Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 28 Μαρτίου σήμερα.....

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2016

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. " Μου το είπε ένα αηδόνι πως η άνοιξη τελειώνει / μα εγώ ποτέ μου δεν το πίστεψα..."

 ...και ανθίσανε οι δρόμοι άλλη μια φορά ακόμη /και στην αγκαλιά σου μέσα μίσεψα"
Ο "ΠολυδροσοΠαρνασσός " σας καλημερίζει και εύχεται σε όλες  και  όλους  σας Καλή Εβδομάδα με το πολύ  όμορφο τραγούδι "Τα κλειδιά "του Θοδωρή Κοτονιά......
                         

Στίχοι: Θοδωρής Κοτονιάς
Μουσική: Θοδωρής Κοτονιάς
Πρώτη εκτέλεση: Θοδωρής Κοτονιάς



Μου το είπε ένα αηδόνι πως η άνοιξη τελειώνει
μα εγώ ποτέ μου δεν το πίστεψα
και ανθίσανε οι δρόμοι άλλη μια φορά ακόμη
και στην αγκαλιά σου μέσα μίσεψα

Άτιμη καρδιά, άτιμη καρδιά , δίχως να ρωτήσεις δίνεις τα κλειδιά

Μου το είπε μια τσιγγάνα η καρδιά σου είναι αλάνα
για να παίζουν κάθε Μάη τα παιδιά
κι αν τα γόνατα ματώνουν τα παιχνίδια δεν τελειώνουν
στους γκρεμούς θα παίζει πάντα η καρδιά

Άτιμη καρδιά, άτιμη καρδιά, δίχως να ρωτήσεις δίνεις τα κλειδιά

Μου το είπε ένα αστέρι η γραμμή που 'χεις στο χέρι
θα σε φέρνει ως την πόρτα της μπροστά
και αν ποτέ της δεν ανοίξει, ο αέρας θα φυσήξει
να σου φέρει πίσω ότι σου χρωστά


ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΘΑ  ΤΟ  ΒΡΕΙΤΕ  ΚΑΙ  ΣΤΟ  ΠΛΟΥΣΙΟ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ ΜΑΣ  ΣΤΟ  ΜΗΝΑ  ΙΟΥΝΙΟ  ΕΔΩ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου