Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, τιμάται η μνήμη των: Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου . .....

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016

Κι εγώ απολυμένος είμαι…αλλά δεν είχα την ευκαιρία να το πω στον πρωθυπουργό…

Απολυμένος από ιδιωτικό κανάλι είμαι. Αλλά όχι πολιτικός συντάκτης, για να έχω την ευκαιρία να τα ρίξω, σε απ’ ευθείας σύνδεση, στον πρωθυπουργό......
Για όλους εμάς τους απολυμένους από τα ιδιωτικά κανάλια, δεν έκλαψε κανείς. Ούτε κανείς μας συμπαραστάθηκε (την θεσούλα τους κοιτούσαν οι άλλοι), ούτε καμία απεργία έγινε.

Και να…
προσθέσω στους απολυμένους, εκείνες τις στρατιές που σιωπηρά απομακρύνθηκαν με την φόρμουλα της εθελουσίας εξόδου. Που όλοι ξέρουν, αλλά κανείς δεν το καταγγέλλει, πως επρόκειτο για έναν ωμό εκβιασμό.

Για όλους εμάς, δεν έκλαψε κανείς. Δυστυχώς…

Άνεργος Δημοσιογράφος

1 σχόλιο:

  1. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΣΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΕΚΛΕΨΑΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΚΛΑΨΑΝ. ΕΓΩ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΕΚΛΕΓΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΛΑΙΩ. ΚΑΝΩ ΥΠΟΜΟΝΗ ΟΜΩΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΡΘΟΥΝ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ... ΕΧΩ ΝΑ ΡΙΞΩ ΚΑΤΙ ΓΕΛΙΑ ΤΟΤΕ! ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΝΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΕΣΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή