Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Παρασκευή, 19 Απριλίου, η Εκκλησία γιορτάζει τον Ακάθιστο ύμνο......

Πέμπτη 28 Απριλίου 2016

Οκτώ παραδοσιακά τραγούδια για το Πάσχα

Το Άγιο Πάσχα τιμάται με κατ άνυξη σε όλον τον κόσμο από τους Χριστιανούς και <<τραγουδιέται>>....

Ώρα καλή σου πασχαλιά από τον Χορευτικό Όμιλο Τρίπολης



 Ερθέν εφέτος η Λαμπρή - Λύκειο Ελληνίδων Βάροιας 

                      
Σήμερα Μαύρος Ουρανός  - Χρόνης Αηδονίδη, Νεκταρία Καραντζή


Ο λαϊκός θρήνος της Μεγάλης Παρασκευής "Σήμερα μαύρος ουρανός, σήμερα μαύρη μέρα", με τη μουσική εκδοχή της Θράκης, από τον Χρόνη Αηδονίδη και τη Νεκταρία Καραντζή.


Σήμερα Δέσπω μ' Πασχαλιά (Επισκοπή Ημαθίας) - Μακεδονικά τραγούδια

                    

Παραδοσιακό Μακεδονικό τραγούδι από την περιοχή του Ρουμλουκίου Ημαθίας. 


Σήμερα Χριστός Ανέστη - Δόμνα Σαμίου

       

Σήμερα Χριστός Ανέστη
και στους ουρανούς ευρέθη
σήμερα μαύρα μου μάτια
σήμερα τα παλληκάρια
στέκονται σαν τα λιοντάρια
σήμερα μαύρα μου μάτια 
σήμερα και τα κορίτσια
στέκονται σαν κηπαρίσια
σήμερα μαύρα μου μάτια
σήμερα κι οι παντρεμένες
είναι λαμπροφορεμένες
σήμερα μαύρα μου μάτια
σήμερα και οι παπάδες
λειτουργούν σαν Δεσποτάδες


Ήρθε η Λαμπρή κι η Πασχαλιά-Σωτ. Γοργογέτας - Σωτ. Σγουρός-Ασκληπιός''




Σήμερα Ντούλα μ' η λαμπρή - Τσιάτσιος Γιάννης


                  

Χριστός Ανέστη μάτια μου -

Δόμνα Σαμίου

                       

Πασχαλιάτικα δίστιχα από το Μελί Ερυθραίας της Μικράς Ασίας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου