ξύδι, σε ένα μεγάλο αγκάθινο σταυρό όμως εγώ δεν κάνω πίσω ούτε τον δρόμο μου θ' αφήσω, ώσπου λιμάνι σίγουρο να βρω. Θέλω τον κόσμο να αγκαλιάσω με ένα ζεστό φιλί, και από τη δύση μου να φτάσω ως την ανατολή. Τρέχω,πετάω,χαιρετάω τα πιο τρελά παιδιά Και κάθε πέτρα που πατάω ανοίγει σαν καρδιά Δείχτε μου δρόμο να περάσω με ήλιο με βροχή, Θέλω τον κόσμο ν' αγκαλιάσω και πάλι απ' την αρχή. Μα είναι φίδι το ταξίδι είναι χολή μαζί και ξύδι, σε ένα μεγάλο αγκάθινο σταυρό όμως εγώ δεν κάνω πίσω ούτε τον δρόμο μου θ' αφήσω, ώσπου λιμάνι σίγουρο να βρω. Δείχτε μου δρόμο να περάσω με ήλιο με βροχή, Θέλω τον κόσμο να ΄διαβάσω και πάλι απ' την αρχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου