Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 28 Μαρτίου σήμερα.....

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2016

2 Ιουλίου στην Αγία Ελεούσα

Θα  ήθελα  με  τη  σειρά  μου  να  εκφράσω  τα  θερμά  μου  συγχαρητήρια  για  την  εξαιρετική  βραδιά  στις  πηγές  της  Αγ. Ελεούσας. .....
Συγκινητική  όπως  κάθε  φορά  η  άοκνη  και  γόνιμη  προσπάθεια  των  γυναικών  του  Συλλόγου  να  προσφέρουν  ανάλογα  με  την  περίσταση  μια  διαφορετική  νότα  και  να  χρωματίζουν  με  τις  πινελιές  τους  την  καθημερινότητα  όλων  όσων  απολαμβάνουν  τις  καινοτόμες  δράσεις  τους(είμαι σίγουρη ότι  συνήθως  αντιμετωπίζουν  πολλές  και  διαφορετικής  υφής δυσκολίες - χωρίς  όμως  να  πτοούνται). Αισθάνομαι  την  ανάγκη  να εκφράσω  ένα ειλικρινές  ευχαριστώ  γιατί  εκείνο  το  βράδυ  ήμουν  κι  εγώ  εκεί  με  τον  Αντώνη και  πραγματικά  απολαύσαμε!!!!!
Γιώτα  Σιουμπάλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου