Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Δευτέρα 18 Μαρτίου, σύμφωνα με το Εορτολόγιο, γιορτάζουμε την Καθαρά Δευτέρα ....Ανοιχτό το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού....

Κυριακή 7 Μαΐου 2017

Έκανα τάμα και βρήκα τον έρωτα της ζωής μου,

«Πέρυσι το καλοκαίρι έκανα τάμα και βρήκα τον έρωτα της ζωής μου, με προξενιό. Είπα ότι θέλω υγεία και να βρω τον έρωτα της ζωής μου και ο καλός Θεός μου το έστειλε».

Αυτή την...


ειλικρινή εξομολόγηση, μην νομίζετε ότι την έκανε καμιά λεύτερη μεγαλοκοπέλα, που εργάζεται οχτώ ώρες ορθοστασία σε αλυσίδα super market.
Την έκανε η τομεάρχης Ψηφιακής Πολιτικής και Τηλεπικοινωνιών της Νέας Δημοκρατίας, σε χαρούμενη εκπομπή καθημερινότητας στον τηλεοπτικό σταθμό του Alpha.
Τι πιο ανθρώπινο από ένα πατέρα του Έθνους -αλήθεια την Μισέλ που είναι γυναίκα, πώς θα μπορούσαμε να την πούμε;- να εξομολογείται on camera τα εσώψυχά της;
Μήπως και ο Κυριάκος , ο αρχηγός της, στην Τατιάνα δεν έλεγε τους καημούς του;
Είναι λοιπόν και η Μισέλ, ένα κορίτσι απλό, σαν αυτά του λαού.

Δικαιούται να νοιώθει και αυτό ερωτευμένο, όταν ο μεγάλος έρωτας έρχεται.
«Είμαι περισσότερο ερωτευμένη από ποτέ» δήλωσε η Μισέλ.

Δεν μας λέει κάτι καινούργιο, η Μισέλ. Είναι κάτι που λέει και κάθε σοβαρή μοντέλα όταν γνωρίζει ένα νέο επιχειρηματία.

Τα κορίτσια του modelling, στην γλώσσα που τους έμαθε παλιός επαρχιώτης εκδότης με προηγούμενη καθημερινή παρουσία σε εκπομπές με αστρολόγους και μαγείρισσες, όταν χωρίζουν λένε στην αργκό τους, ότι «φεύγουν από σχέση». Πηγαίνουν σε μια άλλη.
Οι ευφυείς σημειολόγοι μέσα από τις αναγνώσεις τέτοιων δηλώσεων βρίσκουν εύκολα λεκτικούς συσχετισμούς μεταξύ των όμορφων κοριτσιών της Βουλής και των μοντέλων.

Έμπειρη Καθηγήτρια Γλωσσολογίας, σε paper της στο Facebook, εμβάθυνε στο θέμα.
Έκανε, η αθεόφοβη, παραλληλισμό της γραπτής δήλωσης-αποχώρησης μιας άλλης όμορφης κοπέλας της Βουλής, της Κατερίνα Μάρκου από το ΠΟΤΑΜΙ, με παλαιότερη δήλωση μοντέλου.

«Ασφυκτιώ πλέον», γράφει απευθυνόμενη προς τον επικεφαλής του Ποταμιού, «μέσα στο Ποτάμι, σε ένα χώρο που ξεκίνησε πραγματικά με προοπτική και ελπίδα, με ταλαντούχους ανθρώπους με ιδέες και ικανότητες και κατέληξε σε δραματική συρρίκνωση της επιρροής του. Η πρόσκλησή σου να πάρουμε τις άγονες γραμμές, λυπάμαι να το πω, είναι στην εκτίμησή μου μάταιη και φοβούμαι ότι θα αποδειχθεί ατελέσφορη».

«Ασφυκτιούσα σε αυτή την σχέση» είπε σε συντάκτη περιοδικού γνωστή τηλεπαρουσιάστρια, που στα χρόνια της πρώτης νεότητας της είχε περάσει από τις πασαρέλες.

«Μια σχέση που ξεκίνησε πραγματικά με προοπτική και ελπίδα» συνέχισε το όμορφο παλιά μοντέλο, «με ένα άνθρωπο γεμάτο ιδέες και ικανότητες, κατέληξε σε δραματική συρρίκνωση της επιρροής του στην καριέρα μου. Η πρόσκλησή του να αφήσουμε την Μύκονο και να πάμε για λίγες μέρες σε νησί των άγονων γραμμων, λυπάμαι να το πω, είναι στην εκτίμησή μου μάταιη και φοβούμαι ότι θα αποδειχθεί ατελέσφορη».
Διαβάστε προσεκτικά και τις δύο δηλώσεις και μη μου πείτε ότι η Καθηγήτρια υπερβάλλει.

«Και στο κάτω-κάτω, Αλέξη» μου είπε, «γιατί να μπορεί η κάθε τηλεπαρουσιάστρια ,να αλλάζει άντρες η εραστές σαν πουκάμισα, και να μην μπορεί να αλλάζει κόμματα μια βουλευτής;».

Είχε πάρει φόρα, η διαδικτυακή φίλη μου και Καθηγήτρια.

Για να μου δικαιολογήσει την κοινοβουλευτική πορεία βουλευτών που μετακομίζουν από κόμμα σε κόμμα μπήκε στα άδυτα της Ψυχολογίας.

«Μια Βουλευτής, που αλλάζει κόμματα η κάνει τάματα είναι σε ψυχική απόγνωση» μου είπε.
«Εσύ νομίζεις, ότι ο Πάριος, μόνο για βαρεμένες πενηντάρες, τραγούδησε το είσαι μια γυναίκα μέσα στην απόγνωση, καταδικασμένη μέσ’ την απομόνωση;» συνέχισε.
Δεν ήθελα να ακούσω άλλες αναλύσεις από την φίλη μου. Προτίμησα να σκεφθώ μόνος μου.
Μια γυναίκα η και άντρας σε απόγνωση, ακόμη και Βουλευτής η Πρωθυπουργός σε αναμονή να είναι, δεν είναι κακό, όταν «φεύγει από μία σχέση», να ανοίξει την καρδιά του και να πει τι τράβηξε με τον πρώην σύζυγο της.

Οι τηλεπαρουσιαστές μιας εκπομπής μπορεί να κάνουν ρόμπα ένα φουκαρά, αλλά θα σεβαστούν ένα βουλευτή.

Δεν θα γελάσουν, που μια Υποψήφια Υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, ανάβει κεριά για να βρει άντρα.

«Με ρώτησε γιατί είμαι τόσο ερωτευμένη μαζί του. Του απάντησα, ότι το κατάλαβα ότι είναι ο άνθρωπός μου, την πρώτη φορά που ακούμπησα το κεφάλι μου στο μπράτσο του» δήλωσε στον τηλεοπτικό εξομολογητή της η Μισέλ.

Ρώτησα κορίτσια της Εταιρείας αλλά και του φιλικού μου περιβάλλοντος, αν και αυτές με το που ακούμπησαν το μπράτσο του δικού τους, κατάλαβαν ότι είναι ο άνθρωπος τους.
«Σε Άρλεκιν τα διαβάζεις αυτά, ρε μ@λάκα;» μου είπαν οι περισσότερες. Και το ‘ριξαν στον χαβαλέ.

«Εγώ τον ακουμπάω στο παντελόνι» μου είπε η Μαιρούλα. «Για να καταλάβω, πόσο την έχει».

«Εγώ του μυρίζω τις μασχάλες» μου είπε η Χαρά, την οποία χρόνια πολλά πριν την είχα κάνει προξενιό στον φίλο μου τον Μάκη. « Για να καταλάβω αν είναι καθαρός» κατέληξε.
Ακούστηκαν πολλά φαιδρά από τα κορίτσια αλλά δεν είχαν ακούσει ότι τα πράγματα στην Μισέλ ήρθαν χάρη σε ένα τάμα.

Έτσι λοιπόν, από την πλάκα περάσαμε στην θεωρία των ταμάτων.

Οι ψαγμένοι με τα τάματα τα διαχωρίζουν σε αυτόνομα και σε ανταποδοτικά προσταγής.
Αυτόνομα είναι συνήθως τα θρησκευτικά τάματα. Αυτά που πας μόνος σου στην εκκλησία, τάζεις ότι γουστάρεις και λογαριασμό δεν δίνεις σε κανένα, αν η επιθυμία σου πραγματοποιήθηκε η όχι.

Η ξαδέλφη μου, η Ράνια Κ, που είναι ψυχολόγος θεωρεί ότι τα αυτόνομα τάματα είναι μορφές ψυχικής εναπόθεσης των ελπίδων και σαν τέτοιες μπορούν -υπό προϋποθέσεις- να αποσυνδέονται από θρησκευτικές υποσχέσεις.

Αυτή λοιπόν, με ενημέρωσε για την ύπαρξη αρνητικών ταμάτων.

«Στην περίπτωση αυτή, εύχεσαι να μην στραβώσει κάτι» μου είπε. «Αν τα πράγματα πάνε καλά δεν δίνεις μία. Αν πάνε κατά διαόλου, τότε το τάμα το πληρώνει ο άλλος.
«Ρε Ράνια, δεν σε πιάνω» της είπα. «Για δώσε μου ένα παράδειγμα»...

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο του πιτσιρίκου πατώνταςΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου