Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 28 Μαρτίου σήμερα.....

Δευτέρα 14 Μαΐου 2018

Παραδοσιακό από το Μελί, Ερυθραίας της Μικράς Ασίας. - ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ - Δόμνα Σαμίου

Γιώργος Βιδάκης
Oι μερακλήδες το ’χουνε να ’ναι πάντα θλιμμένοι
να ’ναι στα χείλη γελαστοί και στην καρδιά καμένοι....




Στίχοι-Μουσική: Παραδοσιακοί Ερμηνεία: Δόμνα Σαμίου Από την σειρά της ΕΡΤ ''Το μινόρε της αυγής'' 1983-'84 Σκηνοθεσία: Φώτης Μεσθεναίος Σενάριο: Βαγγέλης Γκούφας Βιολί: Αλέκος Παύλου-Αραπάκης Λαούτο : Μαθιός Βεντούρης Ούτι : Πέτρος Αθανασόπουλος-Καλύβας Τουμπελέκι. : Μιχάλης Κλαπάκης Xορεύκεις, χαδεμένη μου, μα δεν ηξέρω ποια ’σαι, απέ το μπόι φαίνεσαι, τσαχπίνα περιβολαριά, ίντ’ αρχοντογενιά ’σαι. Άντε γιάλα γιάλα, Δημητρούλα, δεν το ’καμες καλά, να με ρεζιλέψεις πάλι σ’ αυτό το μαχαλά. Xορεύκεις, χαδεμένη μου, κι ο κύρης σου πλερώνει, καρσί κι αγνάντια κάθεται και κρυφοκαμαρώνει. Oι μερακλήδες το ’χουνε να ’ναι πάντα θλιμμένοι να ’ναι στα χείλη γελαστοί και στην καρδιά καμένοι Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου