Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Παρασκευή, 19 Απριλίου, η Εκκλησία γιορτάζει τον Ακάθιστο ύμνο......

Παρασκευή 18 Αυγούστου 2017

ΚΑΛΗΜΕΡΑ !!!!!!! Δημήτρης Παπαδημητρίου - ΝΑ 'ΧΕ Η ΝΥΧΤΑ ΑΚΡΗ - Ελευθερία Αρβανιτάκη


Γιώργος Βιδάκης
Μάτια μου καρδιά 
Θαλασσινό φιλί και δάκρυ
Να `τανε φωτιά 
Τούτη η ξενιτιά
Να `χε η νύχτα άκρη.....




Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Μουσική: Δημήτρης Παπαδημητρίου
Ερμηνεία : Ελευθερία Αρβανιτάκη 

"Αναστασία" 1993 

Το πέλαγο φιλούσε τη στεριά
Παρηγοριά μου εσύ και ταίρι
Πέφτει η νύχτα κι είμαι μόνη μου
Κράτα Παναγιά μου το τιμόνι μου
Στα νερά να πάω
Κείνου π’ αγαπάω του μόνιμου.

Μάτια μου καρδιά
Θαλασσινό φιλί και φως μου
Να `ταν γυρισμός
Κάθε χωρισμός
Στα σκαλιά του κόσμου.
Μάτια μου καρδιά
Θαλασσινό φιλί και δάκρυ
Να `τανε φωτιά
Τούτη η ξενιτιά
Να `χε η νύχτα άκρη.

Το κύμα σαν χτυπάει βγαίνει αφρός
Και μοναχός το πίνει ο βράχος
Τόσες θάλασσες αλώνισες
Κι άγκυρες στα χέρια σου βελόνισες
Μα στην αγκαλιά μου
Να `ρθεις να κρυφτείς λησμόνησες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου