Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 29 Μαρτίου σήμερα..... Β Χαιρετισμοί της Παναγίας....

Σάββατο 28 Μαΐου 2016

ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ!!!" "Στα 16 μου δούλευα ως μοντέλο!" Ποιά πολύ γνωστή πολιτικός το δήλωσε? (φωτο+ βίντεο)

Εντυπωσιακή εμφάνιση με κόκκινο εφαρμοστό φόρεμα έκανε ....

σε νυχτερινή τηλεοπτική εκπομπή η Ραχήλ Μακρή. Αποκαλυπτική ήταν η Ραχήλ Μακρή , σε νυχτερινή εκπομπή  που ήταν καλεσμένη το βράδυ της Τετάρτης.    


Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης η Ραχήλ Μακρή, αποκάλυψε ότι είχε ασχοληθεί με το μόντελινγκ σε ηλικία 16 ετών.

Ραχήλ Μακρή: Υπήρξα μοντέλο, ήθελα να πάω και στα καλλιστεία

          «Μου είχαν κάνει πρόταση όταν ήμουν διακοπές στη Κατερίνη. Και με είχε δει ένας από αυτούς -πώς τους λέτε;- τους κυνηγούς ταλέντων. Είδανε τα μέτρα…πώς τα λέτε; Είχα κάνει book μικρό και με είχαν ζητήσει από το Παρίσι.        

 

Μου είχαν πει να ασχοληθώ. Ήμουν 16 – 17 ετών. Είχα κάνει λίγες μικρές φωτογραφίσεις μόνο για το χαρτζιλίκι μου, το οποίο είχα μεγάλη ανάγκη. Αυτό ήταν όλο», είπε η Ραχήλ Μακρή.                     

 

Στη συνέχεια αποκάλυψε ότι προσπάθησε να συμμετέχει στα καλλιστεία του 1991. «Μετά είχαν ξεκινήσει τα καλλιστεία του ’91.
Πρώτη φορά ήταν στον ΑΝΤ1 θυμάμαι. Είχα συμπληρώσει τη φόρμα για να πάω στα καλλιστεία, αλλά δεν είχα τη δυνατότητα να πάω. Δεν ήρθα ποτέ στην Αθήνα. Βγήκε η Τζένη Μπαλατσινού τελικά!».
Για τον σχεδιαστή Πάρη Βαλταδώρο, η Ραχήλ Μακρή ανέβηκε στην πασαρέλα.                    

 

Εντυπωσιακή εμφάνιση με κόκκινο εφαρμοστό φόρεμα έκανε στην εκπομπή "Βράδυ" με τον Πέτρο Κωστόπουλο η Ραχήλ Μακρή και μίλησε μεταξύ άλλων για τη φιλία της με τη Ζωή Κωνσταντοπούλου και για την ενασχόλησή της με το μόντελινγκ.           

 

"Έκανα μόντελινγκ, μου είχαν κάνει book και με είχαν ζητήσει από το Top Models στο Παρίσι. Μου είχαν πει στα 16 με 17 να ασχοληθώ με το μόντελινγκ. Είχα κάνει λίγες μικρές φωτογραφίσεις μόνο για το χαρτζιλίκι μου και αυτό ήταν όλο", είπε η πρώην βουλευτής και πρόσθεσε: "Είχα συμπληρώσει τη φόρμα για να πάω στα καλλιστεία, αλλά δεν κατάφερα να συμμετάσχω και εκείνη τη χρονιά κέρδισε τον τίτλο η Τζένη Μπαλατσινού".      

 

Τέλος μιλώντας για τη Ζωή Κωνσταντοπούλου, είπε: "Με τη Ζωή γίναμε πολιτικές φιλενάδες από το 2012. Τη Ζωή την είχα δει σε μια συνεδρίαση μιας επιτροπής που μπήκα ξέμπαρκη. Δεν είχα ποτέ φίλες. Μικρή έπαιζα πάντα με αγόρια"


ΚΟΥΣ-ΚΟΥΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου