Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Κυριακή 20 Απρλίου σήμερα.....

Δευτέρα 23 Μαΐου 2016

Η ΣΟΥΒΑΛΑ, ΤΟ ΠΑΛΙΟΧΩΡΙ, ΤΑ "ΚΑΝΑΛΙΑ" ΚΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ. "Απόψε είδα στον ύπνο μου τον Πρόεδρο να τρέχει,...."

Απόψε είδα  στον ύπνο μου
τον  Πρόεδρο να τρέχει,
στο Παλιοχώρι ανέβαινε
μου εφάνη κάτι έχει.....

Τον ρώτησα Αργύρη μου
γιατι είσαι αγχωμένος,
τι σου συμβαίνει Άρχοντα
που πας αλαφιασμένος?

Άσε δεν έχω τον καιρό
που να σου εξηγάω,
με κυνηγάει ο Μουτσιανάς
και  δεν  μπορώ να φάω.

Πήρα και έγγραφο βαρύ
του Άρχοντα Μολιώτη
τις κεραίες γιατί δεν έφκιαξες, 
μου γράφει πατριώτη?

Έβαλα στην τσεπούλα μου
βαθιά τότε το χέρι,
τουλάχιστον να λειτουργούν
μέχρι το καλοκαίρι.

Μου λέει εγώ αν δεν ήμουνα
μ' ετούτα και μ΄εκείνα,
ειδήσεις σεις θ' ακούγατε
στο " ράδιο του Ντρίβα"....

ΠΟΙΗΤΗΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΡΟΧΕΙΡΟΥ

3 σχόλια:

  1. Τη λυση που προτείνω εγώ
    Βάλτε ενα πιάτο στρογγυλό
    Πάνω σε αλογο αραβικό
    Γυρίζοντας σε κάθε χωριο
    Να δίνει σήμα αναλογικό
    Με αγάπη σας παραχωρω
    Το μαύρο το δικό μου το δυνατο
    -Παντα μαζι σας -
    "Ζορο"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΧΙ ΖΟΡΟ ΕΚΔΙΚΗΤΗ
    ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
    ΑΛΛΗ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ Η ΣΩΣΤΗ
    ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΑΛΟΓΟ ΣΟΥ.

    ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΕΝΑ ΓΑΙΔΑΡΟ
    ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΕΛΑ
    ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ
    ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΠΙΑΤΕΛΑ

    ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΟΥΜΕ
    ΑΔΩΝΤΑΣ ΜΕΛΩΔΙΕΣ
    ΚΑΜΠΑΝΑ ΣΗΜΑ ΘΑΧΟΥΜΕ
    ΣΕ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΠΛΑΤΕΙΕΣ.

    Θ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ
    ΜΕΣΑ ΑΠ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ
    ΚΑΙ ΘΑ ΓΚΑΡΙΖΕΙ ΠΙΟΤΕΡΟ
    ΓΙ ΑΥΤΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ.

    ΧΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΞΑΚΟΥΣΤΟ
    ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΣΑΛΤΑΠΙΔΑ
    ΠΟΥ ΤΑΓΡΑΦΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΔΡΑΒΙΔΑ.

    ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΓΕ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ
    ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠ ΤΙΣ ΜΙΞΙΑΤΕΣ
    ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΑΣ ΕΦΕΡΝΕ
    ΒΡΕΓΜΕΝΕΣ ΤΙΣ ΛΙΝΑΤΣΕΣ.

    ΦΛΕΣΟΥΡΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να κάνουμε μια σύναξη
    εμείς οι "ποιητές"
    κάτω από τον πλάτανο
    και τις δασιές μουριές.
    Βλέπουμε τα προβλήματα
    πως λύνονται με στίχους
    παρά που απευθυνόμαστε
    στους τέσσερις τους τοίχους.
    Να ξέρουνε οι άρχοντες
    δεν θά 'βρουν ησυχία
    θα τους ταράξουμε εμείς
    εις την απαγγελία.
    Αφού οι Σουβαλιώτες απαθείς
    θωρούν τους αρχοντάδες
    κι ας τους φορτώνουνε αυτοί
    πολλούς κακούς μπελάδες.

    Φίμης Τλέσας

    ΑπάντησηΔιαγραφή