Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 28 Μαρτίου σήμερα.....

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016

"Φθινόπωρο στον έρωτα / απόψε ανατέλλει / αρισμαρί και μέλι / μύρισαν τα βουνά " . ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

Μια  γλυκιά Φθινοπωρινή Καλημέρα από εμάς  σε όλες  και  όλους  σας  με το Γιάννη Χαρούλη  και  τον "Χειμωνανθό του".....
ΣΤΙΧΟΙ. Ελένη Φωτάκη
ΜΟΥΣΙΚΑ . Γιώργος Καζαντζής
ΤΡΑΓΟΥΔΙ. Γιάννης  Χαρούλης.


Φθινόπωρο στον έρωτα
απόψε ανατέλλει
αρισμαρί και μέλι
μύρισαν τα βουνά
κι εγώ κοιτάζω σιωπηλός
το χώμα το βρεγμένο
σαν κάρβουνο αναμμένο
η ομορφιά πονά.



Φιλί γυρεύω του ουρανού
κι αυτός μου δίνει στάχτη
μα απ’ της καρδιάς τ’ αδράχτι
σαν θέλω να κοπείς
σαλεύουν τα πορτόφυλλα
κι η κλειδωνιά γυρίζει
αέρας μου σφυρίζει
αν έρθεις, μην αργείς.

Γδύσου κι από τα μάτια μου
πάρε νερό και πλύσου
ο χωρισμός θυμήσου
είναι χειμωνανθός
τη λύπη την κατοίκησα
σε νύχτα και σε μέρα
σ’ αφήνω στον αέρα
για να σε βρω στο φως.

Η αγάπη φόβους και όνειρα
δειπνά προτού ραγίσει
στου πόνου το ξωκλήσι
αγιάζει η ερημιά
κι εγώ μια θλίψη που ζητώ
για να με σημαδέψει
το φως πριν βασιλέψει
θα σ’ αρνηθώ ξανά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου