Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Τετάρτη 24 Απριλίου.....

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2016

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. " / Το καλοκαιράκι στην ακρογιαλιά, /μέσα στο νεράκι πλέουμε αγκαλιά. / Πέφτει το βραδάκι, πιάνει η δροσιά, / δώσ’ μου ένα φιλάκι και έλα πιο κοντά"

Καλημέρα  και  καλή εβδομάδα  από εμάς σε όλες και  όλους  σας  με το πολύ όμορφο τραγούδι "Το καλοκαιράκι"   και τους "Φατμέ". Δείτε και ακούστε.....
ΣΤΙΧΟΙ-ΕΡΜΗΝΕΙΑ *Νίκος Πορτοκάλογλου
ΜΟΥΣΙΚΗ* "Φατμέ" 



Το καλοκαιράκι στην ακρογιαλιά,
μέσα στο νεράκι πλέουμε αγκαλιά.
Πέφτει το βραδάκι, πιάνει η δροσιά,
δώσ’ μου ένα φιλάκι και έλα πιο κοντά.

Εγώ κι εσύ, εσύ κι εγώ,
μόνοι πάνω στη γη.
Ωωω! μόνοι στη γη.

Ήταν η Αθήνα κόμπος στο λαιμό,
νέφος και ρουτίνα και άγχος τρομερό.
Δώσ’ μου ένα τσιγάρο, δώσ’ μου και φωτιά,
Θεέ μου θα σε πάρω στη καυτή την αμμουδιά.

Εγώ κι εσύ, εσύ κι εγώ,
μόνοι πάνω στη γη.
Ωωω! μόνοι στη γη.

Τηλέφωνο χτυπάει, βουλιάζει το νησί,
και τ’ όνειρο σκορπάει στου γραφείου τη βουή.
Πετάγομαι ιδρωμένος, δουλεύεις και γελάς,
σ’ ακούω σαν χαμένος το ρεφρέν να τραγουδάς.

Εγώ κι εσύ, εσύ κι εγώ,
μόνοι πάνω στη γη.

Ωωω! μόνοι στη γη.


ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ  ΣΤΟ  ΠΛΟΥΣΙΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΙΟΥΛΙΟΥ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ....



ΕΠΙΣΗΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ  ΓΙΑ ΤΟΥΣ "ΦΑΤΜΕ" ΚΑΙ ΤΟ ΝΙΚΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΟΓΛΟΥ ΠΟΥ  ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 80 ΕΙΧΑΝ  ΠΑΙΞΕΙ   ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΔΡΟΣΟ ΣΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ  ΤΗΣ  "ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΧΩΡΙΟΥ" ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ.....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου