Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 18 Απριλίου σήμερα......

Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου 2017

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ ......Σταύρο Κουγιουμτζή - Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΦΕΥΓΕΙ ΒΑΡΥΣ - Παντελής Θεοχαρίδης

Γιώργος Βιδάκης
Ο ουρανός φεύγει βαρύς
τα όνειρά μου παίρνει
και μες στην τόση μου φωτιά
άλλη φωτιά μου φέρνει....




Στίχοι - Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής Ερμηνεία : Παντελής Θεοχαρίδης - Χορωδία Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος Από το cd "Σταύρος Κουγιουμτζής - Live στο Βασιλικό". Ζωντανή ηχογράφηση στο Βασιλικό Θέατρο της Θεσσαλονίκης στις 30 Σεπτεμβρίου 2003. Ενορχήστρωση: Χρυσόστομος Σταμούλης και οι μουσικοί. Χορωδιακή επεξεργασία τραγουδιών, διδασκαλία Μικτής Χορωδίας: Χρυσόστομος Σταμούλης Φωνάρχες: Κώστας Δημηνάκης, Γιώργος Καλογήρου Διδασκαλία Παιδικής Χορωδίας: Ιωσηφίνα Κατωφλίδου Ο ουρανός φεύγει βαρύς πάνω από τη ζωή μου μα η θύμησή σου έμεινε να δένει την ψυχή μου Δεν έχω μάτια να σε δω καρδιά να σου μιλήσω πέσαν τα χέρια μου νεκρά και πώς να σε κρατήσω Ο ουρανός φεύγει βαρύς τα όνειρά μου παίρνει και μες στην τόση μου φωτιά άλλη φωτιά μου φέρνει Δεν έχω μάτια να σε δω καρδιά να σου μιλήσω πέσαν τα χέρια μου νεκρά και πώς να σε κρατήσω. Στη συναυλία έπαιξαν οι μουσικοί: Στέφανος Κωφίδης (κρουστά), Θάνος Μιχαηλίδης (τύμπανα), Θανάσης Μπιλιλής (πιάνο), Στέφανος Λιόλιος (μπαγλαμά), Μιλτιάδης Σπυριδόπουλος (κιθάρα), Στέλλα Αβραμίδου (φλάουτο, piccolo φλάουτο), Σμαρώ Αβραμίδου (φλάουτο), Σπύρος Ρασσιάς (ακορντεόν, πιάνο), Δημήτρης Ατζέμης (μπουζούκι, κιθάρα), Χρήστος Τσαϊρίδης (μπουζούκι), Δημήτρης Μπασλάμ (μπάσο), Φώτης Σιώτας (βιολί), Ιορδάνης Καλαϊτζόγλου (κλαρίνο).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου