Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Κυριακή 20 Απρλίου σήμερα.....

Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ ......Τάσο Ιωαννίδη - ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ - Παντελής Θαλασσινός


Γιώργος Βιδάκης

Μια πιο πολύ μ’ αρέσεις
σαν λύνεις τα μαλλιά σου, οφθαλμαπάτη μου......



Στίχοι: Πάνος Σταθόγιαννης Μουσική: Τάσος Ιωαννίδης Ερμηνεία: Παντελής Θαλασσινός CD: "ΦΥΛΑΞΟΥ ΤΩΡΑ" Selina productions, 2015 Με ένα χαμόγελο η πικραμένη, γυμνή σαν θάλασσα τι περιμένει. Όταν με σκέπτεσαι κι όταν μ’ αρνείσαι Θεέ μου τι όμορφη που είσαι. Μια πιο πολύ μ’ αρέσεις σαν λύνεις τα μαλλιά σου, οφθαλμαπάτη μου. Σαν έρχεσαι να πέσεις στον έρωτα που στρώνω στο κρεβάτι μου Και με τα κόκκινα και με τα μαύρα μες στο ψιλόβροχο μέσα στην λαύρα, ν’ αλλάζεις πρόσωπο να προσποιείσαι Θεέ μου τι όμορφη που είσαι Με ψηλοτάκουνα βαμμένα νύχια, σε αεροδρόμια σε υποβρύχιο όταν λικνίζεσαι κι όταν δονείσαι Θεέ μου τι όμορφη που είσαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου