Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 29 Μαρτίου σήμερα..... Β Χαιρετισμοί της Παναγίας....

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016

Ο Κάστρο, η επίσκεψη του τέως Βασιλιά στην Κούβα το 2004 η ερώτηση για το τι σημαίνει ανεξαρτησία και η ... απάντηση!



Τον Ιανουάριο του 2004 κατέφθασε  στην Κούβα αντιπροσωπεία της.....


Ορθόδοξης Εκκλησίας με επικεφαλής τον μητροπολίτη Βαρθολομαίο για τα εγκαίνια της εκεί ορθόδοξης εκκλησίας.



Μαζί με την αντιπροσωπεία ήταν και ο Κωνσταντίνος Γκλύξμπουργκ , τέως βασιλιάς των Ελλήνων .
Η Κούβα βρισκόταν σε ασφυκτικό εμπάργκο από τις ΗΠΑ και είχαν γίνει επανειλημμένες απόπειρες δολοφονίας του Φιντέλ .
Στο επίσημο δείπνο που παρέθεσε η κουβανική κυβέρνηση , ο Γκλύξμπουργκ είχε καθίσει στο τραπέζι  απέναντι από τον Φιντέλ .
Σε μια στιγμή λέει ο Φιντέλ στον Γκλύξμπουργκ:
«Ξέρεις τι θα πει ανεξαρτησία;»
Ο Γκλύξμπουργκ αιφνιδιάστηκε και  άρχισε να λέει κάτι για «το δικαίωμα του λαού να αποφασίζει χωρίς έξωθεν παρεμβάσεις».
«Τρίχες !» του λέει ο Φιντέλ.

«Ανεξαρτησία σημαίνει να έχεις το κεφάλι σου μέσα στο στόμα του λύκου και να του λες  Άντε γαμήσου».
Καταλαβαινόμαστε νομίζω.

Γ.Β

1 σχόλιο:

  1. Εγκώμια για τον Φιντέλ Κάστρο από ΟΗΕ και UNESCO29 Νοεμβρίου 2016 στις 8:57 μ.μ.


    Εγκώμια για τον Φιντέλ Κάστρο από ΟΗΕ και UNESCO
    «Ο Φιντέλ Κάστρο θα μείνει αξέχαστος για την εθνική και τη διεθνή ηγετική του ικανότητα» τονίζει στο συλληπητήριο μήνυμα του ο ΟΗΕ, που τον χαρακτηρίζει ως «εμβληματική μορφή της Κουβανικής Επανάστασης, με μεγάλη ακτινοβολία στη Λατινική Αμερική και επιρροή σε διεθνή ζητήματα». Ο Κάστρο είναι «παγκόσμιο παράδειγμα σε σχέση με την αλληλεγγύη και τη συνεργασία» σύμφωνα με τη γενική διευθύντρια της UNESCO, Ιρίνα Μπόκοβα

    «O Φιντέλ Κάστρο ήταν μία εικονική μορφή του 20ου αιώνα» ανέφερε ο Πρόεδρος της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ στο μήνυμά του.«Αφιέρωσε τη ζωή του στην ευημερία και την ανάπτυξη», πρόσθεσε.

    Από την πλευρά της η γενική διευθύντρια της UNESCO, Ιρίνα Μπόκοβα, χαρακτήρισε τον Φιντέλ Κάστρο ως «ακούραστο υπερασπιστή των κατατρεγμένων καθώς και της εκπαίδευσης ως διάστασης κλειδί για την πολιτιστική, κοινωνική και ανθρωπιστική ανάπτυξη των λαών», κάνοντα αναφορά επίσης στο ενδαιφέρον του για τις τέχνες και τον Πολιτισμό

    «Η αντίληψή του τοποθετεί την διαμόρφωση του ανθρώπου σε μια διαδικασία συνεχή και περίπλοκη, που λαμβάνει υπόψη τις ιδιαιτερότητες κάθε ατόμου, συγκροτώντας το καλύτερο από αυτό, απαραίτητο για την ανάπτυξη του ιδίου και της κοινωνίας», υποστήριξε επίσης η επικεφαλής της UNESCO

    ΑπάντησηΔιαγραφή