Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Κυριακή 20 Απρλίου σήμερα.....

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016

Έφυγε από τη ζωή ο Σουβαλιώτης γιατρός Χρήστος Βελέντζας

Έφυγε από τη ζωή ο ενδοκρινολόγος γιατρός από την Πολύδροσο Χρήστος Γεωρ. Βελέντζας......

Ο Χρήστος Βελέντζας άφησε την τελευταία του πνοή στο νοσοκομείο της Λαμίας μετά από ένα ατύχημα που είχε στο σπίτι του.
Ο Γιατρός Βελέντζας είχε προσφέρει την ιατρική του βοήθεια σε πολλούς Σουβαλιώτες.
Έφυγε σε ηλικία 83 ετών.
Η κηδεία του θα γίνει σήμερα Δευτέρα στην Πολύδροσο στις 16:00
Καλό σου ταξίδι γείτονα!!!!!!!!!

1 σχόλιο:

  1. Καλό ταξίδι ξάδελφε…
    Ήταν αναπάντεχο αλλά θυμάμαι αυτό που είπες κάποτε… «… ίσως ο καθένας διαλέγει τον τρόπο που θα πεθάνει …»
    Δεν θα μιλήσω για την προσφορά σου ως γιατρός… αν έχω εγώ δύο – τρεις εμπειρίες άλλοι θα έχουν περισσότερες…
    Θυμάμαι «φοβερές ατάκες» … την βοήθεια σου όταν ακόμα ήμουν στο δημοτικό και μου έδωσες να διαβάσω τους ΑΘΛΙΟΥΣ και να σου πω την περίληψη … και μπροστά μου έχω σημείωμα με ίσως τελευταία δημοσίευσή σου «Vitamin D metabolism in thyrotoxycosis…», το σημείωμά σου γράφει για να μου δώσεις κουράγιο για το τελείωμα της διατριβής μου “More power” …

    ΑπάντησηΔιαγραφή