Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 28 Μαρτίου σήμερα.....

Τετάρτη 30 Αυγούστου 2017

Μίκης Θεοδωράκης - ΒΡΑΧΟ ΒΡΑΧΟ - Στέλιος Καζαντζίδης - Μαρινέλλα



Γιώργος Βιδάκης

29-8-1931 Γεννιέται στη Νέα Ιωνία ο Στέλιος Καζαντζίδης.
Το πρώτο τραγούδι του Καζαντζίδη που έχει καταγραφεί στην Μνήμη μου, δεν ήξερα τότε ( πάνω από μισό αιώνα....) ότι ήταν του Θεοδωράκη....
Είναι βαριά η μοναξιά
είναι πικρά τα βράχια
παράπονο η θάλασσα
και μου ‘πνιξε τα μάτια
Βράχο βράχο τον καημό μου
τον μετράω και πονώ
κι είναι το παράπονό μου
πότε μάνα θα σε δω...


Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Ερμηνεία : Στέλιος Καζαντζίδης - Μαρινέλλα 

Από την "ΠΟΛΙΤΕΙΑ Α΄ " 1961 

Είναι βαριά η μοναξιά
είναι πικρά τα βράχια
παράπονο η θάλασσα
και μου ‘πνιξε τα μάτια

Βράχο βράχο τον καημό μου
τον μετράω και πονώ
κι είναι το παράπονό μου
πότε μάνα θα σε δω

Πάρε με θάλασσα πικρή
πάρε με στα φτερά σου
πάρε με στο γαλάζιο σου
στη δροσερή καρδιά σου

Πάρε με να μην ξαναδώ
τα βράχια και το χάρο
κάνε το κύμα όνειρο
και τη σιωπή σου φάρο

Γίνε αστέρι κι ουρανός
γίνε καινούργιος δρόμος
να μην βαδίζω μοναχός
να μην πηγαίνω μόνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου