Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Τίτη σήμερα 19 Μαρτίου....

Τρίτη 20 Μαρτίου 2018

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ όλους τους ξενιτεμένους πατριώτες μας - Χωριό μου χωριουδάκι μου




Πως πέρασαν έτσι τα χρόνια...
Πριν από τόσα  χρόνια, η μοίρα με οδήγησε, σε άλλους τόπους, για ένα καλύτερο αύριο!
Σε τόπους μακρινούς, από την πατρίδα!......
 Που πηγαίναμε, ούτε ξέραμε...
Σε ποια χώρα, σε ποιον τόπο...
Τι θα συναντούσαμε εκεί, μόνο ένας Θεός...και η μοίρα ήξεραν...
Η επόμενη μέρα, ήταν τόσο διαφορετική.
Τίποτα δεν θύμιζε, τον τόπο που είχαμε αφήσει πίσω μας.
Τα χρόνια ...πέρασαν, και εμείς μείναμε εδώ στα ξένα.
Το βλέμμα και η ματιά μου, έψαχναν συνεχώς εικόνες του χωριού μου, που είχα συνηθίσει να βλέπω για χρόνια.
…..Το μυαλό μου ταξιδεύει κάθε βράδυ στο σχολείο με τους συμμαθητές ( πόσοι άραγε να ζουν), ταξιδεύει στις αλάνες και στα σοκάκια παρέα με τους παιδικούς μου φίλους …..ταξιδεύει….ταξιδεύει…..και ταξιδεύει….. στο χωριουδάκι μου!!!!!!!

Ο ξένος μες στην ξενιτιά σαν το πουλί γυρίζει
σαν το βασιλικό π’ ανθεί, στ’ αλήθεια δε μυρίζει.

Χαιρετίσματα από την ξενιτιά σε σένα ΄΄Πολύδροσο Παρνασσέ΄΄και όλους τους φίλους του ιστολογίου!

΄΄ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΣ ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ΄΄
Αφιερωμένο το παρακάτω τραγούδι σε όλους τους ξενιτεμένους πατριώτες μας.



ΒΙΝΤΕΟ:
Κατερινα Πετριδου
Στίχοι Μ. Τραϊφόρος Μουσική Ι. Ριτσιάρδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου