Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 29 Μαρτίου σήμερα..... Β Χαιρετισμοί της Παναγίας....

Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2018

ΕΡΩ:ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ. ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΙΗΣΗΣ


Ερώ

Φάος Ρυέντης εσύ
κι εγώ
μια κυανή Περεηφικόλα....
Είσαι λοιπόν φτερωτός
Ο αρχαίος των μυστηρίων
Η έσω λαγνεία των ιστών
Των κυττάρων μου η ταραχή
Στην ήβη των θηλών μου η αρχή της γνώσης μου
Γλυκιά φωτιά σαν ξέτρελη
στου αγριμιού κορμιού μου τους ιστούς
το δάγκωμά σου και με τρέφει...
Στην άκρια όψη των χειλιών μου
το στόμα σου φωτιά με καίει.
Ασύνορη ταραχή θερμή
στη μελανόπτερη νύχτα ήρθες απροσκάλεστη
σαν τον κορυδαλλό στον κήπο μου...
Κι έρχεσαι ως άνεμος αρχαίος
φτεροκοπώντας με προδιδεις.
Στης καρδιάς μου τα βάθη τριγμός
και τρέμω σαν φύλλο...
Ποθητέ μου
η θήλεια Αρχή σου είμαι.
Στην όψη του φαλλού σου δύναμη και φωτιά σου
λαχτάρα στα εσώτερά σου
κι επιβεβαίωση...

(Νότα Κυμοθόη:αποσπασματική Ποίηση από το βιβλίο μου Ερώ ή ΕΡΩ, που εκδόθηκε το 1999, από τις εκδόσεις Ιωλκός(τότε). Μέρος από το βιβλίο αυτό έχει μελοποιηθεί από τον μουσικοσυνθέτη Joseph Benakis C.D. No1 Twelve songs Six Arias of Operas/orchestra and chorus of Radio TV Hellenic/Andreaw Pylarinos & George Despotidis/ αποδίδει η Μαρία Γράμψα)/12 ερωτικά τραγούδια)


Nota Kimothoi <kimothoinota@gmail.com>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου